آب سردکن

آب سردکن پر قدرت با مخزن آب 500 لیتری [خرید آبسردکن] ✅ هیمورا

فیلم تجهیزات مرتبط (روی تصاویر زیر کلیک کنید)

یخساز
کولر
کولینگ تاور
یخ ساز کولر کولینگ

قبل از خریدمحصول آب سردکن ، مطالعه کنید!

این روزها وارد هر مجموعه تجارتی، خدماتی یا تفریحی شوید، آبسردکن به عنوان جزء اصلی این مراکز مشاهده می شود. شاید وجود آبسردکن جزء قوانین تاسیس آن مجموعه نباشد، اما مدیران برای رفاه حال مراجعین، اقدام به نصب آن می کنند. اما علت تفاوت در نوع آبسردکن های تعبیه شده در مراکز مختلف چیست؟ آیا فقط تفاوت ظاهری دارند و اشخاص برطبق سلیقه شخصی آنها را خریداری می کنند و یا انتخاب یک آبسردکن اصول خاصی دارد؟ جواب همه این سوالات، تابع مطالعه متن پیش روست. چراکه هر مکانی باتوجه به سرباز و سرپوشیده بودن، متراژ، تعداد کارکنان و مراجعه کنندگان، نوع کاربری و غیره نیاز به آبسردکن ویژه ای دارد. اگر بخواهید بدانید که آب سردکن 500 لیتری هیمورا، مناسب چه اماکنی است و پاسخگوی آب رسانی در چه شرایطی است، محتوای زیر را مطالعه بفرمایید.

اگر به دنبال خرید بهترین ها هستید، کافی است با صرف کمی وقت، اطلاعات مفیدی دریافت نمایید. این اطلاعات در مورد آب سردکن 500 لیتری هیمورا با نظر جمعی از کارشناسان و برای خریدی مطمئن، به رشته تحریر در آمده است.

👇 برای خرید دستگاه پخت رب با گروه هیمورا تماس بگیرید. 👇

با آب سردکن 500 لیتری هیمورا، گرما را شکست دهید!

روزهای گرم تابستان خود را چگونه گذراندید؟ آب خنک، تسکین بخش پریشانی ناشی از گرماست که در ماه های گرم سال، همه ما را به سمت خود می کشد. این گرما، تا جایی نفوذ می کند که حتی آب لوله کشی هم به صورت گرم تا ولرم خارج می شود و نوشیدن آن نمی تواند سرآسیمگی ناشی از آن هوا را جبران کند. آب سردکن500  لیتری راه حل این مشکل است. این سیستم، با دریافت آب به نسبت گرم لوله کشی، آب خنک را تحویل می دهد. باتوجه به ظرفیت 500 لیتری، می توان گفت حجم نسبتا بالایی دارد و برای اماکن عمومی گزینه مناسبی است. تعداد شیرهای قابل تعبیه بر روی آن، متغیر بوده و باتوجه به تعداد مصرف کنندگان، تعیین می شود.

آب سردکن500  لیتری با داشتن جنس استیل و ضد زنگ، علاوه بر مکان های سرپوشیده در مراکز سرباز مثل پارک و مراکز خرید هم قابل نصب است. این آبسردکن، مصون از تخریب در مقابل رطوبت هوا، برف و باران و ضربه است که جنس استیل این ویژگی را سبب شده است. برای تهیه این کالا، قطعات باکیفیتی کنارهم قرار گرفته و تشکیل سیستمی کاربردی و با دوام را داده اند.

آب سردکن

کاربردهای آب سردکن در مناطق مختلف!

همانطورکه در بالا هم اشاره شد، بیشترین استفاده از این دستگاه، در مناطق و فصول گرم است. البته به معنای کاربرد فصلی دستگاه نیست؛ زیرا آب سرد، در هر زمان و مکانی کاربرد دارد. اما گرما، بیشترین نیاز به آب خنک را در افراد ایجاد می کند. این روزها، باتوجه به گستردگی اعتقادات مسلمین و راهی شدن به سمت کربلا در ایام خاصی از سال، نصب آبسردکن هایی با حجم بالا که بتواند پاسخگوی نیاز زائرین باشد، مرسوم شده است. در مسیر، بسیار مشاهده می شود که خیرین، این آبسردکن ها را در ایستگاه ها قرار داده تا به عنوان سقاخانه عمل کند. به سبب گرمای این مسیر و پیاده روی طولانی مدت، نیاز به آب بیشتر از نیاز به غذا مشاهده می شود. به همین جهت نصب یک آب سردکن 500 لیتری می تواند گزینه خوبی باشد.

از طرفی، شاید گرما مانع از خرید و مراجعه به برخی از مراکز تفریحی یا خدماتی در تابستان شود. اما با نصب یک آبسردکن و شناسایی آن توسط مراجعه کننده، می توان تعداد مراجعین را به بیشتر از حالت معمول نیز رساند. به طور خلاصه می توان گفت که ذات بشر، همیشه به سمتی می رود که آرامش و امکانات رفاهی در آن بیشتر باشد.

آب سردکن

اجزای به کار رفته در تولید آب سردکن 500 لیتری هیمورا

  • بدنه

اولین بخش از یک دستگاه آبسردکن که به چشم می خورد، بدنه است. با وجود اینکه بدنه تاثیری در عملکرد سیستم ندارد، اما مهمترین عامل در جذب رهگذر است. متریال استیل که در بدنه آب سردکن 500 لیتری به کار رفته است، موجب حفظ ظاهر آن و جلوگیری از زنگ زدگی و آسیب دیدن ناشی از عوامل خارجی می شود. بنابراین در طی گذر زمان، دستگاه شکل و ظاهر خود را حفظ می کند.

  • شیر آب

محل خروج آب، شیر است. تعداد شیرها در آب سردکن 500 لیتری می تواند متغیر باشد. باتوجه به ظرفیت نسبتا بالای این آبسردکن، تعداد شیرهای بیشتری مورد نیاز است. زیرا حجم و ظرفیت بالا به معنای تعداد زیاد مصرف کنندگان است پس باید شیرهای بیشتری نیز تعبیه شود تا مردم بدون منتظر ماندن، از آن استفاده کنند.

  • مخزن

آب سردکن هایی با حجم زیاد و در وسعت صنعتی و عمومی، دارای مخزن برای نگهداری آب خنک هستند. آب سردکن 500 لیتری هم که خارج از این دسته نیست، مجهز به محفظه ای با حجم 500 لیتر است. آب لوله کشی پس از سرد و خنک شدن، در این محفظه نگهداری می شود. حجم دستگاه را ظرفیت این قطعه تعیین می کند.

  • محل تخلیه آب اضافی

اگر در مقابل شیرهای آبسردکن که باز می شوند، ظرفی نگهداری نشود، آب به بخش زیرین شیر، جاری می شود. در این قسمت، محلی به نام محل تخلیه تعبیه شده است که آب اضافی به آن بخش هدایت شده و خارج می شود. به این ترتیب دیگر شاهد تجمع آب نخواهید بود.

  • فلومتر مکانیکی

با کم شدن آب در مخزن فلومتر عمل کرده و آب را وارد چرخه خنک کاری می‌کند تا زمانی که مخزن پر شود با پر شدن مخزن فلومتر مسیر آب را بسته تا از هدر رفت آب جلو گیری کند.

آب سردکن

تعهد و تضمین خرید، با ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش

بسیاری از مشتری های گروه صنعتی هیمورا، خریدهای خود را به صورت غیر حضوری و از راه دور انجام می دهند. نگرانی از خرید، امری طبیعی و قابل درک در این نوع معامله هاست. یعنی کاملا نرمال است که فردی که بدون مشاهده دستگاه، آن را خریداری کرده است، دلهره هایی بابت کیفیت دستگاه داشته باشد. البته این نگرانی را نمی توان فقط به خریدهای تلفنی و آنلاین اختصاص داد بلکه حتی مراجعین حضوری نیز معمولا با این مشکل مواجهند. گروه صنعتی هیمورا، برای اثبات کیفیت کالاهای خود به تمام مشتریان، چه حضوری و چه غیر حضوری، ضمانتی با عنوان گارانتی و خدمات پس از فروش در نظر گرفته است. رضایت مشتریان از خرید آب سردکن 500 لیتری و یا هر دستگاه دیگری، هدف اول این گروه صنعتی است.

ارائه گارانتی برای تمام محصولات هیمورا، به این معناست که هر نوع مشکلی پس از خرید، تا 12 ماه قابل حل به صورت رایگان، از سوی مجموعه هیموراست. یعنی اگر قطعه ای از آب سردکن 500 لیتری معیوب شود، تعمیر یا تعویض آن بدون دریافت هزینه ای، انجام می شود. همچنین تا 10 سال بعد، خدمات پس از فروش، شامل خرید شما از این مجموعه صنعتی می شود.

 مشاوره رایگان برای خریدی مطمئن آب سردکن

شاید به خاطر داشته باشید که در گذشته، شکل و ظاهر تزئینات خانه ها، ظرف و ظروفی که استفاده می کردند و در کل سبک زندگی ها مشابه یکدیگر بود. به همین جهت است که  این روزها، یک کالای قدیمی برای همه ما نوستالژیک محسوب می شود. علت این امر، پایین بودن تنوع در گذشته بود که معمولا از یک کالا همه افراد خرید می کردند. اما این روزها، می توان گفت خوشبختانه یا بدبختانه، تنوع تولید به قدری بالاست که به سختی می توان دو محصول مشابه را در دو جای مختلف پیدا کرد. این تغییر، موجب شده است که فرد، تنوع  و قدرت انتخاب بالایی داشته باشد اما اشتباه در خرید، به یکی از معضلات آن تبدیل شده است. به سبب تخصصی شدن دستگاه ها، رفیت های متنوع و آپشن های مختلفی که برای هر برند تعیین شده است، کارایی مغایر در شرایط گوناگون دارند.

پس این روزها نوع و سبک خرید هم تغییر کرده و به صورت محتاطانه عمل می شود. در ابتدای امر، باید از نظرات و مشاوره های افراد کاربلد و دانا آگاه شد. هر دستگاهی ویژگی های مخصوص به خود را دارد که شاید یک خریدار تازه کار نتواند آن را تشخیص دهد. بدین منظور، باید افرادی را بیابید که تخصص کافی در زمینه دستگاهی که قصد خریداری آن را دارید، داشته باشند و شما را به در رسیدن به هدف و خریدی موفق یاری کنند. به همین سبب، هیمورا، به عنوان گروه صنعتی معتبر، افرادی را به عنوان کارشناس فروش استخدام کرده تا مشاوره های لازم را برایتان ارائه دهند. هریک از این مشاوران، تخصص لازم برای معرفی گروه محدودی از دستگاه ها را دارند.

یعنی برای هر گروه، متخصص جداگانه ای درنظر گرفته شده است. شما می توانید با کارشناس مربوطه، از طریق تماس با این مجموعه، در ارتباط باشید.

جدول مشخصات فنی

جنس

استیل
null

فلومتر کنترل آب

دارد
null

گارانتی

یک سال
null

ابعاد دستگاه آبسرد کن

با توجه به ظرفیت
null

دمای آب خروجی

تا 4 درجه سیلسیوس
null

انرژی مصرفی

برق تک فاز
null

سوالات متداول

این دستگاه ها برای تمامی مکانها و مناطق کشور مناسبه و جواب میده؟

بعله برای آب لوله کشی دمای محیط کاملا مناسب و در تمام مناطق قابل استفاده است.

(Visited 25 times, 1 visits today)

آیا تعداد شیر های روی آبسردکن قابل افزایش است؟

بعله، شما میتوانید تعداد شیر های این آبسردکن را با توجه به نیاز سفارش دهید.

(Visited 25 times, 1 visits today)

چه قطعاتی از اونا میتونن سفارشی سازی بشن؟

ظرفیت مخزن آب، قدرت موتور کمپرسور، تعداد شیر

(Visited 25 times, 1 visits today)
(Visited 25 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *