دستگاه رب پزی

دستگاه پخت رب کف تراش و دور تراش صنعتی [کسب و کار تولید رب] ✅ هیمورا

فیلم تجهیزات مرتبط (روی تصاویر زیر کلیک کنید)

کسب سود عرق گیری
میوه خشک کن
ارده گیر صنعتی
کسب و کار عرق گیری میوه خشک کن ارده گیر صنعتی

ارزش مطالعه و آشنایی با دستگاه پخت رب

اگر تخصص کافی به انواع دستگاه پخت رب دارید و می دانید که کدام نوع، مناسب کار شماست، نیازی به مطالعه این متن ندارید! فقط با شماره های پایین تماس گرفته و محصول مدنظرتان را خریداری کنید. اما روی سخن این متن و محتوا، به افرادی است که اولین بار است که قصد خرید چنین دستگاهی را دارند و اطلاعات تکمیلی در این خصوص ندارند. مطالعه این متن به خواننده این امکان را می دهد که با اطلاعاتی تکمیل و دیدی بازتر، به خرید خود ادامه دهد. شاید این مطالعه فقط 5 الی 10 دقیقه از وقت شما را بگیرد اما نتیجه آن پرهیز از یک عمر پشیمانی درخصوص خریدی نادرست و بی فایده است.

👇 برای خرید دستگاه پخت رب با گروه هیمورا تماس بگیرید. 👇

عواقب خرید اشتباه، به دو صورت است؛ مورد اول اینکه فرد کل سرمایه خود را از دست بدهد و دستگاه هیچ کاربردی برایش نداشته باشد که علت این موضوع، می تواند خرید دستگاهی با ظرفیت و امکانات درست اما برندی بی کیفیت باشد و دلیل دیگر، برندی معتبر و با کیفیت اما قابلیت های ناسازگار با محیط کار است. مورد دوم، مربوط به محصول یا کالایی است که توسط آن دستگاه تهیه می شود. کیفیت نامناسب و عدم عملکرد صحیح در دستگاه پخت رب موجب تولید محصولی ناخوشایند برای مشتری می‌شود و این بدان معناست که شما نمی توانید از محصول خریداری شده سودی به دست آورید.

پس با کمی مطالعه و صرف وقت برای شناختن انواع دیگ پخت رب بهترین کسب و کار را برای خود راه بیاندازید.

توجه: ظاهر دستگاه نسبت به ظرفیت و تجهیزاتی که سفارش میدهید میتواند متفاوت باشد ولی ساختار کلی مناسب تصاور خواهد بود.

دستگاه پخت رب
دستگاه رب پزی

تولید رب به روش مدرن با دستگاه پخت رب هیمورا

کارخانجات و کارگاه های رب پزی، حرفه های جدیدالتاسیسی هستند که پس از به روی کار آمدن آنها، مشکلات مردم شهرنشین در خصوص تهیه رب برطرف شد. دستگاه پخت رب در ظرفیت های مختلف، مهم ترین سیستم اینگونه صنایع است. البته برای راحتی کار، علاوه بر ظرفیت های صنعتی و کارگاهی، مدل های خانگی این دستگاه ها نیز طراحی شده است. استیل بودن، از ویژگی های بارز دستگاه رب پزی است که حاصل آن تولید ربی بهداشتی باشد. به طوریکه راحت شستشو شود، دچار زنگ زدگی نشده و طول عمر بالایی داشته باشد. رب با حرارت مشعلی پخته می شود که در زیر مخزن تعبیه شده است. این حرارت به دیواره دوجداره دیگ رب پزی برخورد کرده و به طور غیر مستقیم به آب گوجه می رسد و آن را می پزد. درب آن کاملا چفت شده و محتویات در حین پخت، توسط همزن، ترکیب می‌شوند.

پیشبرد هرچه بهتر کارها، تابع تکیه بر سیستم های اتوماتیک و پیشرفته امروزی است. دستگاه پخت رب نیز به عنوان یک سیستم پیشرفته، این عمل سنتی را به یک حرفه مکانیزه تبدیل کرده است. به سبب راحتی کار با این دستگاه و تولید حجم بالایی از رب در زمان کم، تولید رب و فروش آن، به یک شغل پردرآمد در فصل رب پزی تبدیل شده است. درحالی که شاید در گذشته، به علت سختی کار، مردم فقط می توانستند حجم کمی از گوجه را به رب تبدیل کنند و برای مصارف شخصیشان باشد.

آب گوجه گیر هیمورا

برای پخت رب شما نیازدارید آب گوجه ها را بگیرید و از آنها برای تولید رب استفاده کنید برای اینکار گروه هیمورا دستگاه آب گیر گوجه صنعتی طراحی و تولید میکند، این دستگاه در ظرفیت درخواستی به صورت سفارشی تولید میشود و در کل ساختار به صورت ورودی گوجه از بالا، خروجی آب گوجه و خروجی تفاله است.

جنس محصول تمام استیل بوده و با داشتن چرخ های متحرک به سادگی قابل جابجایی است، محفظه بالایی قابل باز شدن است تا پس از اتمام کار به صورت بهداشتی تمامی قسمت ها شسته شود.

ساختار دستگاه پخت رب

راحتی استفاده در کنار سیستمی پیشرفته، پارادوکسی سیستماتیک از این دستگاه ها را سبب شده است. هر قطعه ای که در کنار قطعه ای دیگر قرار گرفته و در نهایت تشکیل دیگ پخت رب گوجه فرنگی داده است، خود به تنهایی سیستم پیچیده محسوب می شود. اما در نهایت، دستگاهی تشکیل می‌شود که کاربر بدون آموزش، می تواند آن را استفاده کند. تمام این قطعات، از متریال با کیفیت و ضدزنگ طراحی شده اند تا در صورت شستشو و تماس با مواد ربی، معیوب نشوند.

  • همزن و الکتروموتور آن

در داخل مخزن دستگاه پخت رب همزنی طراحی شده است که پره های آن در تماس مستقیم با دیواره داخلی و کف هستند. اصطلاحا به این نوع همزن ها، کف تراش و دیوار تراش گفته می‌شود و به این معناست که این پره ها، هنگام چرخیدن، در مماس کامل با بدنه داخلی قرار می گیرند و با حرکت، آن را خراش می‌دهند. پس محتویات داخل دستگاه، بدون این که به بدنه بچسبد، دائما هم زده می شوند. هم زدن دائم، موجب پخته شدن یکنواخت تمام محتویات شده و تمام آن در یک زمان به مرحله پخت می رسد. نیروی لازم برای حرکت دادن همزن از طریق الکتروموتور تامین می شود.

  • مخزن و شیر تخلبه

بخشی از دستگاه پخت رب که آب گوجه در آن ریخته می‌شود و پخت درون آن صورت می‌گیرد، مخزن است. این قطعه، دو جداره ساخته شده است تا گرمای شعله به طور مستقیم به رب نرسد. جنس مخزن، از استیل درجه 1 ساخته شده است تا هم قابل شستشو بوده و رب تولیدی بهداشتی باشد و هم دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. تحمل دمای بالا و ضدزنگ و ضد خش بودن، از ویژگی های این جنس است.

برای تخلیه رب پخته شده شیر تخلیه مناسبی تعبیه شده تا بسادگی مخزن را از رب پخته شده تخلیه کنید.

  • مشعل

بخش حرارت گرمایش برای پخت رب توسط مشعل گازی تامین می‌شود که روی دستگاه نیست تا بتوانید از مراکز فروش شهر خودتان تهیه تا گارانتی لازم را با سرعت و خدمات راحت دریافت کنید.

توجه: دستگاه های پخت رب کف تراش و دور تراش هیمورا به صورت سفارشی تجهیزات مختلفی برای ساده تر شدن کار شما و افزایش تکنولوژی تولید می‌توانید روی دستگاه سفارش دهید.

دستگاه پخت رب
دستگاه پخت رب

با دستگاه پخت رب چگونه رب تولید کنیم؟

میدونم شما هم از روش های سنتی و زمان بر پخت رب خسته شدید و به دنبال دستگاهی می گردید که این کارو براتون انجام بده. دستگاه پخت رب، بهترین گزینس که برخلاف گذشته، رب رو تو کمترین زمان، با بهترین کیفیت تولید میکنه. برای پخت رب با این دستگاه، تو مرحله اول، مخزن و تمام بخش های اونو بشورید تا محصول تولیدی از نظر بهداشتی سالم باشه. پس از آن، دستگاه را بعد از اتصال به برق روشن کرده و مشعل رو روشن کنید. آب گوجه رو که قبلا آماده کرده اید، داخل مخزن بریزید و درب آن را ببندید. از طریق کنترل پنل، دکمه روشن کردن را زده و تنظیمات مربوطه را انجام دهید.
رب پس از مدت مشخصی پخته و آماده می‌شود. پس از خاموش کردن دستگاه می توانید شیر تخلیه را باز کرده و رب آماده را دریافت کنید.

دستگاه پخت رب

در هیمورا هیچ دستگاهی بدون ضمانت فروخته نمی‌شود!

همیشه خرید وسایل الکترونیکی را به هندوانه سربسته تشبیه می‌کنند. با وجود اینکه برند معتبر، می‌تواند یکی از موارد اطمینان خاطر درمورد محصول خریداری شده باشد، اما در مواقع بسیاری نیز مشاهده شده است که حتی محصولی با برند معتبر نیز در مدت کوتاهی، معیوب شده و نیاز به تعمیر پیدا می کند. در این شرایط است که مردم به فکر خرید همراه با ضمانت می گردند. گارانتی، برگه ضمانتی است که دغدغه مردم از خرید را کاهش می دهد. در واقع مشتری انتظار دارد که وقتی مبلغ بالایی برای خرید یک سیستم خرج می کند، هم کیفیت قابل قبولی داشته باشد و هم در صورت خراب شدن، به طور رایگان تعمیر یا تعویض شود. در این شرایط است که گارانتی به کمک خریدار می شتابد.

اما نوع گارانتی و خدماتی که این برگه ارائه می دهد، مواردی هستند که باید مدنظر قرار گیرند. پشتیبانی گارانتی به مدت کم و درج شرط و شروط خاص، از نقوص یک برگه گارانتی محسوب می شوند. محصولاتی با این نوع گارانتی هیچ تفاوتی با کالاهای بدون گارانتی ندارد. در خصوص گارانتی و ضمانت ارائه شده از سوی مجموعه هیمورا باید گفته شود که دستگاه پخت رب یا هر محصول دیگری که از سوی این گروه صنعتی به فروش رسد، بدون دریافت هزینه اضافی شامل گارانتی و خدمات پس از فروش خواهد شد. گارانتی طلایی بی قید و شرط به مدت 12 ماه پس از نصب و خدمات پس از فروش 10 ساله، ضمانت خرید از هیموراست.

دستگاه پخت رب
دستگاه پخت رب

معامله ای پر سود با مشاوره رایگان

ماهیت و چیستی موضوع “مشاوره قبل از معامله” بر کسی پوشیده نیست! به همین جهت، افراد در خرید هر آیتمی، به دنبال دریافت اطلاعات از افراد آگاه و متخصص در این زمینه هستند. حتی در بسیاری از موارد، حاضرند مبلغی را بابت حق مشاوره به این افراد پرداخت کنند تا با تسلط کامل بر تمام جنبه های معامله و کالایی که قصد خرید آن را دارند، اقدام به داد و ستدی پر سود و موفق کنند. موضوع مورد بحث این محتوا، درخصوص دستگاه پخت رب است. خریدهایی که از گروه صنعتی هیمورا انجام می شود، دارای مزیت مشاوره رایگان نیز هستند.

البته این بدان معنا نیست که مشاوره فقط برای خریدهای حتمی انجام می شود بلکه مشتری با اولین تماس با این مجموعه به مشاور مربوط به دستگاه مدنظر انتقال داده می شود تا مشاوره های لازم در تمام زمینه ها ارائه شود. بازار کار، ظرفیت های ساخته شده، ظرفیت و مدل مرتبط با شرایط کاری مصرف کننده، نحوه راه اندازی، متراژ فضای لازم برای آغاز و شروع به کار، روال خرید و سفارش، شیوه و زمان دریافت کالای آماده و غیره از مواردی هستند که توسط کارشناسان فروش و مشاوران هیمورا به طور کاملا رایگان ارائه می شود.

جدول مشخصات فنی

مدت زمان پخت

8 ساعت
null

همزن اتوماتیک

دارد
null

گارانتی

یک سال
null

ابعاد دستگاه پخت رب

با توجه به ظرفیت
null

قابلیت تنظیم دما پخت

دارد
null

انرژی مصرفی

گاز ، برق
null

سوالات متداول

من دستگاه رب پزی 500 لیتری هیمورا را تهیه کرده ام، اما سوالم اینه که بعد از هر بار استفاده چطور باید دیگ این دستگاه را تمیز شستشو داد؟

سلام، شستن دستگاه های صنعتی با توجه به حجم آنها و امکان دسترسی به قسمت های داخلی امری تخصصی است. اما در بیشتر موارد از سیستم های شستشوی خودکار  برای صرفه جویی در وقت و آب و … استفاده می کنند.

(Visited 60 times, 1 visits today)

سلام آیا من می تونم دستگاه پخت رب شما رو توی باغ استفاده کنم؟

با سلام، شما این کار را می توانید انجام دهید اما باید از قبل فکر تامین انرژی برق، گاز و همچنین دسترسی به آب جهت شستشوی دیگ پخت قبل و بعد از پخت رب را نیز بکنید. پس بهتر است دستگاه پاتیل پخت رب هیمورا را در محلی راه اندازی کنید که به آب، برق و گاز دسترسی داشته باشد.

(Visited 60 times, 1 visits today)

با سلام، چرا موتور الکتریکی دستگاه را روی درب آن تعبیه کرده اید؟

اگر الکتروموتور و همزن در پایین دیگ قرار داده شود، به مرور زمان و به دلیل کاربرد صنعتی و مداوم دستگاه پخت رب، فشار زیادی روی الکتروموتور دستگاه وارد خواهد شد. زیرا بیشترین فشار ناشی از هم زدن رب به پایین ترین قسمت دیگ پخت خواهد رسید و بهره وری الکتروموتور را کاهش خواهد داد. پس بهترین موقعیت قرار گیری موتور الکتریکی در دیگ های صنعتی بالای درب آنها می باشد.

(Visited 60 times, 1 visits today)

سلام آیا می تونید دستگاه های صنعتی پاتیل پخت رب هیمورا رو با مصرف برق خانگی تک فاز طراحی و تولید کنید؟

درود. بله پاتیل های پخت رب هیمورا در ظرفیت های کم قابل کار با برق تکفاز دارند.

(Visited 60 times, 1 visits today)

سلام من دوست دارم این دستگاه رب پزی چرخ دار باشد تا بتونم اون رو راحت جابجا کنم، آیا این امکان وجود داره؟

بعله شما میتوانید این دستگاه را هنگام سفارش دارای چرخ برای جابجایی راحت شفارش دهید.

(Visited 60 times, 1 visits today)
(Visited 60 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *