قیمت جت هیتر برقی

جت هیتر برقی سه فاز ترموستاتیک

معرفی جت هیتر برقی سه فاز ترموستاتیک

جت هیتر برقی سه فاز ترموستاتیک هیمورا از تجهیزات گرمایشی بوده که کاربرد صنعتی دارد. ساختار موشک مانند این جت هیتر، باعث شده که این سیستم گرمایشی به ” جت هیتر موشکی ” معروف شود. این دستگاه گزینه ای مناسب برای استفاده در گلخانه ها، مرغداری ها، سالن های پرورشی، تفریحی، ورزشی و کارگاه هاست و برای استفاده به سوخت های فسیلی نیاز ندارد. تنها منبع موردنیاز در این سیستم گرمایشی، انرژی الکتریکی است؛ به همین دلیل گرمایی کاملاً پاک تولید نموده و نیازی به دودکش ندارد. این دستگاه ساختاری کاملاً مدرن داشته و در دو مدل با ترموستات و بدون ترموستات ساخته شده است. دمای جت هیتر برقی ترموستاتیک بصورت اتوماتیک تنظیم می شود و نیازی به دخالت دست نیست (بدلیل ترموستات دار بودن). توجه کنید که ترموستات یا بدون ترموستات بودن، در تعیین قیمت جت هیتر برقی موثر است.

قابل توضیح است که جت هیتر برقی سه فاز ترموستاتیک، هوای گرم را بصورت پرتابی به محیط منتقل می کند و دلیل این امر، مجهز بودن آن به فن دمنده است. از سوی دیگر این جت هیتر برقی گلخانه ای در سه حالت به لحاظ توان گرمایشی 6، 12 و 18 کیلووات قابل تنظیم بوده و کاربر می تواند توان موردنظر را بدلخواه انتخاب کند. البته نوع دیگری از جت هیترهای برقی فن دار نیز وجود دارد که توان پایینی داشته و می‌توانند مصارف خانگی و حتی گلخانه ای هم داشته باشند. حال سراغ بررسی ساختار جت هیتر برقی موشکی می‌رویم.

اجزای مختلف جت هیتر برقی موشکی

بدنه

جت فن گرمایشی برقی، به بدنه ای بسیار مقاوم مجهز شده که جنس آن از ورق گالوانیزه ضدزنگ است. بدنه این جت هیتر با رنگ کوره ای نسوز پوشش داده شده تا حرارت و شرایط بیرونی، سبب استهلاک آن نشود که این مورد روی قیمت جت هیتر برقی کاملا تاثیرگذار است.

المنت ها

حرارت موردنیاز این سیستم های گرمایشی از طریق المنت ها تامین می گردد؛ به همین دلیل از المنت ها به عنوان مهم ترین قطعه در تجهیزات حرارتی برقی یاد می شود.

فن

در ساخت جت هیتر برقی صنعتی مذکور از فن استفاده شده که حالت دمنده داشته و وظیفه اصلی آن، انتقال هوای گرم به محیط بصورت پرتابی است. فن کاربردی از نوع آکسیال پرقدرت بوده و عملکردی محوری دارد. اما فن چطور به حرکت در می آید و نیروی خود را چگونه تامین می کند؟

الکتروموتور

الکتروموتور وسیله ای برای به چرخش درآوردن فن است که طی مراحلی انرژی برق را به انرژی حرکتی تبدیل می کند. الکتروموتور این دستگاه با برق سه فاز تغذیه می شود و جزو الکتروموتورهای پرقدرت بازار به حساب می آید.

ترموستات تنظیم دما

هیمورا جهت ایجاد تعادل دمایی و جلوگیری از افزایش و کاهش بیش از حد دما، این دستگاه را به ترموستات مجهز کرده که نقش موثری در کاهش مصرف برق دارد؛ یعنی اگر دما بالا و پایین شد، دستور خاموشی یا روشنی را به واحد گرمکن (المنت ها) می دهد.

کلیدهای تنظیم توان گرمایشی

جت هیتر برقی سه فاز هیمورا به کلیدهایی مجهز شده که از طریق آنها می توان توان مصرفی را تنظیم کرد. بنابراین اگر به حرارت بالا نیاز نباشد می توان، توان پایین و در صورت نیاز به دمای زیاد، بالاترین توان را انتخاب کرد. اما این امکان در قیمت جت هیتر برقی موثر است؟ قطعاً بله و در کاهش مصرف برق نیز بشدت تاثیرگذار می باشد.

تابلو برق

کلیدهای کنترلی و تمامی اتصالات الکتریکی جت هیتر برقی سه فاز در محفظه ای بعنوان تابلو برق نصب شده اند. به همین دلیل در صورت بروز نوسانات برقی به راحتی می توان عملکرد دستگاه را کنترل کرد. این امکان، انتخاب حالت مورد نظر و روشن و خاموش سازی جت هیتر را برای کاربر راحت کرده است.

چرخ های قفل دار

هیمورا جت هیترهای برقی ترموستاتیک خود را به چرخ مجهز کرده است که این منجر به جابجایی بسیار راحت این دستگاه ها می‌شود. چرخ ها حالت قفل کن داشته و بعد از استقرار می توان آنها را قفل و از دستگاه بصورت ثابت و بدون لرزش استفاده کرد.

قیمت جت هیتر برقی
قیمت جت هیتر برقی

چگونگی تامین گرمایش با این جت هیتر برقی سه فاز

برای راه اندازی دستگاه، کافیست مکان استفاده را مشخص و آن را به برق وصل کنید. حالا می توانید دستگاه را روشن و از طریق ترموستات میزان دما را تعیین نمایید. اکنون نوبت انتخاب کردن توان موردنظر است، توجه کنید که انتخاب توان موردنظر باید برحسب شرایط محیط و آب و هوا صورت گیرد؛ یعنی اگر سالن به گرمای زیادی نیاز دارد، باید بالاترین توان را انتخاب کرد و اگر هوا خیلی سرد نیست و به گرمای کمتری نیاز است، انتخاب پایین ترین توان مناسب تر خواهد بود. البته انتخاب حالت میانی سبب می شود، گرمایی متعادل در محیط برقرار گردد. اما این جت هیتر چگونه گرما تولید و به محیط منتقل می کند؟

خب بعد از روشن کردن جت هیتر برقی فن دار، المنت ها حرارت لازم را تولید و الکتروموتور سبب به حرکت درآوردن فن می شود. فن هوای سرد بیرون را مکیده و به داخل دستگاه منتقل می کند. بدین ترتیب هوای سرد بر اثر گرمای ناشی از المنت ها، گرم می شود. سپس فن، هوای گرم شده را به محیط پرتاب می کند.

معایب

  • در صورت قطعی برق استفاده از جت هیتر موشکی برقی امکان پذیر نیست.

بررسی مزایای جت هیتر برقی سه فاز هیمورا

  • قابل تنظیم در 3 حالت مختلف (برای انتخاب توان موردنظر)
  • راه اندازی و نصب بسیار راحت
  • مجهز به ترموستات برای کنترل دما بصورت خودکار (در حالت بدون ترموستات نیز قابل ساخت است)
  • قابل استفاده با برق سه فاز (عدم نیاز به سوخت های فسیلی و دودکش)
  • مجهز به المنت های حرارتی
  • مناسب بودن قیمت جت هیتر برقی، نسبت به سایر محصولات گرمازای مشابه
  • تجهیز شده به چرخ های قفل دار (برای حمل و جابجایی آسان تر)
  • استفاده از ورق گالوانیزه مرغوب و ضد زنگ (قابل پوشش دهی با رنگ الکترواستاتیک کوره ای)
  • تولید در مدل ها و ظرفیت های متعدد
  • پشتیبانی 10 ساله و برخورداری از یکسال گارانتی معتبر
قیمت جت هیتر برقی
قیمت جت هیتر برقی

موارد استفاده از جت فن گرمایشی برقی ترموستاتیک

  • قابل استفاده در کارگاه ها و کارخانجات
  • قابل استفاده در تولیدی ها و مراکز بسته بندی
  • قابل استفاده در سالن های بزرگ تفریحی، ورزشی و پرورشی
  • قابل استفاده در مرغداری ها و گلخانه ها
  • قابل استفاده در تعمیرگاه ها و ساختمان های در حال احداث
  • سایر مراکز صنعتی و نیمه صنعتی

دلیل توجیه پذیری اقتصادی قیمت جت هیتر برقی گلخانه

جت هیتر برقی سه فاز ترموستاتیک هیمورا با قطعاتی مرغوب ساخته شده و طول عمر بالایی دارد. همچنین برخلاف تصور برخی افراد که جت هیتر برقی موشکی برق زیادی مصرف می‌کند، این دستگاه کم مصرف است؛ زیرا دارای ترموستات بوده که در زمان افزایش بیش از حد دما، عملیات گرمایشی را متوقف می‌سازد. همچنین در چندین حالت قابل استفاده است و کاربر می‌تواند با انتخاب توان کارکرد پایین، مصرف برق را بشدت کاهش دهد. استفاده از ورق گالوانیزه در ساخت بدنه جت فن برقی، در افزایش مقاومت آن در برابر عوامل خارجی تاثیرگذار است. این دستگاه حرارت را بصورت یکنواخت در محیط پخش می کند؛ لذا راندمان گرمایشی بالایی داشته و سریعا محیط را گرم می‌کند. ایجاد گرمای یکنواخت با بازدهی بالا، امکان تنظیم کارکرد دستگاه با توانهای مختلف، راحتی استفاده و مناسب بودن قیمت جت هیتر برقی، آن را به محصولی اید‌ه آل تبدیل نموده است.

هیمورا تولید کننده برتر انواع جت هیتر برقی خانگی و صنعتی

هیمورا سازنده برتر جت هیترهای برقی خانگی و صنعتی در کشور است که این تجهیزات گرمایشی را بصورت فن دار طراحی کرده تا گرمای تولیدی بصورت یکنواخت به محیط منتقل گردد. از جت هیترهای برقی خانگی این گروه ماشین سازی، می توان به نوع 2000 کیلووات، 3000 و 5000 کیلووات اشاره کرد. جت هیتر برقی 5000 علاوه بر مصارف خانگی همانند نوع 2000 و 3000، بصورت گلخانه ای نیز قابل استفاده است. این جت هیترها ابعاد جمع و جوری دارند و در محیط فضای زیادی اشغال نمی کنند.

از دیگر جت هیترهای هیمورا که کاربردی صنعتی دارند، جت هیترهای برقی ترموستاتیک و بدون ترموستات سه فاز هستند که هر یک سه توان حرارتی مختلف دارند؛  مدل 18 هزار دارای سه توان 6،12 و 18 کیلووات بوده و مدل 12 هزار (بدون ترموستات) توان های حرارتی 6،9 و 12 کیلووات را دارد. این ویژگی در تعیین قیمت جت هیتر برقی موثر است. این دو مدل، در سالن های صنعتی، گلخانه ها، مرغداری ها و کارگاه ها بیشترین استفاده را دارند. در جت هیترهای ترموستات دار، نیازی به تنظیم دستی دما نیست و دما همیشه در محدوده تعیین شده باقی می ماند. ما به برخی مشخصات فنی جت هیترهای برقی هیمورا اشاره کردیم، اما شما می توانید اطلاعات کامل را در جدول زیر بدست آورید.

قیمت جت هیتر برقی
قیمت جت هیتر برقی

جت هیتر برقی، ایده آل برای تامین گرمایش مرغداری و گلخانه ها

در فصل های سرد سال، استفاده از تجهیزی گرمازا در مرغداری ها و گلخانه ها الزامیست. اما چه دستگاهی برای گرمایش این محیط ها مناسب است؟ و قیمت جت هیتر برقی به چه عواملی بستگی دارد؟ چطور میشه بدون دسترسی به گاز شهری، گرمایش گلخانه ها و مرغداری ها را تامین کرد؟ خب در جواب باید گفت، امروزه انواع جت هیتر برقی وارد بازار شده که از تجهیزات حرارتی مناسب مرغداری ها و گلخانه ها به شمار می آیند و قیمت آنها به کیفیت و ظرفیت آنها بستگی دارد. این جت هیترها به گاز شهری نیاز ندارند و فقط با برق کار می کنند، پس استفاده از آنها در مناطق دور افتاده و حاشیه های شهر نیز مناسب است.

از سوی دیگر انرژی الکتریکی جزو منابع پاک به حساب می آید و منجر به تولید دود و گازهای آلاینده نمی شود. بنابراین دستگاه ها با محیط زیست سازگار بوده و خطر گاز گرفتگی وجود ندارد، در نتیجه با خیالی راحت می توان از آن استفاده کرد. این سیستم های گرمازا راندمان حرارتی بالایی دارند و مجهز به فن دمنده هستند؛ به همین دلیل حرارت در حالت پرتابی به محیط منتقل شده و دمای سالن های مرغداری و گلخانه سریعاً به میزان موردنظر می رسد.

قیمت جت هیتر برقی
قیمت جت هیتر برقی

نکات مهم در استفاده و نگهداری جت هیترهای برقی

  • برای راه اندازی بخاری موشکی گلخانه، به انجام اقدامات خاص و زیرسازی نیاز نیست و تنها با دسترسی به برق می توان از این دستگاه ها استفاده کرد.
  • سبک بودن جت هیترها، امکان جابجایی آنها را در محیط راحت کرده و می توان آن را در هر بخشی که نیاز به گرمایش دارد، مورد استفاده قرار داد.
  • دقت به متراژ محیط و خرید جت هیتری متناسب با آن از شرایط اولیه برای انتخاب دستگاه است.
  • در فضاهایی که گرد و خاک زیاد است، گاها باید المنت ها را چک کرد تا سطح آنها پوشیده از این مواد نشده و راندمانشان افت نکند.
  • جت هیتر را در مکانی مستقر کنید که زیاد در معرض رفت و آمد نباشد.
  • هنگام استفاده از جت هیتر ترموستاتیک، بصورت متوالی سیم کابل و دیگر تجهیزات آن را از لحاظ سالم بودن کنترل کنید.

انواع جت هیتر بر اساس انرژی مصرفی

جت هیترها انواع مختلفی دارند که رایج ترین آنها شامل نوع برقی، گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز است. نوع گازی با گاز شهری قابل استفاده بوده و نوع گازوئیلی جهت تامین گرمایش به گازوئیل نیاز دارد. جت هیترهای دوگانه سوز جزو محبوب ترین نوع بوده و حالت دو منظوره دارند؛ یعنی هم با گاز شهری و هم گازوئیل قابل استفاده هستند. پس اگر گاز شهری در دسترس نباشد، می توان گازوئیل را جایگزین نمود.

تمامی جت هیترها در ظرفیت های مختلف قابل تولیدند و مدل های متنوعی دارند. جت هیترهایی که با سوخت های فسیلی کار می کنند شامل نوع گازی، گازوئیلی و دوگانه سوز بوده و در حالت بدون دودکش و دودکش دار طراحی می شوند؛ همچنین از نظر تعداد موتور، بصورت تک موتور و دو موتور قابل تولیدند. جت هیتر برقی با المنت حرارت تولید می کند، ولی جت هیتر گازی مجهز به مشعل گازسوز و نوع گازوئیلی دارای مشعل گازوئیلی است؛ و جت هیترهای دوگانه سوز دارای مشعل گازی گازوئیلی هستند. شایان ذکر است که جت هیترهای گازوئیلی و دوگانه سوز را می توان بصورت باک دار و یا بدون باک نیز طراحی کرد.

قیمت جت هیتر برقی
قیمت جت هیتر برقی

نحوه خرید و اطلاع از قیمت جت هیتر برقی سه فاز ترموستاتیک

اگر دنبال یک سیستم گرمایشی برای اماکن صنعتی هستید که هیچگونه گاز آلاینده ای تولید نکند، جت هیتر برقی سه فاز ترموستاتیک گزینه مناسبی است. این دستگاه ترموستات دار، گرما را براساس توان تنظیمی ایجاد کرده و مانع از داغ شدن بیش از حد المنت می شود؛ چراکه اگر دما فراتر از حد مجاز باشد، فرمان خاموشی صادر می شود. می توانید این دستگاه را بصورت بدون ترموستات نیز سفارش دهید که در این حالت قیمت پایین تری داشته ولی میزان دما را باید بصورت دستی تنظیم کنید. البته محاسبه قیمت جت هیتر برقی گلخانه، برحسب کیفیت و ظرفیتی که دارد، تعیین می گردد. حال اگر تصمیم به خرید جت هیتر برقی گرفته اید و از قیمت دقیق این جت هیتر آگاه شوید، لطفا با شماره های درج شده در پایین این صفحه تماس گرفته و با مشاوران فروش ما ارتباط برقرار کنید.

جدول مشخصات فنی

ترموستات تنظیم دما

دارد
null

توان های حرارتی

6، 12 و 18 کیلووات
null

ابعاد دستگاه

طول 18 و ارتفاع 60 سانتی متر
null

گارانتی

یک سال
null

جنس بدنه دستگاه

گالوانیزه با رنگ الکترواستاتیک
null

نوع برق مصرفی جت هیتر

سه فاز
null

چرخ های قفل دار

دارد
null

فضاهای قابل گرمایش

حداکثر 130 مترمربع
null

قطر ورودی و خروجی فن

به ترتیب 35 و 36 سانتی متر
null

سوالات متداول

این دستگاه برای چه متراژی مناسب هستش؟

شما می توانید این جت هیتر را حداکثر برای متراژ 130 مترمربع به کار ببرید. بنابراین اگر مساحت فضای مورد نظرتان کمتر از این حد باشد، دیگر نگرانی نخواهید داشت.

(Visited 138 times, 1 visits today)

مصرف برق جت هیترهای برقی چقدر است؟

دوست عزیز، مصرف برق در این دستگاه ها به ظرفیت و توان آنها بستگی دارد. البته می توانید با کارشناسان هیمورا تماس بگیرید تا میزان مصرف هر ظرفیت این دستگاه را بصورت مهندسی شده، محاسبه کنند.

(Visited 138 times, 1 visits today)

برای کاهش مصرف برق جت هیترها، چه باید بکنیم؟

خب این دستگاه سه حالته است و می توانید پایین ترین توان مصرفی را انتخاب کنید تا مصرف برق کاهش یابد. البته وجود ترموستات خود یکی از عوامل موثر در کم شدن میزان مصرف برق دستگاه می باشد.

(Visited 138 times, 1 visits today)

با جت هیتر برقی ترموستاتیک می توان مکان های مختلف ساختمان های بزرگ را گرم کرد؟

دوست عزیز این دستگاه برای ساختمان ها، اداره ها و … مناسب نیست، بلکه مخصوص سالن ها و کارگاه و مکان هایی همانند مرغداری، گلخانه و .. است.

(Visited 138 times, 1 visits today)
(Visited 138 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *