قیمت یخساز قالبی صنعتی

یخساز قالبی صنعتی هیمورا

Review

0.5

یخساز قالبی صنعتی، دستگاه تولید یخ در حجم و ابعاد بالا

یخ را آب منجمد و تغییر حالت داده ای می‌شناسیم که بیشترین استفاده از آن در فصول گرم و مناطق گرمسیری است. اگر فکر می کنید که یخ ها فقط برای مصارف خنک سازی روزمره کاربرد دارند، سخت در اشتباهید. امروزه یخ هایی با حجم و ابعاد بزرگتر توسط دستگاه های صنعتی تولید می شوند که کاربردهایی فراتر دارند. حمل و نقل مواد غذایی فساد پذیر در مدت طولانی و مسیرهای زیاد، بدون وجود یخ برای خنک نگهداشتن، امکان پذیر نیست و فاسد شدن آن ها، خسارات مالی زیادی به بار می آورد. در اینجاست که متوجه کاربرد مهم یخسازهای صنعتی می شوید. قیمت یخساز قالبی صنعتی براساس عوامل مختلفی تعیین می شود که در این بخش آنها را معرفی خواهیم کرد.

لازم به ذکر است که کاربرد یخ های قالبی، فقط به صنایع غذایی و مواد خوراکی محدود نمی شود؛ بلکه در نگهداری دارو، مصالح ساختمانی، بتن و غیره نیز کاربرد دارد. دستگاه یخ ساز قالبی هیمورا، با همین هدف و جهت تولید یخ هایی با حجم بزرگ، پا به عرصه نهاد. وقتی صحبت از دستگاه یخساز می‌کنیم، منظور انواع صنعتی آن ها در ابعاد بزرگ هستند و با مدلهای کوچکتر، تفاوت عمده دارند. اندازه قالب های این دستگاه ها متفاوت است و معمولا یخ هایی مستطیل و مربع شکل تولید می‌کنند.

مزایای یخسازهای امروزی که منجر به منسوخ شدن انواع قدیمی شد!

یخسازهای امروزی، مدل پیشرفته و منسجم تر انواع قدیمی هستند. نمونه های جدید، با تجهیزاتی کاملا مدرن و اتوماتیک طراحی و تولید شده اند. ابعاد یخساز صنعتی قالبی کوچک تر شده و یخ تولیدی می تواند اندازه های مختلف داشته باشد؛ این ویژگی دستگاه به سبب حمل و نقل راحت تر و جاگیری بهتر، دچار این تغییرات شده است. در مدل های قدیمی، بسیاری از سیستم های بکار گرفته شده، اتوماتیک نبودند؛ به همین جهت، یخ تولیدی جهت مصارف خوراکی، بهداشتی نبود. اما تکنولوژی های امروزی، تمام عملیات را بدون دخالت دست انجام می دهد که هم نیاز به نیروی کار انسانی را کاهش می دهد و هم بهداشتی تر است؛ همچنین راندمان و بازدهی دستگاه های اتوماتیک بیشتر خواهد بود.

قیمت یخساز قالبی صنعتی امروزی با انواع قبلی متفاوت است. همه شما یخ های کوچک و حبه ای شکل را از نزدیک دیده اید و می‌دانید که آن ها فقط برای مصارف روزانه در محیط های کوچک کاربرد دارند؛ درحالیکه یخ هایی با حجم بزرگ، برای جلوگیری از فساد مواد غذایی در کشتارگاه ها، مراکز لبنیاتی و صنعت ماهیگیری و فروشگاه های نگهداری آنها استفاده می شوند. با توجه به ظرفیت های مختلفی که از این دستگاه های تولید یخ وجود دارد، مسلم است که باید قیمت یخساز صنعتی متفاوت باشد. یخساز صنعتی 200 قالب یکی از نمونه یخسازهای قالبی هیموراست که در هر 12 ساعت، 200 قالب یخ بزرگ و مستطیل شکل را تولید می‌کند؛ در ادامه با ویژگی های این یخساز و سالن محل استقرار دستگاه آشنا می‌شوید.

قیمت یخساز قالبی صنعتی
قیمت یخساز قالبی صنعتی

مشخصات دستگاه یخساز صنعتی 200 قالب هیمورا

  • سنجش تعداد قالب یخ تولیدی، در هر 12 ساعت در نظر گرفته می‌شود؛ یعنی ظرفیت دستگاه های یخساز را با شمارش قالبهای یخ در نصف روز، بررسی می‌کنند. یخساز صنعتی قالبی مورد بحث، قابلیت تولید 200 قالب یخ در هر 12 ساعت را دارد. نحوه اطلاع از قیمت یخساز قالبی صنعتی در ادامه توضیح داده خواهد شد.
  • این دستگاه برای جابجایی قالب ها از مکانی به مکان دیگر، دارای یک جرثقیل است. ارتفاع دستگاه از سطح زمین هنگامی که روی جرثقیل قرار دارد، 3/5 الی 4 متر و بدون در نظر گرفتن آن، 125 سانتیمتر می‌باشد؛ یعنی ارتفاع خالص دستگاه یخساز قالبی 1 متر و 25 سانتیمتر خواهد بود. ابعاد این دستگاه، 8 متر در 2/5 متر می‌باشد. لازم به ذکر است که جهت تخلیه دستگاه از بار به جرثقیل حداقل 10 تنی نیاز است.
  • یخساز قالبی صنعتی هیمورا، مجهز به یک لایه عایق گرما و سرماست تا هیچگونه پرت حرارتی وجود نداشته باشد.
  • قالب‌هایی که آب شهری درون آنها ریخته شده و یخ شکل می‌گیرد، از جنس گالوانیزه با ضخامت 2 میلیمتر می‌باشند. وزن هر یک از این قالبها، براساس استانداردهای تعیین شده، 25 کیلوگرم است؛ پس جابجایی آن ها باید با جرثقیل انجام شود.
  • کمپرسوری که درون آنها تعبیه شده است، می تواند از دو برند بیتزر یا DWM باشد. استانداردترین قدرت، برای این ظرفیت از دستگاه و نسبت به آب و هوای کشور ما، 60 اسب بخار است. برند کندانسور این دستگاه، بوران بوده و قطعات تابلو فرمان، lS کره می‌باشند.
  • با توجه به صنعتی بودن این یخساز صنعتی، نیاز به برق 3 فاز داریم و نباید آن را با برق شهری روشن کنیم. طبق موارد ذکر شده قیمت دستگاه یخ ساز قالبی صنعتی براساس قابلیت هایی که دارد، بسیار مناسب است.

ویژگیهای سالنی که این یخساز قالبی صنعتی در آن نصب می شود!!!

  • سالنی که برای استقرار یخساز قالبی صنعتی در نظر می‌گیرید، باید بزرگتر از ابعاد دستگاه باشد تا به راحتی در آن جا بگیرد. سالن موردنظر برای استفاده از این دستگاه، باید حداقل ابعاد 8 متر در 20 متر و ارتفاع 6 متر داشته باشد. البته ایده‌آل ترین ابعاد سالن،  10 متر در 20 متر با ارتفاع 6 متر می‌باشد. این سوله که برای نصب یخساز صنعتی در نظر گرفته شده، بهتر است سرپوشیده بوده و دارای سیستم تهویه برای خروج هوای گرم نیز باشد.
  • برای کاهش استهلاک دستگاه و افزایش طول عمر آن، سالن باید زیر بنای مناسبی داشته باشد و در حداقل شرایط سازه ای، سیمان کاری شده و در ایده آل ترین حالت، موزاییک کاری شده باشد.
  • این سالن، باید دسترسی به آب داشته باشد تا آب لازم برای برج خنک کننده دستگاه یخ ساز قالبی را تامین نماید. در غیر این صورت، وجود مخزن ذخیره سازی آب ضروری است.
  • برای جلوگیری از یخ بستن آبی که منجر به سرد شدن و کاهش دمای قالب ها می شود، باید آب نمک با 30 درصد خلوص را به عنوان سیال دوم وارد کنیم تا فقط آب داخل مخزن یخ ببند و آب سرد کننده دچار تغییر نشود. پس در سوله طراحی شده، باید دو عدد مخزن به ظرفیت 3 تن در نظر بگیرید تا آب نمک در آن نگهداری شود.
  • در صورتی که تمایل به نگهداری یخ های تولیدی دارید، باید سوله ای جداگانه با دمای زیر صفر و با تجهیزات سردخانه ای برای آن در نظر بگیرید.
  • سالن باید مجهز به جرثقیلی با قابلیت حمل حداقل 10 تن باشد که بتواند یخ های تولیدی را جابجا نماید. قیمت یخساز قالبی صنعتی هیمورا مناسب و باصرفه است.
قیمت یخساز قالبی صنعتی
قیمت یخساز قالبی صنعتی

قیمت یخساز قالبی صنعتی به چه صورت تعیین می شود؟

در مورد دستگاه های صنعتی بخصوص انواعی از آنها که پارامترهای آن براساس سفارش مشتری تغییر می کند، نمی توان قیمت مشخصی تعیین کرد. خرید دستگاه یخساز قالبی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ چراکه با ظرفیت های گوناگون و قدرت موتورهای مختلف، قابل سفارش هست. پس قیمت دستگاه یخ ساز قالبی صنعتی پس از درخواست دستگاه موردنظر شما تعیین می‌شود. کارشناسان فروش هیمورا، قیمت دستگاه یخساز قالبی را پس از نهایی کردن سفارش شما با تجهیزات درخواستی، اعلام می دارند. گروه صنعتی هیمورا با تکیه بر دانش مهندسان جوان خود توانسته علاوه بر ساخت دستگاه های تولید یخ های قالبی، یخسازهای صنعتی حبه ای را نیز تولید و به مشتریان عرضه می‌کند.

صفر تا صد تولید یخ در کارخانه

همه دستگاه های یخساز، روی یک اصل اساسی یعنی تبدیل آب به یخ، کار می کنند. نحوه کار آن ها برگرفته از سیستم تبریدی است. اما برخی تفاوت ها بر اساس نیازهای متعدد، وجود دارد. همین تفاوت در ویژگی ها گاهی اوقات منجر به تفاوت در قیمت دستگاه یخساز قالبی می شود.

در اولین مرحله پس از روشن کردن دستگاه، قالب های یخ با آب پر می شوند. نوع آب، براساس نوع مصرف تعیین می شود؛ یعنی برای مصارف خوراکی از آب قابل شرب باید استفاده کرد، ولی برای صنایع دیگر، می توان آب غیر شرب را جهت صرفه جویی، جایگزین نمود. قالب های پر شده را درون مخزن آب نمک قرار می دهیم. در این مرحله، اقدام به سرد کردن این آب می کنیم. آب نمک بین کویل ها جریان می یابد و دمای قالب ها را به زیر صفر می‌رساند و آب درون آن منجمد می شود. درحالیکه خود آب نمک با وجود اینکه به زیر صفر رسیده، یخ نخواهد بست؛ چراکه دمای انجماد آب نمک کمتر بوده و سرمای خود را به همین قالب ها منتقل می کند. به این ترتیب، پس از چند ساعت یخ های فرم گرفته از قالب جدا می شوند و آماده مصرف هستند.

راه اندازی خط تولید یخ هزینه ای نداشته و نیاز به سرمایه اندک دارد؛ اما نتیجه و سودی که از آن حاصل می شود، بسیار زیاد خواهد بود.

قیمت یخساز قالبی صنعتی
قیمت یخساز قالبی صنعتی

یک دستگاه صنعتی به درد بخور به این صورت خریداری می شود!

با خواندن متن بالا متوجه شدید که دستگاه یخ ساز قالبی از نمونه دستگاه های صنعتی است. با افزایش تنوع، حق انتخاب نیز سخت تر می‌شود؛ بخصوص اگر در این کار متخصص نبوده و شناخت کافی از انواع محصولات نداشته باشید. پس بهترین کار، کمک و راهنمایی گرفتن از کارشناسان هیمورا می‌باشد. این گروه از اعضای خانواده هیمورا، دانش و تخصص کافی در زمینه محصولات را دارند و می‌توانید تمام سوالات و نکات مبهم را از آنها بپرسید. از طرفی، می‌توانید با توضیح شرایط محیطی که می‌خواهید کارخانه را در آنجا احداث کنید و میزان نیاز به تولید روزانه، دستگاه یخساز قالبی مناسب را خریداری نمایید. آنها در خصوص باصرفه بودن یا نبودن هریک از دستگاه ها و طول عمر آنها، شما را راهنمایی خواهند کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید. آخرین قیمت یخساز قالبی صنعتی را نیز طی تماس با این کارشناسان می‌توانید دریافت نمایید.

جدول مشخصات فنی یخساز قالبی صنعتی

ابعاد سالن موردنیاز

6 * 8 * 20 متر
null

تعداد و حجم مخزن آب نمک

2 عدد/ 3 تن
null

امکان نصب تابلو کنترل مرکزی

وجود دارد
null

وزن جرثقیل موردنیاز برای تخلیه دستگاه از بار

حداقل 10 تن
null

متراژ سردخانه نگهداری یخ

30 مترمربع
null

گارانتی

یک سال
null

ابعاد دستگاه

8 متر در 2/5 متر
null

انرژی مصرفی

برق سه فاز 50 کیلووات
null

عایق حرارتی و برودتی

دارد
null

ارتفاع دستگاه بدون جرثقیل

125 سانتیمتر
null

ارتفاع دستگاه با جرثقیل

4 متر
null

نوع سالن برای استقرار دستگاه

ترجیحا سوله با تهویه مناسب
null

سوالات متداول

آیا این دستگاه ها قابلیت تولید یخ حبه ای هم دارند؟

Review

0.5

نخیر. دستگاه های تولید یخ حبه ای، در مقیاس صنعتی مورد استفاده قرار نمی گیرند. دستگاه یخساز قالبی تنها قابلیت تولید یخ در ابعاد بزرگ دارد.

(Visited 142 times, 1 visits today)

یخ های بزرگ صنعتی چجوری تو مصارف روزانه استفاده میشن؟

Review

0.5

اگه قصد دارید از این یخ ها برای مصرف خوراکی استفاده کنید، اولا دقت کنید که از نوع آب شهری باشن. دوما باید اونارو بشکنید و خرد کنید و سپس استفاده نمایید.

(Visited 142 times, 1 visits today)

نمیشه به مکانی که من دارم اسم کارخونه داد؛ بیشتر شبیه یه کارگاهه. میتونم تو همونجا یه خط تولید یخ راه بندازم؟

Review

0.5

ابعاد سالن موردنیاز برای استقرار دستگاه داخل متن توضیح داده شده است.

(Visited 142 times, 1 visits today)
(Visited 142 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *