قیمت دستگاه تقطیر استیل

عرق گیر با کندانسور آبی سطلی

عرق گیری با دیگ و کندانسورهای مخصوص، از گل و گیاهان

تمامی کسانی که از طب سنتی کم و بیش آشنایی دارند، از تاثیرات و خواص بسزای عرقیات گیاهی و دارویی در افزایش سلامتی انسان، خبر دارند. عرقیات گیاهان و گل های دارویی می توانند باعث افزایش بهره وری مغز، بهبود سلامتی دستگاه گوارشی، بهبود خواب و سایر مزیت های دیگر در سلامتی انسان شوند. این عرقیات از گل ها و گیاهانی که در مناطق کوهستانی و جنگلی رشد می کنند، چیده می شوند. صنایعی که از عرق و اسانس گرفته شده توسط دستگاه های عرق گیری استفاده می کنند، شامل: صنعت داروسازی، عطر سازی، مراکز عصاره گیری، مراکز عرق گیری با دیگ، عطاری ها و خیلی از صنایع وابسته می شوند.

همچنین بسیاری از دوستداران طب سنتی برای مصارف خانگی از خود این گل و گیاهان به روش های مختلف استفاده می کنند. این گیاهان در مراکز نام برده شده، تحت حرارت دهی با کمک دستگاه های عرق گیر و عصاره گیری به ترتیب به حالت مایع (عرق) و اسانس (عصاره) در می آیند. در این مطلب قصد معرفی نمونه ای از دستگاه های عرق گیر تولید شدۀ گروه صنعتی هیمورا، را داریم. این عرق گیرها، مصرف خانگی دارند و به راحتی در منزل می توانند، راه اندازی شوند. از این عرق گیرها علاوه بر تهیه عرق برای مصارف خانگی، می توانید برای کسب و کار و درآمدزایی کوچک خانگی نیز استفاده کنید. در ادامه شما را با کارکرد و پارامترهای موثر در قیمت این دستگاه تقطیر استیل آشنا خواهیم کرد.

عرق گیر با کندانسور آبی سطلی
عرق گیر با کندانسور آبی سطلی

دستگاه تقطیر با خنک کننده سطلی آبی

همان گونه که گفته شد، دستگاه عرق گیر، به منظور عرق گیری از گل های خشک و تر گیاهان مورد استفاده قرار می گیرد. بطور کلی دستگاه های عرق گیر هیمورا، را می توان بر اساس نوع کندانسوری که روی آنها تعبیه شده است، دسته بندی کرد. بعضی از این سیستم های خنک کننده، بصورت برقی می باشند و برخی دیگر نیز بصورت آبی هستند. دستگاه های عرق گیر هیمورا از نوع کندانسور آبی، خود نیز به دو دسته تقسیم بندی می شوند. خنک کننده سطلی آبی و کندانسور آبی از نوع لوله ای. این دو نوع کندانسور به لحاظ شکل، کاملاً با هم متفاوت می باشند ولی نوع عملیات سردسازی بخار داغ عرق در هر دو، با کمک آب سرد می باشد.

دستگاهی که در این مطلب، می خواهیم در مورد آن توضیح دهیم، عرق گیر به همراه کندانسور آبی از نوع سطلی است. همانگونه که گفته شد مصارف این نوع عرق گیرها، خانگی یا کارگاهی می باشد، دلیل آن هم، کندانسور تعبیه شده برای این عرق گیر است. در دستگاه تقطیر با خنک کننده سطلی آبی، کندانسور بصورت مجزا و سوا از دیگ تقطیر استیل آن ساخته شده است. این کندانسور حالت سطل مانند دارد؛ به همین منظور است که نام دستگاه، عرق گیر با کندانسور آبی سطلی می باشد.

این دستگاه به کمک روش تقطیر، می تواند، گل یا گیاهان ریخته شده در داخل مخزن را بصورت کامل عرق گیری نماید. در ادامه با قطعات به کار رفته در این دستگاه، نوع کارکرد آن و پارامترهای تعیین کننده قیمت دستگاه تقطیر استیل، کاملا آشنا خواهید شد.

کارکرد دستگاه عرق گیر با کندانسور آبی سطلی

خوراک دستگاه تقطیر با خنک کننده سطلی آبی چنانچه که گفته شد، گل و گیاهان خشک و یا تر می باشد. ابتدا بعد از اینکه خوراک را جمع آوری یا خریداری نمودید. آنها را در مکانی که قرار است عرق گیری انجام شود دپو می کنید. سپس شلنگ دیگ عرق گیری استیل را به لولۀ حلزونی تقطیر موجود در داخل سطل، وصل می نمایید. بعد از آن شلنگ آب سرد خانگی را، به لولۀ ورودی قسمت تحتانی کندانسور وصل کرده و مخزن پخت دستگاه را، از گل و گیاه و مقدار معینی آب پر می کنید؛ بطوریکه یک چهارم آن خالی بماند. دیگ را روی شعله قرار می دهید و زمانیکه بخارات شروع به بیرون آمدن از دیگ کردند، شیر آب سرد را باز می نمایید تا به داخل سطل کندانسور هدایت شود.

با اعمال حرارت به دیگ، گل یا گیاهان به همراه آب داخل دیگ، بخار می شوند. این بخار داغ، از طریق شلنگ سیلیکونی از دیگ پخت به داخل لوله تقطیر کندانسور هدایت می شود. آب سردی که در دور تا دور لوله حلزونی تقطیر است، آن را به حالت میعان (مایع یا عرق) در می آورد. در گام آخر عرق گیاه با کیفیت عالی از خروجی کندانسور خارج شده و در نهایت داخل ظروف مخصوص خواهد ریخت. به این ترتیب شما می توانید عرقیات گیاهی خود را درون منزل به راحتی تهیه کنید. با توجه به کارکرد آسان و کیفیت عرق گیری خوبی که این دستگاه دارد، قیمت دستگاه تقطیر استیل کاملاً بصرفه و اقتصادی خواهد بود.

قیمت دستگاه تقطیر استیل
قیمت دستگاه تقطیر استیل

قطعات اصلی و موثر در مقرون بصرفه کردن قیمت دستگاه تقطیر استیل

کندانسور سطلی آبی

سیستم خنک کننده سطلی آبی، خود متشکل از چندین قطعه است، که در کارکرد درست دستگاه با هم مرتبط هستند. این کندانسور بصورت یک عدد سطل است، که روی بدنه آن اتصالاتی جهت ورود آب سرد، خروج آب گرم، ورود بخار داغ حاصل از پخته شدن گیاه و خروج عرق، تعبیه شده است. در داخل این دستگاه، یک لوله حلزونی شکل از جنس مقاوم تعبیه شده است، که بخار داغ در داخل این لوله هدایت شده و از انتهای دیگر آن، عرق خارج می شود.

لازم به ذکر است که عملیات سردسازی بخار داغ درون لوله حلزونی، به کمک آبی که از پایین سطل به بالا هدایت می شود، انجام می گیرد. این آب خنک، رفته رفته حین تبادل حرارت با لولۀ حلزونی، از خروجی ای که در قسمت فوقانی سطل، تعبیه شده است، به صورت آب گرم خارج می شود. بنابراین با خارج شدن آب گرم از مخزن دوباره چرخه ورود آب سرد از پایین و خروج آب گرم از بالا ادامه دار خواهد بود؛ تا اینکه عرق گیاهان شما بطور کامل گرفته شوند.

شلنگ سیلیکونی رابط

همانگونه که گفته شد، یک عدد شلنگ برای هدایت بخار داغ حاصل از پخت گیاهان از مخزن پخت به داخل سیستم خنک کننده دیگ عرق گیری، نیاز است. این شلنگ را می توانید از جنس سیلیکونی و مقاوم در برابر دمای بالا، انتخاب کنید.

دیگ عرق گیری استیل

برای تبدیل گل ها و گیاهان طی فرآیند عرق گیری با دیگ به عرقیات گیاهی، ابتدا باید آنها را به داخل یک عدد مخزن پخت بریزید و سپس حرارت دهید. مخزن عرقگیرهای با کندانسور سطلی آبی، می تواند از جنس استیل و یا آلومینیوم باشد. به راحتی می توانید آن را روی مشعل قرار دهید و با حرارت دهی به آن، عرقی با کیفیت مناسب تولید نمایید. مخزن ها دارای گنجایش مختلف هستند و متناسب با نوع ظرفیت دستگاه می توانند در حجم های متفاوتی مورد استفاده قرار گیرند. قیمت دیگ عرق گیری خانگی، کاملاً مناسب می باشد و از این رو قیمت دستگاه تقطیر استیل بسیار مقرون بصرفه خواهد بود.

قیمت دستگاه تقطیر استیل
قیمت دستگاه تقطیر استیل

کندانسورهای سطلی، چه تفاوتی با سایر کندانسورها دارند؟

بخش خنک سازی برای عملیات عرق گیری از گیاهان دارویی، کندانسور نام دارند. اساس کار دستگاه های ایجاد کننده میعان، سردکردن بخار داغ هدایت شده از مخزن پخت گیاهان به داخل کندانسور است.؛ بالطبع با سرد شدن بخار، عمل میعان صورت خواهد گرفت. گروه صنعتی هیمورا، عرق گیرهای خود را با انواع مختلف کندانسور تولید می نماید. برخی از آنها به صورت سیستمهای آبی کار می کنند و برخی دیگر به شکل سیستمهای دمنده هوا (کندانسور برقی). به طور کلی کندانسور های آبی 2 نوع هستند. یکی به صورت لوله ای و دیگری به شکل سطلی می باشند، که در هر دو نوع آن برای خنک سازی بخار داغ، از جریان آب سرد استفاده می شود. از نمونه عرق گیرهای با کندانسور لوله ای آبی می توان به عرق گیرهای دفلگماتور دار اشاره کرد که دارای خلوص عرق تولیدی به مراتب بالاتری نسبت به نمونه های مشابه است.

نوع دیگر از کندانسورها، دارای سیستم دمنده هوای خنک بوده یا به نوعی کندانسور برقی هستند. در عرق گیری با کندانسور برقی، هوای خنک به کمک دمنده های آکسیال، لابلای لوله های مسی حاوی بخار داغ انتقال یافته و به این صورت عملیات تولید عرق صورت می گیرد. لازم به ذکر است که کندانسورهای دارای دمنده هوا، با انرژی برق تک فاز راه اندازی می شوند. بنابراین این نوع از سیستم خنک کننده، به منظور خنک سازی عرق هیچ نیازی به آب سرد ندارد. گفتنی است که قیمت انواع دستگاه تقطیر استیل، با نوع کندانسوری که در آن به کار رفته، رابطه مستقیم دارد.

عوامل موثر در بصرفه بودن قیمت دستگاه تقطیر استیل

  • با این دستگاه، می توانید به راحتی عرقیات گل و گیاهان را بصورت کاملاً ارگانیک و طبیعی درون منزل تولید نمایید.
  • این عرق گیر دارای وزن و سیستم ساده ای است؛ پس به راحتی می توانید بدون نیاز به متخصص، آنها را درون منزل راه اندازی نموده و عرقیات باکیفیت تولید کنید.
  • از دلایل دیگر در بصرفه شدن قیمت دستگاه تقطیر استیل، عدم وجود مشعل در آنهاست. به این ترتیب، هزینه ای بابت خرید مشعل نمی پردازید.
  • این نوع عرق گیرها تماماً از جنس مقاوم ساخته شده اند و اتصالات موجود در آنها، ضد زنگ و پلاستیک های مقاوم در برابر حرارت است. همچنین متریال آنها، دارای تاییدیه از وزارت بهداشت و درمان می باشد.
  • تعویض آب داخل کندانسور سطلی آن بصورت کاملاً اتوماتیک صورت می گیرد. بنابراین برای سرد کردن بخار موجود در داخل لوله حلزونی تقطیر، نیازی به دخالت دست برای تعویض آب آن نیست.
  • برای آب بندی کامل مخزن این نوع از عرق گیرهای هیمورا از واشر های سیلیکونی استفاده شده است. پس خیالتان از بابت خارج نشدن بخار داغ از دیگ پخت و یا نفوذ هوا به داخل آن راحت باشد.
  • قیمت دستگاه تقطیر استیل هیمورا نسبت به کارکرد و سود آوری که برای کاربر دارد، کاملا مقرون بصرفه و اقتصادی به شمار می رود.
  • می توانید با این عرق گیر علاوه بر مصارف خانگی، به کسب درآمد کوچک خانگی نیز، نیم نگاهی بیاندازید. این مزیت می تواند در مقرون بصرفه بودن قیمت دستگاه تقطیر استیل، کاملاً موثر باشد.
  • مخزن و بدنه کندانسور سطلی از جنسی ضد زنگ است، بنابراین به راحتی قابل شستشو می باشند.

قیمت دیگ تقطیر استیل

بطور کلی تعیین قیمت یک محصول مثلا قیمت دستگاه تقطیر استیل، به خیلی از پارامترها بستگی خواهد داشت؛ از کیفیت و مرغوبیت تک تک قطعات ریز و درشت آن گرفته تا تکنولوژی که در آن به کار گرفته شده است. همچنین تعداد نیروی انسانی و میزان زمان صرف شده برای طراحی و تولید آن کالا نیز از اهمیت خاصی برخوردار است. بالطبع هر چه پارامتر های ذکر شده، در دستگاه بیشتر خودنمایی کند، قیمت دستگاه عرق گیر نیز به همان نسبت بالا خواهد رفت.

همانگونه که گفته شد عرق گیر با کندانسور آبی سطلی، دارای سیستم ساده می باشد. ولی به هر حال در طراحی و ساخت مخزن و کندانسور آبی سطلی آن، سعی بر این بوده تا بیشترین دقت و کیفیت بکار گرفته شود. این نوع از عرق گیر نسبت به سایر دستگاه های مشابه گروه صنعتی هیمورا، دارای قیمت نسبتاً مناسبی می باشد. بنابراین چنانچه قصد عرق گیری از انواع گیاهان را با این دستگاه دارید، می توانید این دستگاه مقرون بصرفه را سفارش دهید و استفاده نمایید.

راهنمای خرید دیگ عرق گیری استیل و مشاوره

با توجه به این موضوع که شما در داخل این صفحه قرار دارید، مشخص است به دنبال تهیه و خرید این محصول هستید. در ابتدا بگوییم که تمامی محصولات هیمورا، هم قابلیت خرید به صورت حضوری در دفتر مرکزی فروش و هم به صورت سفارش اینترنتی و تلفنی را دارند. ولی توصیه ما به شما این است که جهت رفاه حال و صرفه جویی در زمان خود، سفارشتان را به صورت آنلاین و تلفنی انجام دهید. ما روال خرید این محصول و یا بطور کلی تمامی محصولات موجود در وبسایت هیمورا، را در ادامه برایتان شرح می دهیم.

ابتدا بایستی تمامی این مطلب را بطور کامل مطالعه کرده باشید. پس اگر بدون مطالعه کامل این مطلب، به انتهای آن آمده اید به عقب برگردید و آن را به طور کامل بخوانید. بعد از آن مشابه این محصول را در این وبسایت جستجو و مقایسه نمایید. گام بعدی این است که، هدف خود را از خرید این محصول مدنظرتان و میزان بودجه ای که در اختیار دارید، روی یک کاغذ بنویسید. در گام آخر می توانید با هر یک از شماره های موجود زیر این صفحه با کارشناسان فروش هیمورا تماس حاصل فرمایید و ضمن استعلام قیمت دستگاه تقطیر استیل از آنها، جهت خرید این کالا نیز مشاوره رایگان بگیرید. کارشناس های فروش، شما را بر ای اینکه تجربه خریدی عالی از هیمورا داشته باشید، به صورت کامل و بدون هیچ کم و کاستی به شما مشاوره خواهند داد.

قیمت دستگاه تقطیر استیل
قیمت دستگاه تقطیر استیل

جدول مشخصات فنی

ترمومتر

دارد
null

شیر تخلیه

ندارد
null

گارانتی

یک سال
null

جنس دستگاه تقطیر استیل

304L
null

سیستم خنک کننده

کندانسور آبی سطلی
null

سیستم گرمایشی

ندارد
null

سوالات متداول

آیا تضمینی برای کیفیت این عرق گیر خانگی، نیز وجود داره؟

بله، دستگاه تقطیر استیل، با یک سال گارانتی طلایی هیمورا و 10 سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می شود.

(Visited 183 times, 1 visits today)

سلام من می توانم با این دستگاه عرق گیری، اسانس گیاهان را نیز تولید کنم؟

خیر شما با این دستگاه نمی توانید اسانس گیری را انجام دهید. ولی هیمورا تولید کننده دستگاه های تقطیر و اسانس گیری با انواع ظرفیت ها براساس سفارش مشتری می باشد.

(Visited 183 times, 1 visits today)

سلام، آیا من می تونم که با این دستگاه علاوه بر عرق گیاه، الکل هم تولید کنم؟

درود، بله شما می توانید الکل نیز با این دستگاه تولید نمایید. ولی اساس طراحی و تولید این دستگاه، برای کاربرد عرق گیری از گیاهان می باشد. به هر حال می توانید با این دستگاه، الکل با درصد خلوص پایین در حدود 60% نیز تولید کنید.

(Visited 183 times, 1 visits today)

با عرض سلام، من می خوام کارگاه تولید عرق گیاهی بصورت کاملاً صنعتی راه اندازی کنم، آیا این دستگاه جوابگوی تولید عرق برای مصارف کارگاهی نیز هستند؟

سلام، خیر دستگاه عرق گیر با کندانسور آبی، کاربرد خانگی دارد و همچنین مناسب برای کسب و کارهای کوچک خانگی است. ولی اگر چنانچه قصد راه اندازی مرکز تولید عرقیات گیاهی را دارید، می توانید از دستگاه های عرق گیر صنعتی هیمورا استفاده کنید.

(Visited 183 times, 1 visits today)
(Visited 183 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *