کاور-min

اسانس گیر نوع دوم

اسانس گیر نوع دوم چیست؟

اگر از طریق فروش انواع عرقیات کسب درآمد می کنید، آیا می دانید که با استفاده از دستگاه های اسانس گیر می توانید، درآمد خود را چندین برابر کنید؟ بهتر است بدانید که قیمت دستگاه اسانس گیری به نسبت افزایش سودی که برای شما به همراه دارد، کاملاً قابل چشم پوشی است! اما پیش از اینکه به بررسی مزایای اقتصادی دستگاه اسانس گیر صنعتی بپردازیم، بهتر است ابتدا با خود اسانس آشنا شویم. در دوره رنسانس اروپاییان علاقه زیادی به ساخت عطر با اسانس ها داشتند. اما با گذشت زمان و پی بردن به خواص شگفت انگیز این عصاره طلایی، استفاده از اسانس گیاهان برای مصارف دارویی نیز رواج یافت.

اسانس گیرها، دستگاه هایی هستند که قادرند عصاره و اسانس گیاهان را از بافت های مختلف آنها جدا کنند. این کار توسط بخش خاصی از دستگاه که اسانس گیر نامیده می شود، انجام می گیرد. اسانس ها انواع مختلفی دارند که شامل اسانس نوع اول، دوم و اسانس تام می باشد. برای تولید اسانس نوع اول و دوم نیاز به دستگاه دارید، اما اسانس تام از ترکیب و اختلاط دو نوع اسانس دیگر بدست می آید. اسانس گیر نوع دوم هیمورا از استیل ساخته شده و اصلی ترین بخش آن مخزن و کندانسور است. کندانسور سیستم خنک کننده ای است که در این دستگاه از نوع آبی انتخاب شده و بخارات حاوی اسانس را سرد می کند. ماده اولیه مورد استفاده در این دستگاه ها خود گیاه نبوده، بلکه عرق گیاهی است و خروجی آنها، اسانس نوع دوم است که ماده ای روغنی با عطر و بوی فراوان می باشد.

قیمت دستگاه اسانس گیری
قیمت دستگاه اسانس گیری

اسانس گیرهای نوع دوم از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

دستگاه اسانس گیر نوع دوم برای تولید اسانس نوع دوم به کار می رود. ساختار کلی دستگاه های اسانس گیر نوع دوم با اسانس گیر نوع اول متفاوت بوده ولی هر دو دستگاه از فرآیند تقطیر برای تولید اسانس استفاده می کنند. در ادامه قسمت های مختلف دستگاه اسانس گیر نوع دوم هیمورا را بررسی می کنیم.

گیره های چفت دار

دور تا دور بدنه دستگاه اسانس گیر نوع دوم را کمربندی از گیره های چفت دار فرا گرفته است. پس از گذاشتن درب دستگاه، می توانید درب را با کمک این گیره ها بر روی بدنه محکم کنید؛ به این ترتیب از خروج بخار حاوی اسانس از دستگاه جلوگیری شده و بازدهی این دستگاه افزایش خواهد یافت.

دیگ پخت

همانطور که پیش از این گفته شد، خروجی اسانس گیر نوع اول (عرق گیاهی)، ماده اولیه دستگاه اسانس گیر نوع دوم است؛ در واقع درون دیگ پخت اسانس گیر نوع دوم، عرق حاصل از اسانس گیری نوع اول را می ریزند. به همین دلیل مخزن اسانس گیر نوع دوم نسبت به اسانس گیر نوع اول کمی کوچکتر بوده و بگونه ای طراحی شده است که به جداسازی اسانس روغنی ختم شود. برای اینکه اسانس به دست آمده توسط این دستگاه کاملاً بهداشتی بوده و مورد تایید وزارت بهداشت باشد، گروه صنعتی هیمورا دیگ پخت این دستگاه را از جنس استیل 304 می سازد.

منبع حرارتی

طبیعتاً دستگاه اسانس گیر نوع دوم برای انجام فرآیند تقطیر به حرارت نیاز دارد. شما می توانید حرارت موردنیاز اسانس گیر خود را با استفاده از اجاق و یا مشعل مناسبی که در دسترس دارید، تامین کنید. مهندسان گروه صنعتی هیمورا برای اینکه قیمت دستگاه اسانس گیری صنعتی مقرون به صرفه تر باشد، شعله مخصوصی را برای این دستگاه ها طراحی نکرده اند. به این ترتیب شما می توانید بسته به میل و امکانات خود از هر اجاق گاز یا مشعلی که در اختیار دارید، برای تامین گرمایش اسانس گیر استفاده کنید. البته فراموش نکنید که سیستم گرمایشی شما باید با ظرفیت دستگاه متناسب باشد. در ضمن شما با توجه به شرایط می توانید نوع سوخت اجاق خود را تعیین کنید.

کندانسور

یکی از مهمترین قطعات دستگاه های اسانس گیر نوع دوم، کندانسور آن است. کندانسور همان واحدی است که با خنک کردن بخار عرق گیاهی داغ باعث تبدیل شدن آن به مایع می شود. کندانسور این دستگاه از آب سرد برای برقراری تبادل حرارتی بین دو سیال با دماهای متفاوت استفاده می کند. شما می توانید از یک منبع آب مدار باز مانند آب چاه، آب لوله کشی و … برای تامین آب سرد موردنیاز کندانسور استفاده کنید و یا از منبع آب مدار بسته ای مانند کولینگ تاور برای تامین برودت کندانسور استفاده کنید.

قطعه یا بخش اسانس گیر

اسانس گیر محفظه ای شیشه ای بوده که بعد از کندانسور قرار گرفته است. بخار حاوی اسانس پس از سرد شدن در کندانسور، بصورت مایع در آمده و درون اسانس گیر می ریزد. در این قطعه چون اسانس روغنی چگالی کمتری دارد در بالای عرق سرد شده، جمع می شود و به راحتی می توان آن را از عرق جدا کرد. گروه صنعتی هیمورا در هنگام طراحی قطعه اسانس گیر تمام استانداردهای لازم را رعایت کرده است تا میزان بازدهی دستگاه به نسبت قیمت دستگاه اسانس گیری به حداکثر میزان ممکن برسد.

نشانگر دما

ترمومتر نصب شده بر روی این دستگاه به شما کمک می کند تا دمای دقیق عرق درون مخزن پخت را اندازه گیری کنید. شما با کمک این دماسنج می توانید دمای مخزن را تحت نظر گرفته و در صورت نیاز حرارت اجاق را کاهش و یا افزایش دهید.

شیر تخلیه اسانس

محفظه شیشه ای اسانس گیر به یک شیر تخلیه مخصوص مجهز شده است تا شما بتوانید اسانس را به راحتی از قسمت اسانس گیر تخلیه کنید.

قیمت دستگاه اسانس گیری
قیمت دستگاه اسانس گیری

این دستگاه اسانس گیری صنعتی چگونه کار می کند؟

مسلماً اینکه بدونین یه دستگاه چطور کار می کنه باعث میشه بتونین از اون دستگاه بهتر استفاده کنین. اولین نکته ای که در مورد اسانس گیر نوع دوم باید بدونین، اینه که توی مخزن این دستگاه به جای بوته گیاهان، عرق گیاهی اونا رو میریزن. بعد از ریختن عرق گیاهی توی دیگ، باید درب دستگاه رو با کمک گیره های چفتی دورتا دور بدنه، محکم ببندین. روی درب این دستگاه بخش کندانسور سواره، که شما باید شلنگ آب سرد رو به ورودی اون وصل کنین. در قسمت پایینی کندانسور هم خروجی آب کندانسور قرار داره.

شما می تونین آب سرد موردنیاز این دستگاه رو با استفاده از آب لوله کشی، آب چاه یا با کمک کولینگ تاور تامین کنین. در نهایت اجاق گاز زیر دیگ پخت رو روشن کنین. با کمک ترمومتری که روی بدنه دستگاه نصب شده، دمای عرق توی دستگاه رو تحت نظر بگیرین. وقتی به دمای جوش نزدیک شد، شیر آب رو باز کنین تا آب خنک توی کندانسور جریان پیدا کنه.

اسانس نوع اول تحت تاثیر گرما بخار میشه و با فشار وارد کندانسور شده، بعد از خنک شدن و انجام میعان به محفظه اسانس گیر میره. هر بار که عرق بخار شده وارد محفظه اسانس گیر میشه کمی از اسانس گیاه از عرق جدا شده و در بالای محفظه اسانس گیر جمع میشه. بعدش عرق باقیمانده دوباره توی مخزن می ریزه تا از نو تقطیر بشه و در نهایت اسانسش بصورت کامل ازش جدا میشه. این روند انقدر تکرار میشه تا آخر سر فقط آب مقطر باقی بمونه. یادتون باشه قیمت دستگاه اسانس گیری نوع دوم نسبت به بازدهی و سود آوری که می تونه برای شما داشته باشه، خیلی مقرون به صرفه و عالیه.

معایب

  • داشتن فقط ظرفیت های صنعتی و نیمه صنعتی
  • نداشتن شعله مخصوص به خود
  • نامناسب بودن برای مصارف خانگی و تولید اسانس در ظرفیت های پایین

ویژگی های برتر دستگاه

  • طراحی و ساخت منطبق بر استانداردهای وزارت بهداشت
  • دوام و طول عمر بالای دستگاه بدلیل ساخته شدن بدنه از جنس استیل 304
  • بازدهی بالای دستگاه به دلیل بهره مندی از قطعات با کیفیت و بادوام
  • دارای ظرفیت های مختلف و مدل های متنوع متناسب با انواع نیازها
  • مجهز به شیر تخلیه اسانس
  • مقرون به صرفه بودن قیمت دستگاه اسانس گیری به نسبت میزان سودآوری و بازدهی تجهیزات
  • دارای ترمومتر برای تحت نظر گرفتن دمای داخل مخزن
  • با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

از اسانس گیر صنعتی نوع دوم هیمورا در کجاها می توان استفاده کرد؟

  • کارخانجات و کارگاه های تولید اسانس
  • کارخانه و کارگاه های تولید انواع عرقیات
  • کارخانه های تولید محصولات آرایشی، بهداشتی (اگر بخواهند اسانس موردنیازشان را خودشان تامین کنند)
  • کارخانه های تولید انواع مواد خوراکی و …

آیا خرید دستگاه اسانس گیر صنعتی نوع دوم هیمورا توجیه اقتصادی دارد؟

انواع اسانس گیرها جزو تجهیزات صنعتی به حساب می آیند. همانطور که تمام تولید کنندگان باهوش و کاربلد می دانند در هنگام خرید تجهیزات صنعتی، مهمترین مسائل بازدهی دستگاه، دوام و ظرفیت آن است؛ به همین دلیل گروه صنعتی هیمورا با طراحی انواع مختلف اسانس گیرهای نوع دوم در ظرفیت های متنوع، این امکان را فراهم کرده است که شما بتوانید با توجه به شرایط و امکانات خود بهترین و مناسب ترین دستگاه را خریداری کنید. در ضمن چون تمام قطعات به کار رفته در ساختار این تجهیزات در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و دوام بالایی دارند، شما می توانید با یکبار خرید اسانس گیرهای هیمورا تا سال های سال از این تجهیزات کسب درآمد کنید. البته پیش از خرید اسانس گیر نوع دوم باید بدانید فرآورده های اسانس گیر نوع اول و دوم مکمل یکدیگر هستند و شما بهتر است این دو دستگاه را همزمان تهیه کنید.

از ترکیب اسانس نوع اول و نوع دوم، اسانس تام به دست می آید که نسبت به سایر انواع اسانس، ماندگاری، عطر و طعم بیشتری داشته و در بازار فروش، خریداران زیادی از آن استقبال می کنند. در حالت کلی قیمت دستگاه اسانس گیری صنعتی نوع دوم و اول نسبت به مقدار درآمدی که می توانید از فروش اسانس تام به دست بیاورید، بسیار ناچیز است. به این ترتیب با توجه به راندمان دستگاه، طول عمر و دوام بالای آن و شرایط بازار عرضه و تقاضای اسانس ها، خرید دستگاه های اسانس گیر هیمورا در واقع یک سرمایه گذاری پر سود، هوشمندانه و عاقلانه است. ناگفته نماند که گروه صنعتی هیمورا برای اینکه شما بتوانید با خیال راحت تر از این اسانس گیرها استفاده کنید، یک سال گارانتی بی قید و شرط و 10 سال خدمات پس از فروش برای این تجهیزات در نظر گرفته است.

قیمت دستگاه اسانس گیری
قیمت دستگاه اسانس گیری

با انواع اسانس بیشتر آشنا شوید!

اسانس یک کلمه فرانسوی بوده و معنای لغوی آن جوهره و ماهیت وجودی است و به اعتقاد فیلسوفان بزرگ یونان باستان اشاره می کند. فلاسفه یونان باستان معتقد بودند که کل جهان هستی از چهار عنصر اصلی (اسانس) تشکیل شده است. این 4 عنصر بنیادین عبارتند از آب، باد، خاک و آتش که هر کدام یک اسانس به حساب می آمدند. اما فیثاغورس و ارسطو معتقد بودند علاوه بر این عناصر چهارگانه، عنصر پنجمی هم وجود دارد که برایمان ناشناخته است.

در دوره رنسانس (قرن شانزدهم) یک کیمیاگر و پزشک سوئیسی به نام پاراسلسوس بر روی عناصری که از گیاهان معطر بدست می آمد، تحقیق می کرد. او تصور می کرد که اسانس گیاهان همان عنصر پنجم است که حاوی ماهیت اصلی گیاهان می باشد. با گذشت زمان و پی بردن به خواص شگفت انگیز این عصاره های طلایی، استفاده از اسانس گیاهان برای مصارف دارویی نیز رواج یافت.

امروزه اسانس ها به 3 قسمت کلی تقسیم می شوند. اسانس نوع اول که توسط اسانس گیر های نوع اول از گل و یا بوته گیاهان استخراج می شود. این نوع اسانس طعم و بوی کمی داشته ولی در عوض ماندگاری بیشتری دارد. اسانس نوع دوم که از تقطیر عرق گیاهی تحت شرایطی خاص بدست می آید، ماهیتی روغنی داشته و عطر و طعم غلیظی دارد؛ ولی متاسفانه ماندگاری این نوع از اسانس اول بسیار کم است. اما ما در صنعت به اسانس هایی نیاز داریم که عطر و طعم زیاد و ماندگاری بالایی داشته باشند؛ در نتیجه با ترکیب اسانس های نوع اول و دوم، اسانس تام تولید می کنند. اسانس تام به حدی پرکاربرد و ارزشمند است که باعث می شود، هزینه و قیمت دستگاه اسانس گیری برای کارگاه های تولید عرقیات گیاهی و … نه یک هزینه مضاعف، بلکه نوعی سرمایه گذاری پر سود به حساب بیاید.

چرا باید دستگاه اسانس گیری نوع دوم بخرید؟

آیا می دانستید که شما با خرید دستگاه اسانس گیری صنعتی نوع دوم می توانید به راحتی به کسب درآمد بپردازید؟ امروزه به خاطر افزایش استقبال مردم از عرقیات گیاهی، بسیاری از افراد کارگاه های بزرگ و کوچک تولید عرقیات گیاهی احداث کرده اند. اما چیزی که از نگاه این تولیدکنندگان دور مانده است، این است که بازار تولید اسانس ها بسیار کم رقیب تر است؛ در حالیکه از اسانس ها در صنایع متنوعی استفاده شده و خریداران زیادی به دنبال یافتن اسانس های باکیفیت و بهداشتی هستند. به همین دلیل گروه صنعتی هیمورا در راستای حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان ایرانی اقدام به ساخت انواع دستگاه های اسانس گیر با قطعات بادوام و منطبق بر استانداردهای بهداشتی کرده است.

به این ترتیب اگر دوست دارید از راه تولید عرقیات گیاهی به کسب درآمد بپردازید، می توانید با خرید دستگاه اسانس گیر نوع اول و نوع دوم، اسانس انواع گیاهان را تولید کنید. جالب است که بدانید چون تعداد تولیدکنندگان نسبتاً کمی به استخراج اسانس از گیاهان می پردازند ولی از اسانس ها در صنایع زیادی استفاده می شود؛ شما راحت تر می توانید برای محصولات خود مشتری پیدا کنید. البته همانگونه که پیش از این گفته شد اگر می خواهید برای فروش اسانس های تولیدی به مشکل برنخورید، باید حتماً اسانس شما بهداشتی باشد. لذا ما اسانس گیرهای هیمورا را به شما پیشنهاد می دهیم؛ چون ضمن اینکه این اسانس گیرها تاییدیه وزارت بهداشت را دارند، به همراه یک سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش به شما عرضه می شوند تا بتوانید سال های متمادی و باخیال راحت از دستگاه خود استفاده کنید.

قیمت دستگاه اسانس گیری
قیمت دستگاه اسانس گیری

برای کسب سود بیشتر از اسانس گیر نوع دوم، بهتره چه امکاناتی داشته باشین؟

اگه می خواین از طریق تولید اسانس نوع دوم به کسب درآمد بپردازین، می تونین با تهیه بعضی از دستگاه ها مقدار حاشیه سود خودتون رو بیشتر کنین. البته وجود بعضی از دستگاه هایی که در اینجا ازشون نام می بریم، برای عملکرد اسانس گیر نوع دوم ضرورین. ولی تهیه بعضی دیگه از این تجهیزات اختیاریه و اگه شما اونا رو داشته باشین، می تونین حاشیه سودتون رو افزایش بدین ولی اگه نداشته باشینشون، کارتون لنگ نمیمونه. بیایین با این تجهیزات بیشتر آشنا بشیم.

دستگاه عرق گیر معمولی جایگزین نسبی اسانس گیر نوع اول

در صورتیکه به اسانس گیر نوع اول دسترسی ندارین و به نظرتون نمی تونین از عهده پرداخت قیمت دستگاه اسانس گیری بربیاین، می تونین از عرق گیرهای معمولی برای تولید عرق اولیه ای که درون مخزن اسانس گیر نوع دوم میریزین، استفاده کنین. به این ترتیب هر کارگاه تولید عرقیات گیاهی می تونه با خرید اسانس گیر نوع دوم، میزان کسب در آمد خود را چندین برابر کنه. اگه هنوز کارگاه تولید عرقیات و اسانس خودتون رو تجهیز نکردین و دوست دارین در مورد انواع دستگاه های عرق گیر اطلاعات بیشتری بدست بیارین می تونین به مقاله « معرفی و بررسی بهترین دستگاه های تقطیر و عرق گیری هیمورا » رو مطالعه کنین.

البته همونطور که می دونین بهترین و گرون ترین نوع اسانس، اسانس تامه. برای اینکه بتونین اسانس تام باکیفیت تولید کنین، باید حتماً اسانس گیر نوع اول رو داشته باشین تا بتونین اسانس نوع یک تولید کنین. ولی اگه فقط به عرق گیر معمولی دسترسی دارین، باز هم قادر به تولید اسانس های مرغوب خواهید بود.

اجاق گاز

اسانس نوع دوم در اثر تقطیر عرقیات گیاهی بدست میاد، پس طبیعیه که شما برای استفاده از این دستگاه، اجاق گاز متناسب با ظرفیت و ابعاد دیگ پخت دستگاه نیاز دارین. البته مهندسان گروه صنعتی هیمورا برای اینکه قیمت دستگاه اسانس گیری نوع دوم مقرون به صرف تر باشه، این دستگاه ها را بصورت اجاق دار طراحی نکردن. به همین دلیل شما دیگه لازم نیست موقع خرید این دستگاه برای اجاق گاز هم پول بدین؛ بلکه می تونین از هر اجاق یا مشعلی که دارین و با هر سوختی که در دسترستونه، برای تامین گرمایش این دستگاه استفاده کنین.

کولینگ تاور

همونطور که گفته شد، باید کندانسور اسانس گیر نوع دوم رو به جریان آب خنک وصل کنین تا بتونه اسانس رو از عرق گیاهی جدا کنه. شما می تونین این آب سرد رو با استفاده از آب چاه، آب لوله کشی یا کولینگ تاور تامین کنین. البته چون این دستگاه ها صنعتی هستند و تقریباً برای خنک کردن کندانسور به آب سرد زیادی نیاز دارن، پیشنهاد ما اینه که از کولینگ تاور برای خنک سازی کندانسور استفاده کنین.

کولینگ تاورها دستگاه هایی هستن که می تونن با به گردش درآوردن آب توی مدار بسته خودشون، دمای اون رو کاهش بدن و به این ترتیب از یه حجم مشخص آب چندین و چند بار برای خنک کردن بخار داغ استفاده کنن. اگه می خواین در مورد این دستگاه بیشتر بدونین می تونین « کولینگ تاور و موارد استفاده آن در تجهیزات صنعتی » رو بخونین. یادتون باشه که عملکرد کولینگ تاور ضمن اینکه برای محیط زیست مفیده، باعث میشه تو هزینه قبض آب صرفه جویی کنین، البته کولینگ تاور جزو تجهیزات اختیاریه و بدون داشتن کولینگ تاور، باز هم می تونین از اسانس گیر نوع دوم خودتون استفاده کنین.

قیمت دستگاه اسانس گیری
قیمت دستگاه اسانس گیری

جدول مشخصات فنی

ترمومتر

دارد
null

قابلیت جداسازی عرق و اسانس

دارد
null

گارانتی

یک سال
null

جنس بدنه دستگاه

استیل 304
null

ورودی دستگاه

عرق گیاهی
null

کندانسور آبی

دارد
null

سوالات متداول

برای نصب دستگاه اسانس گیر چقدر فضا لازم است؟

دوست عزیز دستگاه های اسانس گیر هیمورا در ظرفیت های مختلف 100 لیتر الی 1 تن طراحی و ساخته شدن. طبیعتاً هر چقدر ظرفیت دستگاه بیشتر باشه، ابعاد مخزن و کندانسور اون بزرگتره و فضای بیشتری برای نصبش لازمه. بنابراین بهتره شما اول ظرفیت دستگاهی که لازم دارین رو انتخاب کنین و بعد با کارشناسان هیمورا تماس بگیرین تا اطلاعات تکمیلی رو در اختیار شما قرار بدن.

(Visited 295 times, 1 visits today)

با کمک دستگاه اسانس گیر چقدر اسانس می توان تولید کرد؟

در حالت کلی مقدار اسانسی که در گیاهان وجود داره، خیلی کمه. بررسی ها نشون دادن که اسانس به دست اومده معمولاً کمتر از 10 درصد گیاهه؛ به عنوان مثال از هر 4 تن گیاه دارویی، فقط 1 کیلوگرم اسانس میشه تولید کرد.

(Visited 295 times, 1 visits today)

با اسانس گیر نوع دوم آیا از تمام گیاهان میشه اسانس گیری کرد؟

دوست عزیز اسانس گیرهای نوع دوم طوری طراحی شدن که بتونین عرق گرفته شده از گیاهان مختلف، رو توی دیگ پخت این دستگاه ریخته و ازش اسانس نوع دوم رو استخراج کنین. پس جواب شما اینه، بله شما می تونین با کمک این دستگاه ها از عرقیات انواع گیاهان، اسانس نوع دوم استخراج کنین. ولی نمی تونین بوته گیاه موردنظرتون رو توی دیگ پخت ریخته و ازش عرق گیری کنین.

(Visited 295 times, 1 visits today)

آیا با دستگاه اسانس گیر نوع دوم می توان از گیاهان خشک نیز اسانس گیری کرد؟

خیر. همونطور که قبلاً گفته شد، با دستگاه های اسانس گیر نوع دوم فقط می توان از عرقیات اسانس گیری کرد؛ ولی شما با استفاده از دستگاه اسانس گیر نوع اول می تونین از گیاهان خشک هم اسانس گیری کنید.

(Visited 295 times, 1 visits today)

از چه میزان از ظرفیت این دستگاه می توان برای اسانس گیری استفاده کرد؟

شما در هر نوبت از اسانس گیری می توانید حدود 3 چهارم ظرفیت مخزن دستگاه را با عرق گیاهی پر کرده و عملیات اسانس گیری رو شروع کنین.

(Visited 295 times, 1 visits today)

کیفیت اسانس تولید شده توسط دستگاه اسانس گیر به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت اسانس تولیدی با توجه به نوع و نژاد گیاهی که از آن برای اسانس گیری استفاده میشه متفاوته؛ در ضمن گیاهانی که در مناطق گرمسیر روئیدن و در طول روز نور خورشید بیشتری دریافت کردن، اسانس باکیفیت تر و مرغوبتری دارن. البته شما هم باید عمل اسانس گیری رو با دستگاهی انجام بدین که بتونه اسانس رو بصورت بهداشتی تولید کنه و مورد تائید وزارت بهداشت باشه.

(Visited 295 times, 1 visits today)

با توجه به این که از حجم زیادی از گیاهان مقدار اسانس کمی تولید میشه، آیا تولید اسانس صرفه اقتصادی داره؟

قیمت اسانس چندین برابر قیمت عصاره و عرق گیاهانه و راحت تر هم میشه اونو فروخت، پس تولید اسانس صرفه اقتصادی بالایی داره.

(Visited 295 times, 1 visits today)
(Visited 295 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *