پکیج برقی هوشمند

پکیج برقی هوشمند دیواری

پکیج برقی هوشمند دیواری هیمورا، ربات کاملا هوشمند حرارتی

امروزه توسعه تکنولوژی و دانش فنی به قدری افزایش یافته که به چهار دیواری های ما نیز نفوذ کرده است؛ در خانه ای که سیستم روشنایی، درب ها، پرده ها و تمام لوازم الکترونیکی همانند یک ربات عمل می کنند، جای یک پکیج برقی هوشمند بسیار خالی است. با ماشینی شدن حیات، تغییر و تحول عظیمی در زندگی های امروزی بوجود آمده است؛ می توان گفت این تغییر گسترده، راحتی انسان را به دنبال دارد. برخی از این تجهیزات با وجود ایجاد امنیت و آرامش، هزینه های زندگی را کاهش و برخی دیگر آن ها را افزایش می دهند که در خصوص پکیج برقی هوشمند هیمورا باید گفت که به دسته اول تعلق دارد.

البته نه می‌توان گفت هر پکیجی، هوشمند است و نه می‌شود هر پکیج هوشمندی را، عامل آسایش و صرفه جویی دانست. معیار انتخاب بهترین پکیج بر اساس میزان مصرف برق و سوخت، کیفیت و کارایی، رضایت مصرف کنندگان، نوع هوشمندسازی و گارانتی می باشد که در خصوص پکیج برقی هوشمند هیمورا در این متن توضیح داده خواهد شد. پکیج برقی مدرن هیمورا، دستگاه گرمایشی با بدنه مقاوم و رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد که دارای یک منبع انبساط 8 لیتری است. اتصالات آب شوفاژ از جنس گالوانیزه و برنجی و اتصالات آب مصرفی آن از جنس استنلس استیل می باشند. انواع تک فاز و سه فاز این پکیج های هوشمند موجودند اما قیمت پکیج برقی تک فاز با قیمت پکیج برقی سه فاز متفاوت است؛ برای بهره‌وری بیشتر از پکیج ها مقاله عوامل موثر در بهره‌وری پکیج را مطاله کنید.

پکیج برقی هوشمند
پکیج برقی هوشمند

دیگر با موتورخانه ها خداحافظی کنید!

از جدیدترین سیستم های گرمایشی که جایگزین موتورخانه ها شدند، پکیج ها می باشند. این دستگاه ها، هم اندازه با کابینت های معمولی طراحی شده اند؛ به طوری که اکثرا آن ها را در آشپزخانه و روی دیوار آن جا می دهند. پکیج ها می توانند دمای آب مصرفی گرم را به صورت لحظه ای افزایش دهند و هم آب گرم رادیاتورها را تامین کنند. این کار هم به طور همزمان و هم جداگانه (فقط آب مصرفی) انجام پذیر است. پکیج برقی هوشمند هیمورا، در توان های 4، 8 و 12 کیلووات موجود می باشد.

مصرف بالای سوخت و برق، اشغال جای زیاد و هزینه های بالای راه اندازی و تعمیر، تنها مشکلات موتورخانه ها نبودند که موجب نامتداول گشتن آنها شدند. امروزه در هر واحد از یک ساختمان چند طبقه، سیستم گرمایش پکیجی به طور اختصاصی تعبیه شده است که در صورت خرابی، فقط ساکنین آن واحد را درگیر می کند. در حالی که خرابی موتورخانه با توجه به مرکزی بودن، کل واحدها و ساکنین آن ساختمان را مختل می ساخت. لازم به ذکر است در صورت انتخاب درست پکیج دیواری هوشمند و استفاده صحیح از آن، شاهد هیچ خرابی در پکیج و اختلال در واحدی نیز نخواهیم بود. پکیج زمینی دوگانه سوز و یا انواع سه گانه آنها هم می تواند در مکان های صنعتی، جایگزین موتورخانه ها شود.

پکیج برقی هوشمند
پکیج برقی هوشمند

مزایای پکیج دیواری هوشمند

  • مصرف پایین، صرفه جویی در برق مصرفی و در عین حال راندمان و بازده بالا
  • پکیج های دیواری هوشمند، نسبت به انواع گازی و موتورخانه ها، امنیت بالاتری دارند (امنیت بیشتر سوخت برق نسبت به سوخت فسیلی).
  • بخش کوچکی از دیوار را اشغال می کند.
  • برای هر بخش و واحد مجزا، یک پکیج به طور اختصاصی نصب می شود.
  • با نصب پکیج، دیگر نیازی به حجم زیادی از لوله کشی های پیچیده در ساختمان نیست.
  • هزینه خرید، نصب، راه اندازی و تعمیر بسیار پایین
  • بدون نیاز به مخزن و گرم کردن آب به صورت لحظه ای
  • تامین آب گرم مصرفی و رادیاتور توسط یک دستگاه در دمای های جداگانه
  • استقلال ساکنین هر واحد در خصوص تنظیم دمای آب و رادیاتور مورد نظر آن ها
  • کارکرد پکیج دیواری هوشمند، کاملا بی صداست
  • سازگاری کامل با تمام سیستم های پخش کننده حرارت همانند فن کوئل، شوفاژها و گرمایشی از کف و …

از مشکلات پکیج ها می‌توانید مقاله 10 دلیل در گرم نشدن آب پکیج را مطالعه کنید.

چه پکیجی برای داخل خانه مناسب است؟

پکیج های خانگی و صنعتی با یکدیگر متفاوت هستند و این تفاوت را متراژ فضا و کاربری محل تعیین می کند.

پکیج تمام برقی هیمورا، یک سیستم دیواری

مناسب ترین پکیج های خانگی، انواع دیواری ها هستند که فضای کمی اشغال می کنند. این پکیج ها، مناسب فضاهای کوچک می باشند در حالی که در سالن های صنعتی با متراژ بالا که به گرمایش بیشتر نیاز دارند، پکیج زمینی استفاده می شود.

یک دستگاه و 6 سنسور هوشمند تعبیه شده در آن

در این بخش قصد داریم شش نوع از سنسورهایی که داخل پکیج برقی کم مصرف هیمورا تعبیه شده اند و لقب هوشمند به آن بخشیده اند را بررسی کنیم. در واقع میشه گفت هر انتظاری که از یک سیستم گرمایشی دارید، تو این پکیج ها پیدا میشه.

سنسور اخطار زلزله

هدف از این هوشمندسازی، هم آگاهی از زلزله های احتمالی و هم لرزش های دستگاه در اثر نصب نامناسب و نامتوازن آن می باشد.

سنسور ترمومتر محیط

یکی از شروط عملکرد درست پکیج دیواری هوشمند، حفظ دمای متعادل فضای اطراف آن است. به همین جهت سنسوری روی این پکیج برقی بدون دودکش تعبیه شده است که دمای محیطی را نشان می‌دهد که دستگاه در آن واقع شده است. با تشخیص دمای نامناسب پیرامون پکیج، سیستم هوشمند به بهبود عملکرد آن کمک می‌کند.

سنسور دمای المنت ها

این سنسور، با سنجش میزان داغی خود المنت، آن را روی پنل به نمایش می‌گذارد. وقتی جریان الکتریسیته از المنت می‌گذرد، موجب گرم شدن این المنت و انتقال حرارت حاصله به مبدل ها می‌شود. اگر میزان گرمای تولیدی بیش از حد مجاز باشد، سوختن المنت ها را به دنبال دارد و اگر این حرارت کم باشد، توانی جهت گرم کردن آب نخواهد داشت.

سنسور نمایش فشار آب

یکی از پارامترهای تاثیر گذار در عملکرد درست پکیج، فشار آب داخل دستگاه می‌باشد. اگر این میزان استاندارد نباشد، عملکرد دستگاه دچار اختلال می‌شود.

سنسور دمای آب خروجی

این سنسور دمای آب خروجی به سمت رادیاتور و آب گرم مصرفی را به طور جداگانه روی مانیتور به نمایش می‌گذارد.

سنسور فلومتر یا سیستم ضد گیرپاژ

وجود یا عدم وجود جریان آب در مدار را نشان می‌دهد. نبود جریان آب، موجب مختل شدن کار پمپ و گریپاژ آن خواهد شد.

پکیج برقی هوشمند
پکیج برقی هوشمند

قبل از خرید پکیج تمام برقی معایب آن را بشناسید!!

مصرف زیاد برق

مصرف برق پکیج های برقی قدیمی بالا بود اما پکیج دیواری هوشمند هیمورا باتوجه به داشتن دو عدد شیر کنترلی، در مصرف برق صرفه جویی می‌کند. این پکیج برقی کم مصرف دیگر مشکلات استفاده از برق زیاد را ندارد.

خطر برق گرفتگی پکیج های برقی

با دست زدن به پکیج های قدیمی، احتمال برق گرفتگی از بدنه آن وجود داشت؛ مواجهه با این مشکل به سبب نشتی جریان برق و انتقال آن به تمام قسمت ها، اتفاق می‌افتاد. در حالی که پکیج دیواری هوشمند هیمورا، مجهز به سیستم ضد نشتی جریان می‌باشد. اما در هر حال اگر کوچکترین جریانی از الکتریسیته به قسمتی رسوخ کند، فیوز محافظ جان پکیج، باعث قطع برق کل سیستم و درنتیجه ممانعت از برق گرفتگی می‌شود.

نحوه استفاده از دستگاه در زمستان و تابستان

زمستان

در زمستان، ما هم نیاز به گرمای محیط کار و محل زندگی و هم آب گرم مصرفی داریم. تامین این دو نیاز، از طریق یک دستگاه پکیج دیواری هوشمند امکان پذیر است. برای این منظور، دو مدار جداگانه بسته و باز طراحی شده است؛ در مدار بسته، آب گرم شوفاژها و در مدار باز، آب مصرفی جریان دارد. یکی از ویژگی ها و مزایای پکیج شوفاژ برقی هوشمند هیمورا، قابلیت اعمال و تنظیم دمای جداگانه برای این دو آب مصرفی است. یعنی برخلاف پکیج های قدیمی که یک درجه حرارت برای هر دو آب در نظر گرفته می‌شد، در این پکیج ها می‌توان هر آب را روی دمای دلخواه تنظیم نمود.

تابستان

گرمای هوا در این فصل، دیگر ما را از استفاده از شوفاژ بی‌نیاز می‌کند. پس باید بخش گرم کننده آب رادیاتور، در تابستان غیر فعال، و از مدار خارج شود که پکیج دیواری برقی این قابلیت را دارد. در این شرایط هم مصرف برق به حداقل میزان ممکن میرسد و هم آب کمتری مصرف می‌شود. همچنین پمپ تامین آب مصرفی نیز فقط در زمان باز شدن شیر آب گرم فعال می‌شود پس استهلاک پکیج شوفاژ دیواری برقی هیمورا بسیار پایین است.

پکیج برقی هوشمند
پکیج برقی هوشمند

پکیج دیواری هوشمند هیمورا چگونه از مشکلات احتمالی پیشگیری می کند؟

رسوب بستن

یکی از رایج ترین مشکلات پکیج ها، رسوب بستن لوله های آن در اثر عبور دائمی آب از آنها می باشد. برای جلوگیری از جرم گرفتن، روی پکیج هوشمند برقی یک فیلتر صافی و یک عدد رسوب گیر پلی فسفات رایگان نصب شده است تا مانع جرم گیری لوله ها شود. انباشته شدن جرم درون لوله ها، باعث کاهش عمر دستگاه، بستن راه آب و کیفیت پایین آب خروجی می‌شود. همچنین با توجه به دو مبدله بودن پکیج برقی بدون دودکش، احتمال رسوب گذاری در آنها کمتر از انواع تک مبدله است.

ترکیدن پکیج

افتضاح ترین حالتی که ممکن است در استفاده از یک پکیج رخ دهد، انفجار آن در اثر بالا رفتن فشار است. ولی این مشکل نیز با تعبیه منبع انبساط و شیر اطمینان مکانیکی روی پکیج برقی هوشمند حل شده است. در صورت افزایش فشار درون پکیج، اول منبع انبساط وارد عمل شده و چنانچه به هر دلیلی از عهده کار برنیاید، شیر اطمینان به صورت اتوماتیک باز شده و اقدام به تخلیه آب درون آن و در نتیجه کاهش فشار می کند.

یخ بستن آب داخل لوله ها

سیستم ضد انجمادی که داخل پکیج برقی هوشمند قرارداده شده است، نصب این پکیج ها را در فضای بیرون بلامانع ساخته است. زیرا بدون این سیستم، اجزای پکیج و لوله های درون آن در فصول سرد سال، یخ بسته و پاره می‌شوند.

جلوگیری از افت فشار کاری پکیج

این دستگاه هوشمند دارای یک شیر پرکن اتوماتیک می‌باشد که در زمان افت فشار کاری دستگاه می‌تواند این مشکل را رفع نماید. بنابراین دیگر نیازی به عملکرد دستی نیست.

گریپاژ پمپ

گریپاژ پمپ از مهم ترین مشکلات پکیج های غیر استاندارد می‌باشد. اگر سیستم نتواند جریان آب را تشخیص دهد، پمپ بدون آب و دائم کار می‌کند که این امر سبب قفل شدن یا به اصطلاح گریپاژ آن می‌شود. گیر کردن پمپ نیز یکی از عوامل اصلی در خراب شدن پکیج می‌باشد. اما پکیج دیواری هوشمند هیمورا، با تجهیز به سیستم ضد گریپاژ، مانع بوجود آمدن چنین احتمالی می‌شود.

تمام این مشکلات اعم از عدم تعادل در محل قرار گیری دستگاه، فشار غیر استاندارد، سوختن المنت ها و غیره در صورت بروز و یا احتمال وقوع، توسط صفحه نمایش دیجیتالی رنگی یا سیستم سخنگوی پکیج هوشمند برقی اعلام می‌شوند تا کاربر سریعا اقدام به رفع آنها نماید. علاوه بر این موارد، تمام سنسورهای ذکر شده نیز به نوعی دستگاه را از مشکلات احتمالی حفظ می‌نمایند. قیمت پکیج برقی هیمورا از کارشناسان این گروه ماشین سازی قابل دریافت است.

پکیج برقی هوشمند
پکیج برقی هوشمند

نحوه خرید محصولات هیمورا

قوانین فروش یک محصول برای هر تولید کننده یا فروشگاهی مختص خود آن می‌باشد. این مقررات در خصوص محصولات هیمورا نیز تعیین شده است؛ کارشناسان فروش ما موظفند هر محصول را به طور کامل با تمام جزئیات و مزایا و معایب، برای خریدار بشناسانند. این مشاوران اطلاعات کافی، دقیق و درستی در خصوص محصولات هیمورا دارند و برای این کار آموزش دیده شده اند. پس به بهترین نحو می‌توانند شما را در انتخاب محصول مورد نظرتان یاری رسانند. همانطورکه گفته شد، یک پکیج می‌تواند انواع گوناگون زمینی، دیواری، تک گانه، دوگانه و سه گانه سوز و بسیاری از مدل های دیگر داشته باشد؛ انتخاب بهترین و مناسب ترین آنها، فقط با شناخت محصول امکان پذیر است.

هرچند که آشنایی با ویژگی های محصول فقط به مورد گفته شده، محدود نمی‌شود و تصاویر ویدیویی و محتواها نیز از انواع آنها هستند. یکی دیگر از مقررات فروش گروه صنعتی هیمورا، ارائه گارانتی 12 ماهه و خدمات پس از فروش 10 ساله، بابت اکثر محصولات این برند می باشد. جالب بدانید در ارائه این خدمات، گروه صنعتی هیمورا یک سیستم عیب هوشمند به همراه تست اتوماتیک قطعات در این پکیج ها در نظر گرفته تا عیب یابی دستگاه را بدون نیاز به تعمیرکار انجام دهد.

کار دیگری که با هدف ممانعت از کارافتادن پکیج در روزهای سرد سال صورت گرفته قراردادن یک المنت زاپاس پشتیبان می باشد. البته می‌توانید برای دریافت جواب سوالات خود و اطلاع از قیمت پکیج برقی، با ما در تماس باشید. قیمت پکیج برقی کم مصرف هیمورا با انواع برندهای دیگر متفاوت است.

جدول مشخصات فنی

فیوز محافظ جان

دارد
محافظ جان

فیلتر پلی‌فسفات

دارد
null

گارانتی

یک سال
null

سنسور ترمومتر دیجتال

دارد
null

سیستم ضدگیرپاژ

دارد
null

انرژی مصرفی

برق تک فاز و سه فاز
null

سوالات متداول

با سر و صدای زیاد پکیج ها چیکار کنیم؟

اولا اینکه پکیج دیواری هوشمند برقی هیمورا، کاملا بی صدا طراحی شده. ولی جواب این سوال در خصوص پکیج های دیگه میتونه با هواگیری حل بشه.

(Visited 187 times, 1 visits today)

این پکیج هم نیاز به سرویس سالانه داره؟

بله برای چک کردن عدم نشتی لوله ها، تکان نخوردن اتصالات برق و هر عاملی که ممکن است سیستم را مختل کند، لازم است سالانه یا خودتان یا از کس دیگری بخواهید که این کار را برایتان انجام دهد.

(Visited 187 times, 1 visits today)

میتونیم این پکیج رو تو آشپزخونه نصب کنیم؟ اگه میشه چقدر باید از کابینت فاصله بگیره؟

بله معمولا پکیج دیواری هوشمند رو تو آشپزخونه داخل کابینت نصب می کنند که باید از هر طرف 10 سانتی متر فاصله داشته باشه.

(Visited 187 times, 1 visits today)
(Visited 187 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *