قیمت آبسردکن عمومی

آبسردکن عمومی تک شیر

آبسردکن عمومی ، انقلابی در گرمای تابستان

لابد شما نیز تاکنون زمانیکه بیرون از منزل بوده اید ناگهان تشنه شده اید. در چنین مواقعی همه ما بصورت ناخودآگاه به دنبال یک دستگاه خنک کننده آب می‌گردیم. دستگاه مناسب فضای باز، حیاط یک بیمارستان، درمانگاه، مرکز آموزشی یا ادارات بزرگ و پر رفت و آمد، آبسردکن عمومی است که می‌تواند حجم بالایی از آب را خنک کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد. قدرت سرمایشی بالا به همراه بدنه تمام استیل و بادوام این تجهیزات باعث شده است که کاملا مناسب استفاده در مراکز صنعتی و اماکن پر رفت و آمد باشند. اگر به دنبال یافتن قیمت آبسردکن عمومی هستید، با این متن همراه باشید.

آبسردکن عمومی تک شیر نمونه ای از تجهیزات برودتی هیمورا و از دستگاه های سرد کننده و خنک نگهدارنده آب است که با داشتن مخزنی با ظرفیت بزرگ، تنها دارای یک شیر می‌باشد. این دستگاه، کاربردی بسیار در فصول گرم سال دارد و به جهت استیل بودن، به هیچ عنوان در هوای آزاد و مقابل برف و باران، زنگ نخواهد زد. مجهز بودن به شیر ضد چکه، از مزایای آب سردکن تک شیر هیموراست که هم راندمان را بالا می‌برد و هم اتلاف آب را به حداقل می‌رساند. از جمله موارد تاثیرگذار در قیمت آبسردکن عمومی تک شیر می‌توان به نوع شیر تعبیه شده (اهرمی، فشاری و …)، برند موتور کمپرسور دستگاه، حجم مخزن و موارد دیگر اشاره کرد.

قیمت آبسردکن عمومی
قیمت آبسردکن عمومی

با تفاوت آبسردکن صنعتی و معمولی آشنا هستید؟

آب سردکن ها به دو صورت صنعتی و فانتزی طراحی می‌شوند. در این بخش روی سخنمان در خصوص انواع صنعتی است که معمولا در مجتمع های بزرگ عمومی و یا مراکز روباز مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از بارزترین ویژگی ها و مزایای این دسته از آب سردکن ها، چند شیره بودن آنهاست که استفاده چندین نفر بطور همزمان از این دستگاه ها را امکان پذیر می‌سازد. آبسردکن صنعتی هیمورا، در مدل های تک شیر، دوشیر، سه شیر و چهار شیر موجود می‌باشد و نوع پنج و شش شیر نیز در صورت سفارش مشتری، قابل تولید هستند.

اولین و بارزترین تفاوت انواع صنعتی و فانتزی این تجهیزات، در حجم خود دستگاه و میزان آب سردی است که می توان از آن دریافت نمود. انواع صنعتی به سبب تامین آب افراد زیادی در فضاهای عمومی، هم سایز بزرگتری نسبت به آب سردکن های معمولی دارد و هم مخزن ذخیره آب آنها حجیم تر می‌باشد. یکی از علل تفاوت قیمت آبسردکن عمومی صنعتی و فانتزی، در حجم آنهاست.

قیمت آبسردکن عمومی
قیمت آبسردکن عمومی

11 دلیل که نشون میده چرا آبسردکن عمومی تک شیر هیمورا اینقدر طرفدار داره؟

چون:

  • قابل استفاده و نصب در هر دو مکان عمومی و خصوصی می‌باشند.
  • بدلیل داشتن بدنه کاملا استیل، پوسیده و زنگ زده نمی شوند و همچنین غیر مغناطیسی هستند.
  • نیازی به لوله کشی و برق کشی برای راه اندازی دستگاه نیست.
  • احتمال تغییر در فرم و ساختار اولیه به سبب ضربه های احتمالی، نزدیک به صفر است.
  • این آب سردکن عمومی دارای قابلیت تنظیم دماست.
  • بدلیل ساخته شدن از گرید استیل مورد تایید وزارت بهداشت، کاملا بهداشتی و مناسب مصرف آب هستند.
  • از لوله های مسی بادوام ساخته شده اند که عملیات تبرید رو امکان پذیر می کنند.
  • آب موردنیاز هم در کوتاه ترین زمان سرد میشه و هم به مدت طولانی داخل مخزن خنک نگه داشته میشه.
  • مجهز به شیر تخلیه پسماند آب می‌باشند.
  • قیمت آبسردکن عمومی هیمورا نسبت به انواع کالاهای مشابه مناسب تره.
  • مثل بقیه محصولات هیمورا از مشاوره رایگان در خصوص کسب اطلاعات تکمیلی در مورد دستگاه، گارانتی و خدمات پس از فروش برخوردار هستند.
قیمت آبسردکن عمومی
قیمت آبسردکن عمومی

قطعات تشکیل دهنده آب سردکن عمومی تک شیر

بدنه

از مهم ترین بخش های آب سرد کن صنعتی و متمایز از انواع فانتزی، همین بدنه و جنس استیل آن می باشد. این گرید استیل هم پوشش دهنده اجزای داخلی و هم محافظت کننده از صدمات بیرونی است. ویژگی های برجسته ای از جمله ضدزنگ بودن و مقاومت و دوام بالا، به سبب وجود همین بدنه می باشد.

شیر آب

این دستگاه خنک کننده آب، دارای یک شیر آب است. این شیرها چکه نمی کنند؛ لذا آب هدر نمی‌رود و بازده بالا خواهد رفت.

مخزن آب

برای اینکه در هر لحظه ای آب سرد در اختیار مصرف کننده قرار بگیرد، از یک مخزن استفاده شده است که آب در آن قسمت جمع، خنک و نگهداری شود. با خالی شدن مخزن، آب شهری دوباره توسط کمپرسور به داخل مخزن هدایت می شود.

شیر تخلیه

برای تخلیه آب اضافی و پسماند آبی، این قسمت تعبیه شده است که مستقیما به فاضلاب متصل است.

سیستم خنک کننده

مهم ترین بخش در این تجهیزات هیمورا، سیستم خنک کننده و تبرید آن می باشد؛ به این صورت که لوله های مسی در اطراف محفظه پیچیده شده اند و عملیات خنک کاری آب را انجام می دهند. سیستم خنک کننده بطور کلی شامل کمپرسور و اواپراتورها (همان لوله های مسی) هستند که به روش تبرید موجب خنک کاری آب می شوند.

قیمت آبسردکن عمومی
قیمت آبسردکن عمومی

اهمیت آب برای بدن و زندگی انسان

همانطور که می‌دانید هر انسانی در طول شبانه روز حداقل باید 8 لیوان آب بنوشد. کمبود آب بدن نه تنها سلامتی جسمانی افراد را با مشکل مواجه می‌کند، بلکه باعث کاهش کارایی و تمرکز افراد شده و حس پرخاشگری آنها را افزایش می‌دهد. همین چند دلیل کافیست تا به اهمیت تامین آب خنک لازم برای کارمندان، کارگران و ارباب رجوع پی ببرید! نوشیدن آب گوارا ضمن ارتقا بهره وری افراد باعث افزایش حس رضایت آنها نیز می شود.

البته نوشیدن آب بسیار خنک هم مضر است. در حالت کلی درجه مطبوع برای تعیین دمای آب گوارا با توجه به شرایط آب و هوایی محیط تعیین می‌شود؛ به عنوان مثال دمای آب آشامیدنی گوارا در مناطق با آب و هوای سرد و کوهستانی حدود 15 درجه سانتیگراد تعیین شده، در حالیکه دمای آب مطلوب در مناطق گرم بین 13 الی 18 درجه سانتیگراد می‌باشد. با ما همراه باشید تا با ویژگی و قیمت آبسردکن عمومی مناسب آشنا شوید.

چند دلیل ساده اما مهم برای خرید آبسردکن عمومی استیل!

بهترین صدقه یا بهترین تبلیغ!

سیراب کردن تشنگان در بسیاری از ادیان از جمله اسلام کاری نیکو و خدا پسندانه به شمار می آید. حتی در بسیاری از احادیث به عرضه آب گوارا به تشنگان و رهگذران توصیه شده است. اما جالب است که بدانید قرار دادن یک آب سردکن صنعتی در محل کسب و کار شما فارغ از این که شغل شما چیست، می تواند باعث افزایش درآمد شما شود. آیا می دانید نصب آب سرد کن در محل عبور و مرور افراد چگونه می تواند باعث افزایش درآمد شما شود؟ خب دو حالت وجود دارد که در ادامه به بررسی هر دو حالت می پردازیم.

مراکز خدماتی

ممکن است شما صاحب یک شرکت، سازمان یا اداره ای باشید که در طول روز افراد مختلفی برای برطرف کردن نیاز خود به شما مراجعه می کنند. در این حالت قرار دادن یک آب سردکن در مسیر رفت و آمد ارباب رجوع و کارمندان می تواند میزان بازدهی کارمندان و رضایت مراجعان واحد خدماتی شما را افزایش دهد. به عبارت دیگر تحقیقات نشان داده اند که تشنگی می تواند باعث افزایش میزان پرخاشگری و نارضایتی افراد شود. در حالیکه نوشیدن آب خنک و گوارا باعث می شود تا میزان رضایت آنها از زندگی افزایش یافته و راحت تر بتوانند بر روی مسائل مهم تمرکز کنند. به این ترتیب میزان بازدهی کارمندان افزایش می یابد.

از سوی دیگر مراجعانی که توسط آب خنک و گوارا سیراب شده اند، راحت تر می توانند به اعصاب خود مسلط شده و خوش اخلاق تر خواهند بود. در ضمن شما با نصب یک دستگاه مناسب برای ارباب رجوع می توانید به مراجعان خود ثابت کنید که به رفاه و نیازهای آنها اهمیت می دهید؛ بدین ترتیب میزان رضایت آنها از خدمات شما به صورت ناخودآگاه افزایش خواهد یافت.

مغازه ها و مراکز فروش

مهم نیست که شما مرکز فروش چه محصولی را دارید، نصب یک دستگاه آب سردکن صنعتی در محل کسب و کارتان باعث جلب توجه رهگذران می شود. دیر یا زود بسیاری از افراد که از آن منطقه عبور می کنند به یاد خواهند داشت که در محل کار شما یک آب سرد کن وجود دارد. البته شاید بیشتر این افراد از آن استفاده نکنند و هرگز از آب آن ننوشند. اما ناخواسته شما را با یک بکگراند مثبت به یاد خواهند آورد؛ به همین دلیل هر زمان که به محصول شما نیاز داشته باشند، به احتمال زیاد شما را برای خرید انتخاب خواهند کرد. به این ترتیب، نصب این تجهیزات خنک کننده آب در محل عبور و مرور افراد مختلف ضمن اینکه باعث افزایش مشتریانتان می شود، بلکه یک تبلیغ ساده اما تاثیرگذار برای کسب و کار شما خواهد یود و می تواند میزان درآمد شما را افزایش دهد.

دسترسی به آب خنک با درجه دمای مطبوع

همانطور که می دانید 70 % بدن انسان ها از آب تشکیل شده است، به همین دلیل بدن برای اینکه بتواند عملکرد درستی داشته باشد باید به آب با درجه دمای مطلوب دسترسی داشته باشد. در فصول گرم سال نوشیدن آب گرم بیشتر از اینکه باعث بهبود حال افراد شود، می تواند باعث بروز گرما زدگی یا ایجاد احساسات نامطبوع در افراد شود. همچنین نوشیدن آبی که بیش از حد سرد است نیز می تواند باعث گلو درد یا تجمع چربی در سلول های کبد و بیماری افراد شود. بنابراین بسیار مهم است که شما در هر فصلی به آبی با درجه حرارت مناسب دسترسی داشته باشید. به همین دلیل آبسردکن استیل بگونه ای طراحی شده است که می توان با توجه به دمای محیط، درجه دمای آب را بر روی دمای مطلوب تنظیم کرد.

نوشیدن آب، کم دردسرترین راه برای لاغری

دقت کرده بودید وقتی که تشنه هستید میل بیشتری به خوردن تنقلات مختلف دارید؟ در واقع تحقیقات پزشکی نشان داده است که تشنگی می تواند باعث افزایش پرخوری شود. به همین دلیل این محققان توصیه می کنند که در طول روز حتماً به مقدار کافی آب بخورید تا میزان پرخوری کاذب شما کاهش یابد. اگر نوشیدن آب کافی را در برنامه روزانه خود قرار دهید حتی می توانید باعث لاغری خود شده و میزان سلامتی و رژیم غذایی خود را بهبود ببخشید.

قیمت آبسردکن عمومی به چه مواردی بستگی دارد؟

تنوع بالا در مدل و برند آب سردکن ها، تصمیم گیری و انتخاب این تجهیزات را با مشکل مواجه کرده است. شما نیز اگر می خواهید دستگاهی کارآمد و بادوام را خریداری کنید، بهتر است با یک کارشناس کاردان که انواع مدل های آب سردکن را به خوبی می شناسد و با مزایا و معایب هر یک از تجهیزات آشنا است، مشورت کنید. البته اگر به چنین فردی دسترسی ندارید، مهم نیست؛ زیرا با دقت به چند نکته در هنگام خرید آبسردکن صنعتی در حد قابل قبولی می توانید دستگاه مناسب و کار آمد را شناسایی کنید.

از جمله قسمت هایی که با دقت به آن می توانید آب سردکن بادوام را تشخیص دهید، بدنه و جنس شیرهای نصب شده بر روی آن است. بدنه دستگاه در میزان دوام و زیبایی ظاهری آن تاثیر بسزایی دارد. بنابراین هنگام انتخاب دستگاه باید دقت کنید که بدنه از متریال بادوام و همچنین قابل شستشویی ساخته شده باشد. همچنین شیرهای این تجهیزات نیز باید از جنسی باشد که ضمن ضد زنگ بودن، دوام بالایی در برابر فرسایش و خرابی داشته باشد. به این ترتیب شما با یک بار خرید آب سردکن تا سال ها می توانید از آب خنک آن لذت ببرید.

ادامه مطلب

یکی از بهترین متریال هایی که می توان از آن برای تولید آب سردکن استفاده کرد، استیل است. راستی آیا می دانید کدام گرید استیل برای ساخت آب سردکن مناسب تر است؟ هیمورا در ساخت مخزن آبسردکن استیل تک شیر از گرید استیل 304 استفاده کرده و برای بدنه بیرونی نیز، گرید 430 بکار برده است که کاملا مورد تایید وزارت بهداشت و درمان هستند. قدرت موتور کمپرسور دستگاه، میزان برق مصرفی آن و سر و صدایی که هنگام عملکرد دستگاه ایجاد می شود در قیمت آبسردکن عمومی دخیل هستند. از دیگر گزینه هایی که در هنگام خرید و پرداخت قیمت آبسردکن عمومی باید به آن دقت کنید، برند سازنده آن است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

این تجهیزات هیمورا قابلیت سفارشی سازی دارند؟

یکی از مزایای آب سرد کن های این گروه صنعتی، همین قابلیت سفارشی سازی آنها براساس نیاز مشتری است.

تعداد شیر

همانطورکه در بالا نیز اشاره کردیم، تعداد شیر تعبیه شده بر روی دستگاه های آب سرد کن، می تواند بر اساس شمار مصرف کنندگان و میزان نیاز تغییر یابد. این دستگاه ها با تعداد شیرهای یک تا چهار عدد، موجود می باشد؛ اما برای تهیه همین دستگاه با شیرهای 5 و یا 6 عددی، باید سفارشتان را ثبت نمایید تا طبق سلیقه شما تولید شوند. پس تعداد شیر، یکی از مواردی است که می تواند تغییر یابد. هرچه تعداد شیر بیشتر شود، ابعاد آب سرد کن نیز تغییر خواهد یافت؛ اما این دگرگونی در اندازه، نمی تواند موجب تغییر در ضخامت ورق های درونی و بیرونی شود.

حجم مخزن

این مورد نیز بستگی به نیاز روزانه به تامین آب و تعداد افراد مصرف کننده دارد. هرچه میزان مصرف آب در مکان نصبی بیشتر باشد، باید مخزنی با حجم بزرگتر سفارش داد. این ظرفیت از طرف خریدار و آشنایی او با میزان آب مصرفی تعیین می شود. در حالت دیفالت، حجم مخزن آب سرد کن های تک شیر 17 لیتر، انواع دو شیر 27 لیتر، سه شیرها 37 لیتر و انواع چهار شیر، 42 لیتر می‌باشند.

قدرت کمپرسور و برند آن

یکی دیگر از مواردی که در هر ظرفیت از این تجهیزات تغییر می کند، قدرت موتور یا همان قدرت کمپرسور آن می باشد. برند موتور مورد استفاده نیز یکی دیگر از مواردی است که بر اساس سفارش مشتری قابل تغییر می باشد، اما در حالت اولیه، موتور سابکول روی آن ها تعبیه شده است. معمولا قدرت موتور آب سردکن های 1 و 2 شیر، 1/3 اسب بخار و انواع 3 و 4 شیر، 1/2 اسب بخار می باشد.

نوع شیر

نوع شیری که می توان روی آب سردکن نصب نمود، از سایر مواردی است که می تواند به دلخواه مشتری تغییر نماید. انواع شیر فشاری، اهرمی و فلکه ای از جمله این شیرها می باشند.

قیمت آبسردکن عمومی
قیمت آبسردکن عمومی

آبسردکن عمومی گارانتی دار، نحوه خرید و اطلاع از قیمت

امروزه در بازار انواع مختلفی از دستگاه های آب سردکن صنعتی وجود دارند. با وجود اینکه این تنوع بالای تجهیزات امکان انتخاب های فراوانی را به مشتریان می دهد، اما باعث بروز سردرگمی آنها نیز می شود. قبلا اشاره شد که برند سازنده دستگاه، از گزینه هایی است که در هنگام خرید و پرداخت قیمت آبسردکن عمومی باید به آن دقت کنید. اما چرا؟ زیرا تولیدکنندگان معتبر در ساخت تجهیزات تولیدی خود تمام استانداردهای لازم را رعایت می کنند. اما چگونه می توان یک تولید کننده معتبر را تشخیص داد؟

خب یکی از راه های تشخیص معتبر بودن تولید کننده، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش آن گروه ماشین سازی است. به عبارت دیگر می توان گفت یک گروه ماشین سازی معتبر هرگز خریداران تجهیزات خود را بدون خدمات پس از فروش رها نمی کند و تمام تلاش خود را می کند تا کلیه افرادی که به نام این برند اعتماد کرده اند، با خیال راحت بتوانند از محصول خود استفاده کنند. در ضمن هر تولید کننده ای که از کیفیت تجهیزات تولیدی خود مطمئن است برای آن گارانتی ویژه ای در نظر می گیرد؛ به عنوان مثال گروه ماشین سازی هیمورا برای تمام تجهیزات تولیدی خود یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است، تا شما بتوانید با خیال راحت تری از دستگاه خود استفاده کنید.

نحوه خرید:

حال اگر تصمیم دارید تا آبسردکن عمومی گارانتی دار موردنظر را سفارش دهید و از نحوه خرید آن مطلع شوید. می توانید از طریق سفارش اینترنتی یا تماس با بخش فروش اقدام به این کار نمایید. همچنین اگر می خواهید از آخرین قیمت آبسردکن استیل تک شیر قبل از خرید، آگاه شوید، با همین شماره های درج شده در پایین صفحه با مشاوران هیمورا تماس بگیرید. کارشناسان فروش هیمورا علاوه بر مطالب درج شده، اطلاعات کاملتری در اختیارتان خواهند گذاشت و شما را در امر خرید دستگاه یاری خواهند کرد.

سوالات متداول

آیا این آب سردکن ها محل خروج آب اضافی دارند؟

بله. وجود چنین خروجی برای دستگاه های آب سرد کن ضروری است. البته ناگفته نماند که بدلیل همیشه مرطوب بودن محل خروج آب اضافی، امکان رشد انواع میکروب های متنوع در این قسمت و ساطع کردن بوی بد و حتی تولید بیماری های مختلف افزایش می یابد. به همین مهندسان گروه صنعتی هیمورا در هنگام طراحی این تجهیزات محل خروج اضافی این دستگاه ها را بگونه ای طراحی کرده اند که از تجمع آب اضافی در آن جلوگیری شود.

(Visited 31 times, 1 visits today)

آیا این آب سردکن ها قابلیت سرد کردن آنی آب را دارند؟

خیر. این آب سردکن ها از نوع مخزن دار بوده و آب درون مخزن را خنک می کنند. ولی استفاده از موتور و کمپرسور قوی در ساختار این تجهیزات باعث شده است که آب سردکن های هیمورا بتوانند آب درون مخزن را با سرعت بالا خنک کنند؛ در نتیجه با کمک این دستگاه ها شما همیشه به آب خنک و گوارا دسترسی خواهید داشت.

(Visited 31 times, 1 visits today)

دستگاه های آب سردکن هیمورا در چه ظرفیت هایی تولید می شوند؟

گروه ماشین سازی هیمورا آب سرد کن های خود را در انواع مدل های تک شیر یا دارای 2 شیر، 3 شیر الی 4 شیر طراحی و تولید می کند. در این تجهیزات ظرفیت مخزن دستگاه با تعداد شیر های آن رابطه مستقیمی داشته و هر چقدر که تعداد شیرهای آب سردکن بیشتر باشد، ظرفیت مخزن آن بالاتر بوده و بالطبع قیمت آبسردکن عمومی نیز متفاوت خواهد بود.

(Visited 31 times, 1 visits today)
(Visited 31 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *