قیمت آبگرمکن برقی

آبگرمکن برقی جامبو

آبگرمکن های برقی چه نوع دستگاه هایی هستند؟

آبگرمکن ها از سری تجهیزات پرکاربردی هستند که تامین کننده آب گرم می باشند. با پیشرفت فناوری تغییرات عمده ای در ساختار آبگرمکن ها ایجاد شده و سیستم هایی وارد بازار شده اند که با سرعت بسیار بالایی آب گرم لازم در محیط را تامین می کنند. یکی از مهم ترین مقوله هایی که در استفاده از آبگرمکن ها مورد توجه قرار می گیرد، عدم ایجاد آلودگی های زیست محیطی است؛ آبگرمکن های برقی نمونه ای بارز از این سیستم ها هستند که هیچگونه آلاینده ای تولید نمی کنند. لازم به ذکر است که قیمت آبگرمکن برقی در مقایسه با دیگر سیستم های حرارتی بسیار پایین تر است.

قابل ذکر است بخاطر مشکلاتی مانند وارداتی بودن دستگاه‌ها، تک کاربره بودن و عدم گرمایش محیط، گروه صنعتی هیمورا پکیج های برقی هوشمند را تولید می‌کند.

آبگرمکن برقی دیواری کم مصرف در واقع از به روزترین آبگرمکن های برقی است که با مصرف انرژی الکتریکی، آن را به انرژی گرمایی تبدیل کرده و در نتیجه آب گرم موردنیاز محیط را بصورت آنی تامین می کند. آبگرمکن برقی زودجوش، نصب و راه اندازی راحتی نسبت به دیگر تجهیزات حرارتی که با سوخت هایی نظیر گاز و گازوئیل کار می کنند، دارد و این عامل باعث شده کاربرد بالایی نیز داشته باشد. استفاده از آبگرمکن برقی فوری بیشتر در محیط های آپارتمانی که دارای ابعاد کوچکی هستند، انجام می گیرد.

قیمت آبگرمکن برقی
قیمت آبگرمکن برقی

قطعات استفاده شده در ساختار آبگرمکن برقی جامبو

کلید تنظیم دما

بر روی این سیستم حرارتی از یک عدد کلید تنظیم دما استفاده شده است که دارای سه حالت است؛ البته به عنوان روشن کننده دستگاه نیز می توانید از این کلید استفاده نمایید.

بدنه آبگرمکن

آبگرمکن برقی دیواری کم مصرف جامبو ساخت ترکیه و وارد شده توسط گروه ماشین سازی هیمورا به کشور می باشد. این دستگاه ظاهری بسیار زیبا داشته و در ساخت بدنه آن از مواد پلیمری مانند پی وی سی استفاده شده است که علاوه بر زیبایی که به آن داده، باعث دوام آن نیز شده است؛ این عامل در قیمت آبگرمکن برقی کم مصرف فوق تاثیر دارد.

ورودی کابل برق

کابل برق این آبگرمکن بر روی بدنه دستگاه تعبیه شده که به آن ورودی کابل برق گفته می شود. ساخت آبگرمکن برقی زودجوش بگونه ای انجام گرفته که تمامی موارد ایمنی در آن رعایت شده و هیچ گونه اتصال الکتریکی در آن رخ نمی دهد.

ورودی آب سرد

در زیر آبگرمکن برقی بدون مخزن بخشی جهت ورود آب سرد در نظر گرفته شده است که به راحتی امکان لوله کشی به آن وجود دارد.

خروجی آب گرم

از دیگر بخش های آبگرمکن برقی جامبو، خروجی آب گرم آن است. شما می توانید خروجی آب گرم دستگاه را لوله کشی کنید و به چند چشمه آب گرم از این خروجی انشعاب داده و از آن برای چند شیر آب گرم استفاده کنید.

سنسور

آبگرمکن برقی دیواری جامبو مجهز به سنسوری است که در صورت قطع ناگهانی آب، برق دستگاه را قطع می کند. از مهم ترین مزیت های وجود این سنسور، جلوگیری از سوختن دستگاه در اثر کارکرد بدون آب است. این سنسور زمانی که فشار آب کم باشد نیز برق آبگرمکن را قطع می کند.

المنت

قطعه ای که در این سیستم حرارتی باعث گرم شدن آب می شود، المنت است. المنت به چندین رشته سیم نیمه هادی اطلاق می گردد که با گذر جریان الکتریکی داغ شده و این گرما به آب انتقال داده می شود.

ترموستات

یکی از قطعات مهم در آبگرمکن برقی ارزان قیمت جامبو، ترموستات آن است که از آن جهت تنظیم دمای آب استفاده می شود. وجود چنین قطعاتی در قیمت آبگرمکن برقی کم مصرف تاثیرگذار است.

قیمت آبگرمکن برقی
قیمت آبگرمکن برقی

استفاده از دستگاه در سه حالت دمایی مختلف

آبگرمکن برقی جامبو با بهره مندی از تکنولوژی نوین طراحی شده است و دارای سه حالت دمایی مختلف است و با توجه به نیاز کاربران، می توان از آب با دمای موردنظر بهره مند شد. در نظر داشته باشید که این ویژگی منحصر به فرد باعث شده تا آبگرمکن برقی فوری فوق مورد استقبال قرار بگیرد. اولین حالت کارکرد دستگاه، 3 کیلووات است که با تنظیم دستگاه بر روی آن می توان آب با دمای 30 درجه سانتیگراد داشت. حالت دوم، 5 کیلووات است که باعث گرم شدن آب تا دمای 50 درجه سانتیگراد می شود. آخرین حالت، 7 کیلووات است که آب گرم تا دمای 80 درجه سانتیگراد را در اختیار کاربر قرار می دهد.

این سه حالت دمایی به کاربرد اجازه می دهد تا تغییرات دمایی آب به راحتی انجام شودد. از دیگر مزیت هایی که وجود این سه حالت برای کاربر دارد، مصرف کم انرژی الکتریکی در صورت نیاز است؛ برای مثال اگر این آبگرمکن برقی دیواری را بر روی حالت 3 کیلووات تنظیم کنید مصرف برق پایینی خواهید داشت.

آب چگونه توسط آبگرمکن بدون مخزن سه حالته گرم می شود؟

حال ببینیم که آب چگونه در داخل دستگاه گرم می شود. ویژگی بارز این سیستم نبود مخزن ذخیره آب درون آن است. آبگرمکن برقی بدون مخزن جامبو اندازه کوچک و جمع و جوری دارد و به همین دلیل به راحتی و بدون اشغال فضای اضافی بر روی دیوار نصب می شود. لوله کشی های لازم به ورودی آب گرم و سرد انجام می گیرد. اکنون می توانید آبگرمکن برقی را روشن کنید.

همان گونه که گفته شد، سیستم فوق مجهز به کلید تنظیم دما است و دارای سه حالت دمایی مختلف بوده و کاربر با توجه به نیازی که دارد می تواند دمای دستگاه را بر روی آن تنظیم کند. اگر شما دمای آب به نسبت پایین می خواهید، دستگاه را روی حالت 3 کیلووات قرار دهید؛ در غیر اینصورت با تنظیم ولوم آبگرمکن روی 5 کیلووات، دمای آب شما به 50 درجه می رسد. در نهایت اگر نیاز به آب خیلی داغ دارید، ولوم را روی 7 کیلووات قرار دهید.

زمانی که کلید تنظیم دما بر روی حالت موردنظر قرار می گیرد، المنت با مصرف انرژی الکتریکی داغ شده و آب نیز بدین وسیله گرم می شود. به دلیل نبود مخزن در این آبگرمکن، زمانی که کاربر شیر آب را باز می کند، آبگرمکن روشن و آب گرم در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد؛ در واقع در صورت عدم استفاده از آب گرم، آبگرمکن قطع خواهد بود. با وجود این امکانات، قیمت آبگرمکن برقی جامبو بسیار پایین تر است.

مزایای استفاده از آبگرمکن برقی جامبو

  • دارای ترموستات جهت تنظیم و کنترل دما
  • دارای ابعاد کوچک و کاملا جمع و جور
  • مجهز به کلید تنظیم دمای سه حالته آب
  • ساخت بدنه با استفاده از بهترین متریال ها جهت افزایش دوام و ماندگاری آن
  • گرم شدن آب بصورت آنی
  • نصب و راه اندازی راحت
  • دارای دبی آب گرم 3 لیتر بر دقیقه
  • قیمت آبگرمکن برقی در مقایسه با دیگر آبگرمکن ها پایین تر است.
  • دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

قیمت انواع آبگرمکن های برقی هیمورا

گروه ماشین سازی هیمورا از سازندگان و واردکنندگان انواع آبگرمکن های برقی بوده و با این کار خود باعث شده بازار فروش این دستگاه ها رونق بالایی داشته باشد. از جمله این سیستم ها می توان به آبگرمکن های برقی بدون مخزن، آبگرمکن برقی رادیاتوری، آبگرمکن سیم ترکیه، انواع آبگرمکن های برقی ایرانی، آبگرمکن های برقی مخزن دار و چندین سیستم دیگر اشاره کرد؛ نمونه این آبگرمکن های برقی را شما می توانید با مراجعه به لینک مربوطه مشاهده کنید. تمامی این دستگاه ها با رعایت اصول ایمنی ساخته شده اند و هیچگونه خطر برق گرفتگی و یا اتصالی کاربر را تهدید نمی کند. برای اطلاع از قیمت آبگرمکن های برقی هیمورا می توانید با استفاده از شماره های مندرج در این سایت با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

قیمت آبگرمکن برقی
قیمت آبگرمکن برقی

نکات خیلی مهم در خصوص خرید آبگرمکن برقی کم مصرف

در زمان خرید آبگرمکن های برقی باید برخی موارد بسیار مهم و کلیدی مورد توجه قرار گیرد. لازم به ذکر است قیمت آبگرمکن برقی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار می گیرد. در زیر به برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در خرید آبگرمکن های برقی دیواری اشاره شده است:

انرژی مصرفی

اولین و مهمترین مورد در انتخاب آبگرمکن برقی، میزان انرژی الکتریکی مصرفی در آن است. سیستمی که خریداری می کنید باید به قول گفتنی، به صرفه و اقتصادی باشد. این بدین معنی است که دستگاه با مصرف بهینه برق، گرمایش لازم برای گرم شدن آب را تامین کند. بهترین آبگرمکن، به سیستمی اطلاق می شود که با وجود ابعاد کوچک، بازدهی بالایی داشته و هزینه مصرف انرژی الکتریکی در آن کمتر باشد. امروزه بر روی سیستم های حرارتی برقی از برچسب مصرف انرژی استفاده می شود که گزینه های B و A در آنها نشانگر کم مصرف بودن دستگاه است. قرار گرفتن این برچسب بر روی A در قیمت آبگرمکن برقی نیز تاثیرگذار خواهد بود.

ظرفیت حرارتی آبگرمکن

یکی از عوامل تاثیرگذار در خرید آبگرمکن، توجه به ظرفیت حرارتی آن و یا FHR است. این ظرفیت حرارتی معمولا بر روی راهنمای خرید آبگرمکن نوشته می شود. FHR مخفف عبارت First Hour Rating (یعنی آبگرمکن در یک ساعت چه مقدار آب را می تواند گرم کند). هر چقدر FHR بیشتر باشد، ظرفیت حرارت دهی آبگرمکن بیشتر خواهد بود. البته در انتخاب ظرفیت حرارتی آبگرمکن باید به میزان مصرف آب گرم نیز توجه کنید و با توجه به آن سیستم موردنظر خود را انتخاب نمایید.

ابعاد دستگاه

از دیگر مواردی که کاربران در زمان انتخاب آبگرمکن به آن توجه می کنند، ابعاد دستگاه است. هر آبگرمکنی با توجه به ظرفیت حرارتی که دارد در اندازه های مختلفی ساخته می شود. شما باید قبل از خرید دستگاه خود ابتدا متراژ محیط خود را در نظر بگیرید و سپس اقدام به انتخاب آبگرمکن مناسب خود کنید.

کیفیت دستگاه

آبگرمکن از نظر تامین آب گرم محیط اهمیت بسیار بالایی دارد و برای هر ساختمانی دستگاهی بسیار ضروری به شمار می رود. از مسائل مهم دیگری که در انتخاب آبگرمکن برقی دیواری به آن توجه می کنند، کیفیت آن است. هر آبگرمکنی تشکیل شده از قطعات ریز و درشتی است که هر یک با هماهنگی دیگری باعث گرم شدن آب می گردد. هر قطعه از این دستگاه ها با توجه به کارایی که دارد از متریال های متفاوتی ساخته می شود که هم در توان حرارتی و هم در دوام و عمر دستگاه تاثیرگذار است. در صورتی که ساخت هر یک از این قطعات از متریال نامرغوب انجام گیرد، زنگ زدگی و پوسیدگی در آن رخ می دهد.

ایمنی

هر سیستم برقی از نظر ایمنی دارای اهمیت بسیار بالایی است و باید بگونه طراحی و ساخته شود که اتصال و خطر برق گرفتگی فرد را تهدید نکند. بنابراین شما در زمان خرید آبگرمکن های برقی نسبت به وجود تجهیزات امنیتی در آنها توجه نمایید. وجود این قطعات علاوه بر اینکه از ایجاد برق گرفتگی در کاربر جلوگیری می کنند، اجزای داخلی آبگرمکن را نیز در برابر اتصالات ناگهانی محافظت می نمایند.

سرعت گرم شدن آب

وظیفه آبگرمکن، گرم کردن آب است و سرعتی که در انجام این کار دارد، حائز اهمیت است. هر چه مدت زمان گرم شدن آب کمتر باشد به اصطلاح گفته می شود که آن آبگرمکن برقی زودجوش است.

فشار آب هر منطقه

هر منطقه ای دارای فشار آب متفاوتی است و در برخی مناطق کم و در برخی بالا می باشد. در خرید آبگرمکن لازم است که به این امر توجه شود و آبگرمکنی خریداری شود که بتواند در هر فشار آبی، روشن شده و آب را گرم کند.

گارانتی و خدمات پس از فروش

آخرین مورد بسیار مهم که مشتریان همیشه قبل از خرید، جویای آن می شوند، وجود گارانتی و خدمات پس از فروش است. وجود گارانتی به مشتری اطمینان لازم در مورد کیفیت دستگاه را می دهد و او را نسبت به خرید ترغیب می کند. خدمات پس از فروش نیز بایستی گفت که به عنوان تضمینی برای کیفیت دستگاه به شمار می رود.

قیمت آبگرمکن برقی
قیمت آبگرمکن برقی

میدونید چطور برای مصارف روزانه، آب گرم تولید می شود؟

شاید این سوال براتون جالب باشه! و بگید خوب، می تونم روی اجاق گاز یا بوسیله آب گرمکن های برقی این کار رو انجام بدم. اما منظور ما بصورت کلی بود؛ اینکه مقادیر زیادی آب گرم که در آشپزخانه، حمام، گرمایش شوفاژها و … به کار برده می شود با چه نوع تجهیزاتی تامین می گردد؟ توجه داشته باشید، عموما دستگاهی که آب را گرم می کنه با نام آب گرمکن شناخته میشه. این دستگاه ها مدل های برقی و گازی دارند. نمونه های برقی به قدری متنوع هستند که حتی شما با داشتن سیستم گرمایشی مرکزی، می توانید آن را داخل سرویس یا حمام نصب کرده و استفاده کنید.

آب گرمکن برقی جامبو یکی از محصولات وارداتی توسط گروه صنعتی هیمورا بوده که با کارآمدی بالا توانسته توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب کند. البته این آب گرمکن از لحاظ تولید آب گرم محدودیت داشته و برای واحدهای کوچک که مصرف آب کمی دارند، قابل استفادست. حالا اگر می خواهید دیگر نگران سرد شدن آب گرم نباشید و همچنین گرمای خانه یا محل کارتان بصورت مداوم و مطبوع تامین شود، توصیه می کنیم از پکیج های گرمایشی استفاده کنید. این سیستم های حرارتی متنوع بوده و در انواع برقی، گازی و دوگانه سوز قابل خرید هستند. شما با نصب این دستگاه ها، همواره آب گرم نامحدود در اختیار خواهید داشت.

جدول مشخصات فنی

تعداد حالت کارکرد دستگاه

3 حالته
null

سنسور قطع خودکار

دارد
null

تامین فوری آب گرم

دارد
null

گارانتی

یک سال
null

ابعاد آبگرمکن برقی

35*25*15 سانتیمتر
null

قابلیت تنظیم دما

دارد
null

دبی آب گرم دستگاه

3 لیتر بر دقیقه
null

انرژی مصرفی

برق
null

سوالات متداول

آیا آبگرمکن برقی دیواری هیمورا به سرویس دوره ای نیاز دارد؟

بله، برای اینکه عمر دستگاه آبگرمکن برقی بالا باشد و بتوانید سال ها از آن استفاده کنید لازمه که سالی یکبار، سرویس کار دستگاه را مورد بررسی قرار دهد.

(Visited 242 times, 1 visits today)

نبود مخزن در آبگرمکن های برقی سرعت گرم شدن آب را کم نمی کند؟

نخیر. دوست عزیز این دستگاه آب را مستقیما گرم می کند و زمانیکه شما شیر آب را باز کنید، بصورت آنی آب گرم خواهید داشت.

(Visited 242 times, 1 visits today)

در شرایطی که آب قطع می شود، اگر آبگرمکن روشن باشد اختلالی در عملکرد آن ایجاد می گردد؟

این آبگرمکن دارای سنسوری است که در صورت قطع شدن آب بلافاصله برق دستگاه را قطع می کند.

(Visited 242 times, 1 visits today)

دبی این آبگرمکن برقی همانطور که در متن اشاره شده، 3 لیتر بر دقیقه است، آیا این مقدار کم نیست؟

این تنها دبی آب گرم دستگاه آبگرمکن برقی است و با افزودن آب سرد به این آب، میزان لازم فشار برای استحمام خواهید داشت.

(Visited 242 times, 1 visits today)
(Visited 242 times, 1 visits today)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *