قیمت یخساز حبه ای

یخساز حبه ای هیمورا

بهترین سیستم های یخساز کدامند؟

با پیشرفت تکنولوژی، حتی حجم تولید یخ و کیفیت آن، با وجود دستگاه های صنعتی یخساز مدرن، تغییر کرده است. تولید یخ با استفاده از دستگاه های یخساز، مخصوص صنف های تجاری در ظرفیت های بالا می باشد. البته مدل های کم ظرفیت تر جایگاهی هر چند کم رونق در مصارف خانگی دارند. بنابراین دستگاه های صنعتی، تخصصی تر محسوب شده که خرید آن نیاز به آشنایی و مشاوره تکمیل تری از مراکز معتبر دارد. هیمورا با داشتن تمام امکانات و ارائه بهترین قیمت یخساز حبه ای، در راس فروش محصولات برودتی با عنوان “یخساز” قرار دارد.

یخسازی و نیاز به استفاده از آن در چند دهه اخیر به بیشترین میزان خود رسیده است؛ شدت این مصرف در فصول سرد و گرم، کم و زیاد شده اما به هیچ عنوان قطع نمی شود. یخساز حبه ای صنعتی از دستگاه های نوین و امروزی است که به منظور افزایش کمیت و کیفیت یخ ها، وارد بازار عرضه و تقاضا شده است. بدین ترتیب، امروزه یخسازی به عنوان یک حرفه و جهت رفع نیاز سایر صنایع، شناخته می شود. یخسازهای هیمورا، در مقیاس بزرگ تجاری ساخته می شوند که قابل مصرف و به صرفه در صنایع کوچک و خانگی نمی باشند. قیمت یخ ساز حبه ای با توجه به نوع، برند، کیفیت مواد مصرفی، اندازه و … تعیین می شود.

عمل یخسازی، فرآیند پیچیده ای نیست و با یخچال فریزرهای خانگی هم امکان پذیر است؛ اما سرعت و مقدار یخ تولیدی یخسازها، بیشتر می باشد، بنابراین اقتصادی تر هستند. یخساز حبه ای با توجه به تولید یخ های مکعبی مشابه قند حبه ای، به این نام معروف است. امروزه با توجه به استفاده روزافزون از یخ حبه ای در مراکز رستورانی، کافی شاپ ها و غیره، دستگاه یخساز حبه ای کاربرد به مراتب بیشتری نیز پبدا کرده است.

قیمت یخساز حبه ای
قیمت یخساز حبه ای

یه یخساز چه کمکی به راضی نگه داشتن و افزایش مشتری های رستوران میکنه؟

همونطور که گفتیم، این رستوران دارها هستن که بیشترین استفاده رو از یخسازهای حبه ای می کنن؛ علت این مسئله هم اندازه یخ ها و سایز خود دستگاهه که متناسب با رستوران ها طراحی شده. البته یکبار برای همیشه، وقتی میگیم رستوران، تمام اصناف مربوط به اون رو هم مثل کافه ها شامل میشه. رستوران ها یخ رو به دو روش میتونن خریداری کنن؛ یکی اینکه همین دستگاه هایی که گفتیم رو با کمترین قیمت یخساز حبه ای ولی بیشترین کیفیت، خریداری کنند و یخ تو همون محل کار، تولید بشه. روش دوم اینه که یخ قالبی بزرگ رو از کارخانه های تولید اون که با دستگاه های یخساز قالبی تولید می کنن، خریداری کنن. قبل از این که من توضیح بدم، خودتون چی فکر میکنین؟ کدوم روش برای تهیه یخ رستوران ها بهتره؟

خب معلومه که روش اول بهتره. فقط کافیه یه یخساز رستورانی تهیه کنین که اگه کمترین قیمت یخساز حبه ای رو هم بابتش بپردازین، عالی میشه. تو سریع ترین زمان ممکن، یخ های شکیل و تازه رو از دستگاه بگیرین و داخل نوشیدنی مشتری بریزین. روش دوم معمولا برای رستوران کارایی نداره؛ چون این یخ ها خیلی بزرگه و برای مصرف باید به قطعات کوچکتر تقسیم بشه که زمانبره و باتوجه به اشکال نافرمی که درمیاد، ممکنه مشتری پسند نباشه. همچنین اگه شکستن یخ باعث معطلی اونا بشه، نارضایتی بوجود میاره.

از همه مهم تر، یخ های خریداری شده باید تو فریزر نگهداری بشه که اونم هزینه جداگانه داره. از طرفی، یخی که تو یه کارخونه دیگه تولید میشه، تا بخواد بیاد برسه به رستوران موردنظر، ممکنه مقداری از اون ذوب بشه و یا در اثر مجاورت با بقیه وسایل، رنگ، بو و مزه ناخوشایندی بگیره. پس دیگه چه کاریه!!! یه یخساز حبه ای بگیرین تا خیالتون راحت بشه.

قیمت یخساز حبه ای
قیمت یخساز حبه ای

نگاه کلی و تخصصی تر به تولید یخ

با وجود فریزرهای یخساز در همه خانه ها، بعید است که کسی نداند یخ و موارد مصرف آن چیست. همه ما روزانه مقدار زیادی یخ برای مصارف گوناگون استفاده می کنیم، بدون اینکه اهمیتی به نحوه تولید آن بدهیم. نحوه عملکرد یخساز خانگی با انواع تجاری و صنعتی تقریبا مشابه است؛ اما تفاوت هایی نیز دارند. یخ را می توان آب منجمد و بلوری تعریف کرد که به فرم قالب موردنظر در آمده است. در دستگاه های یخساز حبه ای رستورانی، آب بهداشتی از طریق لوله ای به قالب های طرحدار ریخته می شود و برودت داخل سیستم، شروع به انجماد آب می کند. به این صورت، تمام یخ ها با شکل و اندازه مشخص و یکسان، در داخل مخزنی از جنس استیل نگهداری می شوند تا در مواقع لازم، استفاده شوند و دسترسی به آن ها راحت باشد.

تخلیه یخ های آماده درون مخزن و پر شدن دوباره قالب ها، بصورت کاملا اتوماتیک انجام می شود و لازم نیست این کار دستی انجام شود. سنسوری که درون دستگاه تعبیه شده، پر و یا خالی بودن مخزن یخ را تشخیص می دهد و در صورت خالی بودن، عملیات تولید یخ ادامه پیدا می کند. اما در صورت پر شدن مخزن و رسیدن به حد نصاب، دیگر یخسازی انجام نمی شود تا زمانی که مخزن خالی تر شود. یخسازهای حبه ای، پولکی، قالبی و پودری انواع دستگاه های تولید کننده یخ هستند. در این متن شما با دستگاه یخساز از نوع حبه ای آشنا می شوید؛ بنابراین قیمت یخساز حبه ای، کیفیت و مزایای آن را سبک و سنگین کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

آنچه که خریدار باید در مورد یخساز حبه ای هیمورا بداند

هیمورا با هدف جلب رضایت مشتری، در نظر دارد، شما را با مشخصات یخساز حبه ای موجود، آشنا نماید تا در انتخاب بهترین آن ها، یاری رسان باشد. برق مصرفی این دستگاه ها، تک فاز 220 ولت می باشد که آن را قابل استفاده در همه مکان های دارای برق شهری کرده است. یخسازی و استفاده از آب های رسوبی، امکان نشست و انباشت جرم را داخل دستگاه زیاد می کند؛ برای جلوگیری از این امر و افزایش عمر یخساز، آن ها را مجهز به سیستم تخلیه رسوب کرده اند.

استیل 304 که بهترین جنس متریال مصرفی در دستگاه های صنعتی است، در یخساز حبه ای نیز مورد استفاده قرار گرفته است؛ همچنین این گرید استیل، در مخزن نگهداری یخ و آب نیز استفاده شده است. استیل علاوه بر مقاومت در برابر رطوبت و ضربه، آلودگی ها را به خود جذب نمی کند و بهداشتی بوده، در نتیجه یخ سالم تولید می نماید. البته استفاده از آلیاژهای خاص اواپراتور در تولید قالب یخ، در تامین یخ بهداشتی بی تاثیر نیست.

ظرفیت و میزان یخ تولیدی استاندارد این دستگاه ها را براساس دمای هوای 25 درجه و دمای آب 15 درجه سانتیگراد اندازه گیری می نمایند تا بازده هر دستگاه مشخص شود. پر شدن مخزن، با سنسور تعبیه شده قابل تشخیص است و عملیات یخسازی متوقف می شود. شیر تخلیه آن ها برقی می باشد. اما درب محفظه بگونه ای طراحی شده است که یخ ها بصورت دستی نیز قابل تخلیه شدن هستند؛ در صورت نیاز به راحتی می توان آن را باز کرده و یخ ها را خالی نمود.

چرا طرفداران یخ های یخساز بیشتر از یخ های فریزری است؟

همیشه دومنظوره بودن دستگاه های الکتریکی، عیب بزرگی برای آن ها محسوب می شود؛ زیرا انرژی دستگاه برای دو کار مجزا تقسیم شده که باعث می شود هیچکدام نتوانند عملکرد کاملی داشته باشند. ولی یخسازها، صرفا برای منجمد کردن آب و تهیه یخ ساخته شده اند و وظیفه دیگری ندارند، پس بهترین کارکرد را خواهند داشت؛ در حالی که فریزرها، عمل نگهداری از مواد غذایی و فریز را همراه با تهیه یخ انجام می دهند. این مورد، علاوه بر تاثیر روی کیفیت یخ های تولیدی، سرعت تولید را نیز تغییر می دهد. بنابراین یخ یخسازها، هم دیرتر ذوب می شود و هم در زمان کم، مقدار بیشتری از آنها را می توان تولید نمود.

یخ، ماهیت تاثیر پذیری بیشتری از محیط اطراف دارد؛ یعنی اگر در همان محفظه ای که یخ تولید می شود، مواد غذایی بودار نیز قرار داده شود، ممکن است یخ سریعا بو، مزه و رنگ آن مواد را بگیرد و از کیفیت آن کاسته شود. این مشکلی است که در یخچال فریزرهای خانگی و دو منظوره اتفاق میفتد. یخ هایی که بطور جداگانه و در محفظه مشخصی تولید می شوند، از هر نظر بهداشتی تر می باشند. برای دریافت مشاوره و اطلاع از قیمت یخساز حبه ای، با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت یخساز حبه ای
قیمت یخساز حبه ای

عیب دستگاه 

  • عدم کارآیی در نبود برق

مزایای دستگاه های یخساز هیمورا

  • پمپ تخلیه آب، از مهم ترین بخش های یخساز صنعتی رستورانی می باشند. این پمپ وظیفه دارد، آب اضافی داخل دستگاه را تخلیه کرده تا هم آب، مانده و گندیده نشود و هم اینکه عملکرد دستگاه را بهبود بخشیده و سبب افزایش طول عمر آن می شود.
  • دستگاه های یخساز حبه ای، با توجه به طراحی شیک و ظاهری آراسته، همچنین سایز مناسب، می توانند به رستوران شما جلوه خاصی ببخشند.
  • برای جلب توجه بیشتر و افزایش رضایت مشتری، می توان در قالب ها، بجای آب از انواع آبمیوه ها نیز استفاده نمود تا نوشیدنی هایشان را با یخ های میوه ای میل نمایند.
  • قیمت یخساز حبه ای مناسب بوده و کاملا مقرون به صرفه می باشد.
  • دستگاه یخ حبه ای هیمورا مصرف انرژی بسیار پایین و طول عمر بالایی دارند و برای تولید و طراحی آن ها تمام استانداردهای لازم رعایت شده است.
  • باتوجه به برقی بودن، هنگام کار و تولید یخ، هیچ آلاینده ای تولید نمی کنند که برای محیط زیست مضر باشد.
  • هم دستگاه های یخساز و هم سایر تجهیزات خریداری شده از هیمورا، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشند.

آیا دستگاه یخ ساز حبه ای هیمورا را می توان بصورت سفارشی تهیه کرد؟

یخسازهای حبه ای قابل سفارش سازی هستند و می توانید تغییرات زیر را روی آن ها اعمال نمایید.

کمپرسور دستگاه ها از برند کولترون و تکامسه و همچنین اکسپنشن این دستگاه ها، برند دانفوس بوده و یا می تواند از سایر برندهای معتبر و مطرحی نیز باشد. همانطور که گفته شد، حالت فابریک این دستگاه ها، با برق تک فاز معمولی کار می کند؛ اما در صورت نیاز امکان تغییر به برق سه فاز نیز وجود دارد که هنگام سفارش باید ذکر شود. نوع استیل بدنه سلیقه ای بوده و می تواند مات، خش دار یا براق باشد؛ اما همه آن ها از نوع 304 می باشند. تمام دستگاه های هیمورا، در صورتی که توسط تکنسین ماهر و معتبر خود این گروه صنعتی نصب و راه اندازی شوند، دارای 10 سال خدمات پس از فروش و 12 ماه گارانتی می باشند.

این دستگاه ها، در ظرفیت های 50 الی 600 کیلوگرم یخ در 24 ساعت قابل سفارش هستند و می توانید براساس یخ مصرفی خود، هر یک از آن ها را سفارش دهید. یخسازهایی با حجم 400، 500 و 600 دو سیستم تولید و تخلیه یخ جداگانه دارند که سرعت کار را بالا می برد؛ از این دو سیستم هم می توان بصورت مجزا و هم همزمان استفاده نمود.

راهکارهایی برای یک خرید مطمئن

خریدار برای تهیه یک محصول، همیشه باید سه فاکتور کیفیت، قیمت و کاربرد را در نظر بگیرد. این وسواس در انتخاب، باید برای خرید وسایل صنعتی بیشتر بکار برده شود؛ زیرا اگر فقط یکی از عوامل ذکر شده، به درستی بررسی نشود، ضررهای مالی سنگینی برای مصرف کننده به جا خواهد گذاشت. قیمت یخساز حبه ای، در هر فروشگاهی متفاوت است و این تفاوت را علاوه بر کیفیت، عدالت فروشنده نیز تعیین می کند. پس اولین قدم در خرید یخساز حبه ای، انتخاب فروشگاه مطمئن و معتبر است تا قیمت واقعی را به مشتری اعلام نماید. این فروشگاه ها، در توضیح کیفیت محصول نیز اغراق نمی کنند و همه معایب و مزایای آن را بدون کم و کاست اعلام می کنند.

کارایی محصول نیز مورد دیگری است که نیاز به راهنمایی از مشاور متخصص دارد؛ همانطور که گفته شد، دستگاه های یخساز براساس نوع یخ تولیدی، به سه دسته تقسیم می شوند و هریک برای موارد مخصوص به خود قابل استفاده هستند. پس درخواست مشاوره و راهنمایی گرفتن از کارشناسان مربوطه، شما را در انتخاب بهترین ها، کمک می کند. مشاوران ما در هیمورا بصورت روزانه آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشند. شما می توانید برای اطلاع از آخرین قیمت یخساز حبه ای و سایر پارامترهایی که نیاز به توضیحات بیشتر دارند، از طریق شماره های مندرج در همین سایت با کارشناسان هیمورا، در ارتباط باشید.

گفتنی است که هیمورا در کنار تولید انواع دستگاه های یخسازی، توانسته در زمینه ساخت دستگاه های یخ پودر کنی نیز قدم های مهمی بردارد که در این راستا می توان به دو مدل دستگاه های یخ خردکنی 500 و یک تن اشاره کرد.

جدول مشخصات فنی

سیستم تخلیه رسوب

دارد
null

انرژی مصرفی

برق تکفاز
null

قابلیت سفارشی سازی

سه فاز هم تولید میشن
null

گارانتی

یک سال
null

جنس جداره بیرونی

استیل
null

جنس مخزن نگهداری یخ

استیل 304
null

کارکرد دستگاه

کاملا اتوماتیک
null

ظرفیت های تولیدی

50 الی 600 کیلوگرم یخ در 24 ساعت
null

سوالاتی که پرسیده اید!

جنس مخزن یخ دستگاه های یخساز چیه؟

این دستگاه از جنس استیل 304 می باشند.

(Visited 77 times, 1 visits today)

یخساز ها چه مدل یخ هایی تولید می کنند؟

انواع یخساز ها، یخ هایی با مدل های پولکی، قالبی در سایز بزرگ و حبه ای تولید می کنند.

(Visited 77 times, 1 visits today)

بنظرتون چطور میشه با این دستگاه کسب درآمد کرد؟

همانطور که می دانید مصرف یخ های حبه به مراتب بیشتر از دیگر یخ ها است؛ بخصوص مصرف آن در کافی شاپ ها و رستوران ها خیلی زیادتر می باشد. بنابراین شما با تولید این یخ ها و بسته بندی بهداشتی، می توانید اقدام به فروش آنها نمایید.

(Visited 77 times, 1 visits today)

دستگاه یخساز حبه ای سایز کوچک و خانگی هم داره؟

بله. این دستگاه ها رو میتونید تو سایز کوچک تر هم سفارش بدید.

(Visited 77 times, 1 visits today)
(Visited 77 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *