جت هیتر گازی

جت هیتر گازی سیستم گرمایشی دمنده صنعتی [از کارخانه به مصرف کننده] ✅ هیمورا

فیلم تجهیزات مرتبط (روی تصاویر زیر کلیک کنید)

جت هیتر برقی
پکیج برقی
بخاری هیزمی
جت هیتر برقی پکیج برقی بخاری هیزمی

مطالعه درمورد جت هیتر گازی 

جت هیتر گازی یک دستگاه صنعتی است؛ پس افرادی که قصد خرید چنین سیستمی را می کنند، به احتمال بالا، دارای سوله یا فضای صنعتی هستند که تهیه یک دستگاه گرمایشی، روال تحقق اهداف این محیط را بهبود می بخشد. مرغداری ها، دامداری ها، گلخانه ها و سوله هایی با متراژ بالا، بیشترین استفاده کنندگان جت هیترها هستند و برای راه اندازی این اماکن نیز هزینه زیادی صرف شده است. بالطبع، خریدار که احتمالا مالک این فضاست، انتظار دارد دستگاهی که تهیه می کند، بیشترین راندمان را داشته باشد. اما به سبب نداشتن تخصص درخصوص انواع هیتر، امکان اشتباه در انتخاب و بیهوده شدن مبلغ پرداختی وجود دارد. به همین سبب، گروه صنعتی هیمورا در کنار تمام خدمات دیگر، اطلاعات کامل دستگاه را به صورت نوشتاری در اختیار خریدار قرار داده است.

خریدار با مطالعه این متن، متوجه تفاوت انواع جت هیترها می شود و می داند که کدام هیتر برای فضای او متناسب تر است. همچنین محتوای متن شما را برای خرید جت هیتر گازی مصمم تر می کند و یا از خرید آن باز می دارد. زیرا پس از خواندن محتوا متوجه می شوید که جت هیتر مدنظر شما همین مورد است یا باید در تصمیم خود تجدید نظر کرده و دستگاه گرمازای دیگری را انتخاب نمایید.

👇 برای خرید دستگاه انواع جت هیتر با گروه هیمورا تماس بگیرید. 👇

جت هیتر گازی، گرمازای محبوب صنایع بازرگانی

پیشرفت و تمایل به توسعه، ذات بشر است؛ به طوریکه امروزه تمام نیازهای اولیه بشر، با دستگاه های مدرن تامین می شود. گرما، یکی از همین نیازهاست که از ابتدای خلق بشر تا به امروز، دستگاه های متنوعی برای تامین آن اختراع شده است تا به اینکه امروزه، با وجود سایر سیستم های گرمایشی، جت هیتر گازی به عنوان یک دستگاه گرمایش صنعتی و پر قدرت مورد استفاده قرار می گیرد. جت هیتر گازی با هدف کاهش مصرف سوخت و افزایش ایمنی، طراحی و تولید شده است. عیب یابی خودکار از ویژگی های خاص و مزایای این این سیستم های گرمایشی است که آنها را از سایر دستگاه های مشابه متمایز می کند. جت هیترها، علاوه بر مدل های گازی، انواع برقی هم دارند که کاربرد آن ها در اماکن متفاوت تری است. جت هیترگازی مدل های متنوعی دارد که در ادامه درمورد هریک از آنها توضیح داده خواهد شد.

جت هیتر گازی سوخت لازم برای تولید گرما را از گاز شهری دریافت می کند. البته در موارد معدودی نیز می توان آن را به گاز مایع یا کپسول متصل نمود. سوخت گازی، مشعل را روشن می کند و گرما تولید می کند. این گرما، توسط فن، به صورت دمنده به سمت محیط داخل پرتاب می شود. به این ترتیب هوای گرم پرتابی، در کم ترین زمان ممکن، کل فضا را به طور یکنواخت گرم می کند. معمولا سالن های بزرگ، مرغداری و گلخانه، سوله های صنعتی و غیره، بیشترین استفاده کنندگان جت هیترها هستند.

ویدیو عملکرد دستگاه:

مزایای جت هیتر و برتری آن نسبت به سایر سیستم های گرمایشی

سیستم های گرمایشی که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند، متفاوت تر از انواعی هستند که در منازل یا ادارات قابل نصب هستند. این سیستم باید به گونه ای باشد که در عین قدرت گرمایش بالا، مصرف پایینی هم داشته باشد. جت هیتر گازی این قابلیت را دارد؛ به همین جهت به یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین سیستم های گرمایشی صنعتی بدل گشته است. براساس متراژ و حجم محیط و میزان نیاز به گرما، ظرفیت های متنوعی از یک جت هیتر گازی تولید شده است. از مهم ترین مزایای این هیترها، راندمان گرمایی بالای آنها نسبت به سایر گرمازاهایی است که در صنعت مورد استفاده قرار می گیرند. در فصول سرد و یخبندان سال، وجود یک جت هیتر گازی با ظرفیت متناسب با ویژگی های محیط، می تواند پاسخگوی ایجاد تعادل گرمایی حتی در سوله های دارای تهویه نیز باشد.

داشتن فن، کمک می کند که گرما، بدون اینکه اختیاری از خود داشته باشد، توسط نیروی باد، به سمت محیط هل داده شود. این نیرو بر انتقال گرما به روش همرفت غلبه کرده و با پرتاب گرما، سبب بالا رفتن دمای محیط در زمان اندک می شود.

جت هیتر گازی

ویژگی مدل های مختلف جت هیترهای گازی

  • جت هیتر گازی دودکش دار

با سوختن گاز، یا هر نوع سوخت فسیلی دیگر، دود تولید می شود. یکی از استانداردها در برخی از سوله های صنعتی، به سبب وجود موجودات زنده یا هر عامل دیگری، ممانعت از ورود این نوع از گازهاست. به همین سبب، جت هیتر گازی دودکش دار طراحی شده است تا گاز تولیدی را به بیرون براند. این گازها در گلخانه ها موجب پژمردگی گیاهان، در مرغداری و دامداری ها موجب بروز بیماری در دام و طیور و همچنین در سالن های دیگر برای افراد مضر است. انواع هیترهای دودکش دار بهترین گزینه برای نصب در این نوع سوله هستند.

  • جت هیتر بدون دودکش

با وجود اینکه مدل های دودکش دار جت هیتر گازی ، دودهای حاصله را به بیرون می مکند، اما بخشی از گرمای تولیدی نیز همراه آن به سمت خارج هدایت می شود. پس راندمان و ظرفیت گرمایی مقداری پایین می آید. در این شرایط توصیه می شود که اگر حرفه شما تاثیر پذیر از دودهای مضر و آلاینده نیست و تهویه هوا مناسبی دارید، از انواع جت هیتر گازی بدون دودکش استفاده کنید.

  • جت هیتر گازی دوموتور

در این هیترهای فن دار، موتور نقش گیرنده و دمنده هوا را بر عهده دارد. یعنی با تامین نیروی لازم برای به حرکت درآوردن فن، هوای اطراف را به سمت هیتر کشیده و هوای گرم شده را به بیرون پرتاب می کند. در انواع دو موتوره، علاوه بر اینکه یک موتور این وظیفه را بر عهده دارد، موتور دیگری هم تعبیه می شود که اکسیژن کافی برای احتراق را تامین می کند. این موتور به جای دریافت هوای داخل سالن، اکسیژن بیرون را می مکد و به محفظه احتراق می رساند. معمولا جت هیتر گازی دوموتوره را برای سالن هایی نصب می کنند که رفت و آمد هوا کم بوده و سیستم تهویه مطبوع ندارد.

👆 معرفی دستگاه جت هیتر گازوئیلی گروه صنعتی هیمورا 👆

قطعات

  • فن آکسیال

فن مهم ترین قطعه ای است که جت هیتر گازی را از سایر گرمازا ها متمایز می کند. این عضو از جت هیتر گازی ، با کمک نیروی برق چرخیده و موجب انتقال گرمای حاصل از کوره می شود.

  • کوره یا مشعل

عملیات اشتعال و تولید گرما، در داخل مشعل اتفاق می افتد. در این بخش، سوخت و اکسیژن در کنار جرقه اولیه، شعله و گرمای یکنواختی را تولید می کنند.

  • رگلاتور یا فشارشکن

میزان شعله، تابع حجم گازی است که خارج می شود. توسط رگلاتور، می توان این میزان را به صورت دستی و به اندازه دلخواه تنظیم نمود. همچنین برای امنیت دستگاه نیز وجود رگلاتور مورد نیاز است؛ زیرا با فشار شکنی، مانع از خروج گاز اضافی می شود.

  • ترموستات

جالبه بدونید که ترموستات قطعه ای از جت هیتر گازی است که امکان تظیم دمای در محدوده ای مشخص رو به مصرف کننده میده. یعنی میتونید دمای دستگاه را روی حالت تعیین شده ای قرار بدید تا دمای محیط رو تا این مقدار بالا ببره. ترموستات از افزایش یا کاهش دما از حد مشخص، جلوگیری می کند.

  • برد هوشمند

تشخیص خطا، از ویژگی های خاص این دستگاه هاست که نشانه های آن روی برد یا صفحه نمایشگر دیجیتالی مشاهده می شود. یعنی علل بروز خطا روی آن نوشته می شود تا به راحتی بتوان آن را برطرف کرد. همچنین اطلاعاتی مثل دمای محیط، دمای تنظیم شده و غیره نیز روی آن نشان داده می شود.

 

گارانتی و خدمات پس از فروش

شاید برایتان جالب باشد بدانید که چه اتفاقی موجب شد که گروه صنعتی هیمورا در گروه معتبرترین مجموعه های ماشین سازی قرار بگیرد؟ هرچند که کیفیت و تنوع کالاهای تولیدی در تحقق این امر بی تاثیر نبود، اما پشتیبانی دستگاه تا مدت ها پس از فروش، رضایت مشتریان را جلب کرد. به طوریکه در طی مدت کوتاهی، افراد بسیاری به مشتریان دائمی هیمورا تبدیل شدند. این پشتیبانی از سوی هیمورا به دو بخش تقسیم می شود.

بخش اول، مربوط به گارانتی است که تا یکسال پس از خرید و نصب کالا دارای اعتبار است. به این معنا که دستگاه خریداری شده شما، تا 12 ماه از این خدمات برخوردار است. منظور از این گارانتی، همان ضمانتی است که بابت کیفیت کالا ارائه می شود. البته این ضمانت، به صورت نوشتاری روی برگه معتبری نوشته می شود. در طی مدت تعیین شده، اگر مشکلی برای جت هیتر گازی پیش آمد، می توانید آن را به هیمورا مرجوع کرده تا پس از رفع عیب و تعمیر یا تعویض قطعات، دستگاه سالم را بدون صرف هزینه اضافی تر تحویل بگیرید. گارانتی طلایی، نامی است که به برگه ضمانت بی قید و شرط هیمورا داده شده است.

بخش دوم مربوط به خدمات پس از فروش هیموراست که تا 10 سال پس از خرید معتبر است. طبق این برگه، خریدار می تواند قطعات و لوازم جانبی دستگاه را هرچند کم پیدا، از هیمورا درخواست نماید.

 

 مشاوره های رایگان هیمورا 

یک مجموعه خرید و فروش معتبر، برای پیشبرد هدف های خود در جهت فروش هرچه بهتر و رضایت مندی مشتری، ارائه مشاوره های تخصصی را در برنامه کاری خود قرار می دهد. مجموعه هیمورا نیز از این قاعده مستثنا نبوده؛ با این تفاوت که تمام مشاوره های خود را به طور رایگان در اختیار خریدار و یا مصرف کننده قرار می دهد. این جلسات گفتگو و تبادل اطلاعات، به صورت تلفنی یا حضوری انجام می شود. در این مشاوره ها، خریدار می تواند اطلاعات خود را در خصوص دستگاهی که قصد خرید آن را دارد تکمیل کرده و با داده هایی کامل اقدام به خرید کند. بر کسی پوشیده نیست که افراد با اطلاعات تکمیل تر که دانسته های خود را از مشاوران آگاه در آن زمینه دریافت کرده اند، خریدهای موفق تری نسبت به آنهایی دارند که بدون معلومات اقدام به خرید می کنند.

خرید جت هیتر گازی یکی از همین چالش هاست. مدل های برقی، گازی و گازوئیلی جت هیترها و همچنین داشتن مدل های زیر مجموعه برای هریک، مثل گازی موتوردار و گازی بدون موتور، یا گازی دودکش دار و بدون دودکش، نشان دهنده تنوع استفاده است. به طوریکه هریک از موارد گفته شده فقط برای مکان خاصی مورد قبول است. همانطورکه در بالا و در مقایسه انواع جت هیتر گازی هم گفته شد، هرکدام در موقعیت مربوط به خود کارایی دارند. پس اگر بدون معلومات و اطلاعات اقدام به خرید کنید، احتمال انتخاب هیتری که هیچ کارایی در محیط شما ندارد، بالا می رود.

جدول مشخصات فنی

پنل کنترلی

دارد
null

دودکش

دودکش دار- بدون دودکش
null

گارانتی

یک سال
null

ابعاد دستگاه

با توجه به ظرفیت
null

قابلیت تنظیم دما

دارد
null

انرژی مصرفی

گاز ، گازوئیل ، برق
null

سوالات متداول

جت هیتر گازی چقدر صدا داره؟

سلام، لازم به ذکر است این دستگاه صنعتی بوده و صدای دمش فن به شعله هیتر شنیده میشود، در ویدیو عملکر که بالا هست میتوانید نمنه کار را مشاهده کنید، برای محیط های که صدای دستگاه مهم است میتوانید از هیتر کابینتی کوره هوای گرم استفاده کنید که دستگاه خارج از محیط باشد و با کنال گرما منتقل شود.

(Visited 31 times, 1 visits today)

سلام این جت هیتر ها فقط با گاز کار می‌کنند؟

خیر، این دستگاه ها با انرژی الکتریکی نوع برقی، گازوئیلی و گازی هستند که به صورت دو گانه سوز گازی-گازوئیلی و حتی سه گانه سوز تولید می‌شوند.

(Visited 31 times, 1 visits today)

با سلام، برای محیط من کدام نوع کاربرد دارد؟

شما میتوانید با کارشناسان گروه ماشین سازی هیمورا تماس گرفته و مشاوره رایگان در باره نوع دستگاه مناسب به محیط خود انواع سیستم های گرمایشی سفارش دهید.

(Visited 31 times, 1 visits today)

این دستگاه در چه ظرفیت های برای چه متراژی هستند؟

این تجهیزات گرمایشی با ظرفیت سفارشی مناسب با محیط شما تولید می‌شود.

(Visited 31 times, 1 visits today)
(Visited 31 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *