بستنی ساز رولی

بستنی ساز رولی

معرفی بستنی ساز رولی

بستنی جزء خوراکی های محبوب تابستانی در انواع طعم ها و مزه ها تولید می شود. این دسر خوشمزه به خاطر داشتن شیر، سرشار از کلسیم بوده و کالری و درصد چربی بالایی نیز دارد. تمام موارد گفته شده باعث شده است که میزان مصرف انواع بستنی ها در بین تمام رده های سنی به شدت رواج داشته باشد. در نتیجه مشاغل زیادی در رابطه با تولید، عرضه و فروش انواع بستنی ها به وجود آمده اند و افراد بسیار زیادی نیز از این طریق کسب درآمد می کنند. مهندسان گروه صنعتی هیمورا نیز برای اینکه بتوانند به این قشر از افراد جامعه کمک کنند، اقدام به طراحی و تولید انواع دستگاه های تولید بستنی کرده اند. یکی از این دستگاه ها فریزر بستنی ساز رولی یا همان دستگاه های تولید بستنی تایلندی است.

شما نیز اگر در فکر احداث کسب و کاری مرتبط با فروش بستنی هستید، بهتر است با دستگاه بستنی ساز کاردکی نیز آشنا شوید. این فریزر بستنی رولی دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت بوده و در دو مدل رومیزی و پایه دار تولید می شود. در ضمن شما می توانید سفارش دهید تا این دستگاه ها را با توجه به نیاز و کاربری مورد نظر شما در ظرفیت های مختلف و با تعداد سینی های متنوع یک، 2 و 3 سینی ساخته شوند. برای اینکه نگهداری و همچنین شستشوی تمام بخش های این دستگاه به راحتی انجام شود، تمام قطعات آن را از جنس استیل ضد زنگ می سازند. اگر مایلید با دستگاه بستنی رولی کاردکی بیشتر آشنا شوید، با ما همراه باشید.

بستنی ساز رولی
بستنی ساز رولی

دستگاه بستنی ساز رولی از چه قطعاتی تشکیل شده است؟

کمپرسور

این دستگاه به یک عدد کمپرسور قدرتمند مجهز شده اند، که تامین کننده برودت لازم برای تولید بستنی رولی است.

ترموستات دیجیتالی

دستگاه  بستنی رولی هیمورا به یک ترموستات دیجیتالی مجهز شده که با کمک آن می توان دمای دستگاه را کنترل کرد. دمای سینی این دستگاه به سرعت می تواند تا حدود 30 درجه ی سانتیگراد کاهش یابد. ترموستات از تجهیزات کنترلی برای دما بوده و اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در مورد این وسیله به دست آورید، اینجا را کلیک کنید.

پدال شوک الکترونیکی

در قسمت زیرین دستگاه دو عدد پدال الکتریکی تعبیه شده است. با فشار دادن این پدال ها هنگام جدا کردن بستنی از سینی، یک شوک الکتریکی گرمایی ایجاد می شود تا بستنی رولی نشکند و به صورت رول کامل از دستگاه جدا شود.

سینی بستنی سازی

با توجه به نیاز مشتری ممکن است این دستگاه به یک الی 3 سینی مخصوص مجهز شده باشد. سینی این دستگاه به یک شوک الکتریکی مجهز شده است که می تواند دمای مواد اولیه را به سرعت به نکته انجماد برساند.

نور پردازی جذاب

در صورتیکه مایل باشید می توانید سفارش دهید که در اطراف و بر روی دستگاه بستنی ساز رولی چراغ های رنگی نصب شود تا زیبایی و جلوه خاصی به دستگاه بخشیده و باعث جذب مشتریان به سمت شما شود.

کلید های کنترلی دستگاه

بر روی بدنه این دستگاه یک کلید برای روشن و خاموش کردن کمپرسور و یک کلید برای روشن و خاموش کردن نور پردازی دستگاه نصب شده است. البته شما می توانید هنگام سفارش دادن دستگاه درخواست کنید که دستگاه فریزر بستنی رولی شما به تعداد بیشتری از چراغ های رنگی مجهز شود. در این صورت یک کنترل دستی نوآرایی دستگاه در اختیار شما قرار می گیرد که به شما این امکان را می دهد تا با تنظیم نور دستگاه، باعث زیباتر دیده شدن بستنی رولی که درست می کنید، شوید.

بستنی ساز رولی
بستنی ساز رولی

چگونه می توان بستنی رولی درست کرد؟

دستگاه بستنی ساز رولی یک سینی مخصوص برودتی به نام صفحه پن مجهز شده است. ابتدا ماده اولیه مخصوص بستنی رولی را به صورت یک مایع رقیق تهیه کرده و به روی سینی مخصوص دستگاه بریزید. سپس با توجه به سلیقه مشتری میوه یا انواع مواد افزودنی، شکلات و… را به مایه بستنی اضافه کرده و با کمک کاردک های مخصوص تکه های میوه و… را قطعه قطعه کنید. در نهایت مایه را به صورت یک لایه نازک روی سینی پخش کرده و کمی صبر کنید تا مواد شروع به یخ زدن و سفت شدن کند.

سپس مایه بستنی رولی یخ زده را با کمک کاردک مخصوص به صورت قطعات رول شده جدا کنید. در نهایت می توانید رول های بستنی را درون ظرف مخصوص گذاشته و آن را با خوراکی های دلخواه اعم از پاستیل، بیسکویت یا قطعات میوه تزئین کنید. طعم و مزه بستنی که توسط این دستگاه تولید می شود، تنوع بسیار بالایی دارد. طعم منحصر به فرد، ظاهر جذاب و جدید بودن این بستنی ها باعث شده است که بستنی های رولی مشتریان زیادی داشته باشند، به همین دلیل شما با خرید دستگاه بستنی رولی می توانید اولین شعبه بستنی رولی شهر خود را راه اندازی کرده و  کسب و کار پرسودی برای خود دست و پا کنید.

معایب دستگاه 

  • کاربردی تک منظوره جهت تهیه بستنی
  • مصرف انرژی الکتریکی

مزایای برجسته دستگاه بستنی ساز کاردکی

  • تولید بستنی در انواع طعم ها و با استفاده از مواد کاملاً ارگانیک، بدون هیچ گونه افزودنی غیر مجاز
  • مجهز به شوک الکتریکی برای کمک به راحت تر رول کردن بستنی ها
  • استفاده از قطعات بادوام و بهداشتی در ساخت این تجهیزات
  • مجهز به کمپرسور قدرتمند و کم مصرف
  • دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ 304
  • مجهز به ترموستات دیجیتالی برای کنترل دما
  • دارای عملکردی اقتصادی و کاملا بهینه
  • داشتن ظاهری شیک و مدرن

از بستنی سازهای رولی در کجاها استفاده می شود؟

  • فروشگاه های عرضه انواع بستنی
  • کافه ها
  • اماکن گردشگری
  • کافی شاپ ها

قیمت متفاوت دستگاه های بستنی ساز رولی ناشی از چیست؟

بستنی ساز های رولی جزء دستگاه های نوینی هستند که با کمک آنها می توان بستنی های موسوم به بستنی تایلندی یا بستنی کاردکی را تولید کرد. جالب است که بدانید شما با کمک این بستنی ساز می توانید انواع بستنی ها را در طعم های بسیار متنوع و با ترکیب مواد کاملا ارگانیگ تولید کنید. دستگاه های بستنی ساز رولی در انواع مختلف با ویژگی ها و تجهیزات متنوعی تولید می شوند. قیمت دستگاه بستنی رولی نیز کاملاً به نوع و امکانات بستنی ساز انتخابی شما بستگی دارد. به عنوان مثال بستنی سازهای رولی هیمورا قابلیت سفارشی سازی دارند.

شما می توانید هنگام خرید دستگاه بستنی رولی کاردکی، سفارش دهید تا سیستم مورد نظر شما به قابلیت بن ماری کردن مواد و یا چراغ هایی برای نورآرایی سینی های بستنی مجهز شود. در ضمن این تجهیزات دارای ظرفیت های مختلفی هستند و به صورت تک سینی و یا با 2 یا 3 سینی طراحی و تولید می شوند. طبیعی است که هر چقدر میزان ظرفیت دستگاه بیشتر باشد، قیمت بستنی ساز رولی نیز افزایش می یابد.

در ضمن شما می توانید بسته به نیاز خود این سیستم ها را به صورت یخچال دار و یا بدون یخچال سفارش دهید. با توجه به این تنوع کیفیت و ویژگی هایی که بستنی سازهای رولی دارند، پیشنهاد ما به شما این است که پیش از انتخاب دستگاه مورد نظر خود، حتماً از مشاوره رایگان کارشناسان هیمورا استفاده کنید تا بتوانید مناسب ترین دستگاه را که می توانید با کمک آن کسب و کار موفقی برای خود شروع کنید، را انتخاب نمایید. البته اگر تولید کننده بستنی هستید می توانید از دستگاه دیگری  برای نگهداری بستنی استفاده کنید که  تاپینگ بستنی نامیده می شود.

بستنی ساز رولی
بستنی ساز رولی

آیا خرید بستنی ساز رولی صرفه اقتصادی دارد؟

بله. همانطور که پیش از این گفته شد، بستنی که توسط این دستگاه ها تولید می شود، طعم بسیار مطبوعی داشته و می تواند مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کند. از سوی دیگر تولید بستنی های رولی در بسیاری از مناطق ایران هنوز خیلی رایج نشده است. پس شما با خرید فریزر بستنی ساز رولی، می توانید در محیطی که کمترین میزان رقیب کاری وجود دارد، اقدام به فروش انواع بستنی های ارگانیک و بدون مواد نگهدارنده کنید. از سوی دیگر یکی از ویژگی های جالب بستنی های رولی این است که شما می توانید این نوع از بستنی را با مواد اولیه در خواستی خود مشتری در برابر دیدگان آنها تولید کنید.

به این ترتیب شما با کمک، اجرای درست کردن بستنی رولی به صورت نمایشی می توانید محیطی جذاب و دلنشین را برای مشتریانتان خود فراهم کرده و کسب و کار خود را در شهرتان معروف کنید. نا گفته نماند که گروه صنعتی هیمورا دستگاه های بستنی ساز خود را از متریال های با دوام طراحی و تولید می کند. به همین دلیل این دستگاه ها ضمن داشتن طول عمر و ماندگاری بالا، دارای تاییدیه وزارت بهداشت بوده و شما برای عرضه بستنی خود هیچ گونه مشکلی نخواهید داشت.

جدول مشخصات فنی

سفارشی سازی

تعداد سینی ها
null

گارانتی

یک سال
null

جنس بدنه

استیل 304
null

ترموستات دیجیتالی

دارد
null

کمپرسور

دارد
null

سوالات متداول

قیمت بستنی ساز های رولی چقدر است؟

دستگاه های بستنی ساز رولی در انواع ظرفیت مختلفی ساخته می شوند. در ضمن شما می توانید با توجه به نیاز خود دستگاه بستنی ساز رولی را به صورت تک سینی یا 2 و 3 سینی و دارای یخچال را بدون آن سفارش دهید. خلاصه با توجه به اینکه شما دستگاه خود را با چه مشخصاتی سفارش دهید، قیمت بستنی ساز رولی متفاوت خواهد بود. برای کسب اطلاعات دقیق تر  می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

(Visited 174 times, 1 visits today)

بر روی دستگاه بستنی ساز رولی چند تا ظرف بن ماری نصب می شود؟

همانطور که گفته شد این دستگاه می تواند به بن ماری مجهز شود و تعداد بن ماری های که بر روی این دستگاه نصب می شود، کاملاً به تعداد سینی ها و ظرفیت و ابعاد دستگاه بستگی دارد.

(Visited 174 times, 1 visits today)

پدال شوک الکتریکی این دستگاه چه تاثیری در عملکرد بستنی ساز رولی دارد؟

همزمان با فشار دادن پدال شوک الکتریکی یک شوک به بستنی وارد شده و باعث می شود بستنی راحت تر از سطح سینی کنده شود.

(Visited 174 times, 1 visits today)

به نظر شما بهتر است بستنی ساز رولی را به صورت یخچال دار یا بدون یخچال سفارش دهم؟

دوست عزیز جواب این سوال کاملاً به کاربری مورد نظر شما بستگی دارد. اگر می خواهید بستنی و مواد اولیه خود را خنک و در دمای نزدیک به انجماد حفظ کنید باید بستنی ساز خود را به صورت یخچال دار سفارش دهید. در غیر این صورت می توانید دستگاه را بدون یخچال سفارش دهید.

(Visited 174 times, 1 visits today)
(Visited 174 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *