میزان سود عرقیات گیاهی ✅ معرفی تجهیزات + فیلم

دستگاه تقطیر جزء به جزء چهار طبقه

دستگاه تقطیر جزء به جزء چهار طبقه

یک فرصت عالی برای شروع کسب و کاری سودآور!

طبیعت ایران بدلیل تنوع بالای آب و هوایی و اقلیمی، دارای پوشش گیاهی نسبتاً غنی و متنوعی است که حدود یک دهم آنها دارای خواص دارویی و درمانی هستند. انواع گیاهان دارویی موجود در ایران، به دو صورت خودرو در طبیعت وجود داشته و در بعضی از موارد نیز کشت می شوند؛ به همین دلیل انواع گیاهانی که در عرق گیری مورد استفاده قرار می گیرند، به راحتی در دسترس هستند و شما می توانید گیاهان اولیه موردنیاز خود را از راه های مختلفی تهیه کنید. بهتر است بدانید که سود تولید عرقیات گیاهی به این نکته که گیاهان اولیه خود را چگونه تهیه می کنید، بستگی دارد.

در حال حاضر بعضی از گیاهان مناسب عرق گیری به صورت خودرو در طبیعت وجود دارند و شما می توانید با جمع آوری آنها به صورت رایگان هزینه تهیه مواد اولیه خود را به صفر نزدیک کنید. ولی برخی دیگر از گیاهان را باید بصورت عمده و مستقیماً از کشاورزانی که آنها را کاشته اند، تهیه کنید. البته می توانید گیاهان موردنظر خود را از دلالان نیز تهیه کنید؛ ولی در این صورت هزینه های تهیه مواد اولیه شما افزایش خواهد یافت. در ضمن کیفیت و بسته بندی نیز جزو مولفه هایی هستند که قیمت عرق گیاهی تولید شده با توجه به آنها تعیین می شود.

ویدیو محصولات مرتبط

عرق گیر و اسانس گیر نوع اول

اسانس گیر نوع دوم

دستگاه عرق گیری صنعتی غرقابی

چرا باید از دستگاه های مدرن عرق گیری استفاده کنید؟

کار تولید عرقیات گیاهی با استفاده از تجهیزات مدرن عرق گیری، بسیار راحت تر از شیوه عرق گیری به سبک سنتی است؛ چراکه شما می توانید با صرف کمترین زمان و زحمت ممکن، مقدار بسیار زیادی از عرقیات گیاهی را تولید کنید. میزان بازدهی تجهیزات تقطیر صنعتی به حدی زیاد است که هر تولیدکننده ای می تواند بدون توجه به قیمت دستگاه تولید عرقیات گیاهی، تجهیز موردنظر خود را خریداری کرده و مطمئن باشد که به راحتی می تواند هزینه پرداخت شده را جبران کند.

جالب است بدانید که اگر شما از گیاهان اولیه باکیفیت و دستگاه عرق گیر پیشرفته برای عرق گیری استفاده کنید، عرق تولید شده کیفیت بسیار بالاتری خواهد داشت؛ به عنوان مثال عرقیات گیاهی که توسط دستگاه های عرقگیری دفلگماتوردار استخراج می شود، عطر و طعم بیشتری داشته و در نتیجه در نظر مشتریان باکیفیت تر و مرغوب تر هستند. همچنین اگر شما عرق تولید شده خود را در ظروف مناسبی بسته بندی کرده و به خوبی آنها را بازاریابی کنید، می توانید به راحتی رقبای خود را کنار زده و سود تولید عرقیات گیاهی خود را بطرز چشمگیری افزایش دهید.

سود تولید عرقیات گیاهی
سود تولید عرقیات گیاهی

برای راه اندازی یک کارگاه عرق گیری سودآور چقدر سرمایه لازم دارید؟

یکی از ویژگی های مثبت راه اندازی تولید عرقیات گیاهی به روش صنعتی ،ساده بودن راه اندازی این کسب و کار است. به این ترتیب که اگر شما به گیاهان دارویی و معطر دسترسی داشته و منزل حیاط دار در اختیار داشته یا به هر شکل دیگری مکان مناسبی برای عرق گیری دارید. با خرید دستگاه عرق گیر گیاهان دارویی مدرن، به راحتی می توانید مقدار انبوهی از عرقیات با کیفیت را تولید و در بطری های مناسب به بازار عرضه کنید.

یکی از نکات مثبت دستگاه های عرق گیری متنوع بودن مدل و ظرفیت آنها است. بطوریکه شما می توانید با توجه به نیاز و امکانات خود دستگاه با ظرفیت مناسب را تهیه کنید. مثلاً اگر شما به مقدار محدودی از گیاهان دسترسی داشته و قرار است در گوشه ای از منزل خود یک کسب و کار کوچک خانگی راه اندازی کنید، می توانید عرق گیر استیل کندانسور آبی مدل 50 لیتری را تهیه کنید؛ یا اگر امکانات و موقعیت تولید مقدار بیشتری از عرقیات را دارید، می توانید دستگاه های با ظرفیت بالاتر را خریداری کرده و سود تولید عرقیات گیاهی خود را افزایش دهید. به این ترتیب شما با کمترین میزان سرمایه گذاری که برایتان ممکن است نیز می توانید کسب درآمد کنید.

برای راه اندازی کارگاه تولید عرقیات گیاهی چه چیزهایی لازم دارید!

اگر به حجم زیادی از گیاهان دارویی یا معطر دسترسی داشته و قصد دارید یک کارگاه نسبتاً بزرگ راه اندازی کرده و مقدار بیشتری از عرقیات را تولید کنید، باید حتماً مکان مناسبی برای نصب دستگاه های عرق گیر صنعتی آماده نمایید. همچنین برای این منظور می توانید از مدل عرقگیرهای غرقابی استفاده کرده و از وزارت بهداشت مجوز تولید عرقیات گیاهی را بگیرید.

معمولاً توصیه می شود کارگاه های تولیدی که قابلیت تولید عرقیات در حجم بالا را دارند، در شهرک صنعتی و به دور از مناطق مسکونی احداث شوند. در ضمن ساختمان کارگاه باید به برق، انرژی گاز و آب دسترسی داشته باشد. البته در صورتیکه به گاز دسترسی نداشته باشید، می توانید از نفت و گازوئیل برای عرق گیری استفاده کنید، اما میزان سود تولید عرقیات گیاهی شما کاهش خواهد یافت. به هر حال آنچه که مسلم است شما با تولید مقدار بیشتری از عرقیات گیاهی، میزان درآمد بیشتری نیز کسب خواهید کرد.

ناگفته نماند که با توجه به اینکه دستگاه های عرق گیر صنعتی گنجایش مقدار فراوانی از مواد اولیه را دارند، برای سرد کردن عرق تولید شده نیز به حجم بسیار زیادی از آب برای خنک سازی عرقیات گیاهی نیاز دارند. هزینه قبض این مقدار از آب برای هر واحد تولیدی می تواند بسیار هنگفت باشد؛ به همین دلیل کارگاه های تولید عرقیات گیاهی با خرید یک کولینگ تاور مناسب می توانند در هزینه آب مصرفی خود در حد چشمگیری صرفه جویی کنند.

سود تولید عرقیات گیاهی
سود تولید عرقیات گیاهی

تنوع بالای دستگاه های تقطیر صنعتی = افزایش امکان کسب درآمد

در صورتیکه شما امکان راه اندازی کارگاه عرق گیری حرفه ای و مجهز را دارید، بهتر است بدانید که تنها راه کسب درآمد از گیاهان دارویی، تولید عرقیات گیاهی نیست! بلکه شما می توانید با تولید اسانس نوع اول، نوع دوم و همچنین اسانس تام و حتی تولید الکل طبی باکیفیت میزان سود کسب و کار خود را افزایش دهید. بیایید امکان تولید این فرآورده ها را با همدیگر بررسی کنیم.

عرق گیاهی + اسانس = دستیابی به بازاری با مشتریان زیاد و رقبای کم!

اسانس گیر نوع اول مانند دستگاه عرق گیری، براساس تقطیر کار می کند و می تواند به راحتی عرق گیاهی باکیفیت و با عطر و طعم عالی به همراه اسانس نوع اول تولید کند. اسانس ماده ای روغنی و خوش عطر بوده که در صنایع مختلفی مانند تولید انواع مواد خوراکی، عطرها، لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده و … بکار می رود. به همین دلیل بسیاری از کارخانه ها و کارگاه های صنعتی خریدار اسانس ها هستند. در حالیکه تنها کارگاه ها و کارخانه هایی که انواع عرقیات گیاهی را در ظرفیت های بالا تولید می کنند، می توانند اسانس نیز استخراج کنند؛ چون از مقدار بسیار زیادی از گیاهان معطر مقدار بسیار کمی اسانس تولید می شود. درست است که مقدار اسانس تولید شده نسبتاً کم است، ولی ارزش بالایی داشته و گران قیمت است.

به این ترتیب شما با افزودن یک دستگاه اسانس گیر نوع اول و همچنین اسانس گیر صنعتی نوع دوم می توانید میزان سود تولید عرقیات گیاهی کارگاه خود را بطرز چشمگیری افزایش دهید.

الکل= یار قدیمی روزهای سخت کرونایی

یکی دیگر از فرآورده های تقطیری که بصورت گسترده در تمام مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و صد البته به لطف کرونا، حتی در منازل به مقدار زیاد مصرف می شود، الکل است. هیمورا دستگاه های تقطیر و تولید مختص الکل طراحی کرده که می توانند انواع الکل با درصد خلوص متفاوت تولید کنند. یکی از مزایای تولید الکل نسبت به تولید عرقیات گیاهی این است که برای تولید اکثر عرقیات بهتر است که از گیاهان تازه و شاداب استفاده کنید. در حالیکه شما می توانید از هر ماده سرشار از نشاسته و مواد تخمیری مانند پس ماندهای مزارع کشاورزی و …  الکل تولید نمایید. به این ترتیب از بهترین روش های تولید عرق کشمش و یا سایر الکل های تخمیری با درجه خلوص مطلوب، استفاده از دستگاه های تقطیر است.

ناگفته نماند که شما می توانید با نصب دفلگماتور بر روی دستگاه تقطیر یا استفاده از عرقگیر استیل کندانسور آبی دفلگماتوردار شرایطی را فراهم کنید که عناصر سنگین و سمی الکل از آن جدا شود. الکلی که به وسیله دستگاه دفلگماتوردار استخراج می شود، درصد خلوص آن بیشتر شده و کمترین میزان متانول را خواهد داشت. سود تولید الکل باکیفیت و درصد خلوص مناسب بیشتر از سود تولید عرقیات گیاهی است.

کندانسور برقی یا آبی؟ شما کدامیک را ترجیح می دهید؟

همانگونه که پیش از این گفته شد، عرق گیرها در مدل های مختلفی طراحی می شوند تا هر کسی بتواند با توجه به شرایط و امکانات خود بهترین دستگاه عرق گیری را تهیه کند؛ به عنوان مثال ممکن است محل عرق گیری شما در جایی واقع شده باشد که آب کارگاه زود به زود قطع می شود. یا به هر دلیل دیگری ممکن است که شما راحت تر باشید که کندانسور دستگاه شما به جای آب با برق کار کند، تا در هزینه های قبض آب کارگاه صرفه جویی کرده و دردسرهای تامین آب و تخلیه آن را نداشته باشید. در این صورت شما می توانید دستگاه عرق گیر خود را از بین دستگاه های عرق گیری که به کندانسور برقی مجهز شده اند، انتخاب کنید.

مزیت برتر دستگاه عرق گیری با کندانسور برقی تولید شده توسط گروه ماشین سازی هیمورا مصرف برق بسیار پایین آن ها است؛ بطوریکه دستگاه عرق گیری با کندانسور برقی این شرکت، برای خنک کردن عرقیات گیاهی تولید شده، فقط به اندازه یک لامپ کم مصرف، برق مصرف می کند. به این ترتیب شما نیز می توانید با توجه به شرایط خود، دستگاه عرق گیر را از بین مدل های عرق گیر آلومینیومی کندانسور برقی مدل بیدونی انتخاب کرده و سود تولید عرقیات گیاهی خود را افزایش دهید.

سود تولید عرقیات گیاهی
سود تولید عرقیات گیاهی

یک نکته مهم در مورد تنوع بالای عرق گیرهایی با کندانسور برقی

یکی از نکات مهمی که در مورد دستگاه های عرق گیر با کندانسور برقی باید بدانید این است که این دستگاه ها، همگی برای ظرفیت هایی با مصارف خانگی و کارگاهی مناسب هستند؛ به عبارت دیگر امکان استفاده از کندانسورهای برقی برای خنک سازی عرقیات گیاهی در دستگاه های عرق گیر صنعتی که ظرفیت بالایی دارند، امکانپذیر نیست و تمام عرق گیرهای صنعتی بلا استثنا به کندانسور آبی مجهز شده اند. برای راحتی کاربران، گروه ماشین سازی هیمورا دستگاه های عرق گیر برقی خود را در انواع عرق گیر استیل کندانسور برقی و یا عرق گیر آلومینیومی کندانسور برقی و با ظرفیت های مختلف خانگی و یا کارگاهی تولید کرده است.

همچنین برخی از عرق گیرهای دارای کندانسور برقی بصورت درب مخروطی طراحی شده اند. شکل مخروط مانند درب این مدل عرق گیرها باعث می شود، پس از جوشیدن محتویات درون دستگاه، تمام بخار تولید شده در قسمت مخروط مانند جمع شده و با فشار وارد کندانسور برقی شود؛ در نتیجه بازدهی دستگاه و میزان سود تولید عرقیات گیاهی افزایش می یابد. ناگفته نماند که هر یک از انواع مدل های دستگاه های عرق گیر در عین داشتن شباهت هایی با سایر تجهیزات، تفاوت هایی نیز دارند و شما می توانید با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسان هیمورا بهترین دستگاه را که با شرایطتان متناسب است، تشخیص داده و انتخاب کنید.

سود تولید عرقیات گیاهی
سود تولید عرقیات گیاهی

چگونه می توانید برای عرقیات خود بازاریابی کنید؟

در جامعه ایرانی استفاده از انواع عرقیات گیاهی جایگاه ویژه ای دارد. در واقع تمام اقشار جامعه، مصرف کننده عرقیات گیاهی هستند؛ در نتیجه بسیاری از افراد و مشاغل نیز داوطلبانه حاضرند تا واسطه خرید و فروش عرقیات گیاهی باشند. پس برای گسترش کار خود و جذب مشتریان بیشتر، کافیست عرقیات گیاهی تولیدی خود را در داخل بطری های مناسب، با ظرفیت های متنوع بسته بندی کنید. یادتان باشد که بر روی تمام بطری لیبل برند خود را بچسبانید تا مشتریان شما، فارغ از اینکه عرق گیاهی را از کجا تهیه کرده اند با نام و مشخصات برند شما آشنا شوند. از جمله مراکزی که با کمال میل خریدار عرقیات گیاهی با کیفیت هستند، عبارتند از:

طبیبان طب سنتی

اطباء طب سنتی در صورت نیاز عرقیاتی را که مصرف آنها برای بیمار مفید است، معمولاً خودشان در اختیار مراجعان خود قرار می دهند. بنابراین اگر شما بتوانید کیفیت مناسب عرق تولیدی خود را به طبیبان ثابت کنید، به راحتی خواهید توانست یک مشتری دائمی و سود آور برای عرقیات خود بیابید.

عطاری ها

یکی از اصلی ترین خریداران عرقیات گیاهی، فعالان عرصه طب سنتی است. به همین دلیل کافیست که به صاحب عطاری ها ثابت کنید که عرقیات تولیدی شما خلوص و کیفیت لازم را دارد تا آن عطاری به جمع مشتریان شما بپیوندد. به این ترتیب شما با فروش عرقیات تولیدی خود بصورت عمده به عطاری ها می توانید سود تولید عرقیات گیاهی کارگاه خود را افزایش دهید.

راه اندازی مغازه فروش عرقیات

اگر کارگاه عرق گیری که شما راه اندازی کرده اید، به اندازه کافی بزرگ بوده و عرقیات متنوعی تولید می کنید، می توانید فروشگاه خود را راه اندازی کنید. البته لازم نیست که فروشگاه بسیار بزرگی باشد، بلکه می تواند یک مغازه کوچک، ساده و یا حتی یک مغازه در نزدیکی کارگاه تولید عرقیات گیاهی باشد. به هر حال چون شما تولید کننده مستقیم عرقیات هستید، می توانید از مغازه خود به عنوان مرکزی برای عرضه مستقیم یا عمده محصولات خود استفاده کنید. به هر حال مطمئن باشید، سود مغازه عرقیات شما چندین برابر دیگر عرضه کنندگان عرقیات گیاهی خواهد بود.

رستوران ها و مراکز عرضه مواد خوراکی

برخی از رستوران ها و یا مراکز عرضه مواد خوراکی در تولید محصولات خود از عرقیات گیاهی استفاده می کنند؛ به عنوان مثال مراکز عرضه مواد غذایی که فرنی، پلوهای عطری، انواع ته چین ها و … طبخ می کنند و یا در کنار غذاهای خود شربت ها و یا نوشیدنی مخصوصی که بر پایه عرقیات گیاهی تولید شده اند، سرو می کنند. این مراکز نیز مصرف عرقیات بالایی دارند. بنابراین شما می توانید با تامین عرقیات موردنیاز آنها درآمد خوبی بدست آورید.

فروشگاه های زنجیره ای و یا مغازه های محلی

در صورتیکه بتوانید عرقیات تولیدی خود را متناسب با استانداردهای وزارت بهداشت و صد البته با ظاهری مشتری پسند، بسته بندی کنید، می توانید با فروشگاه های زنجیره ای و یا محلی قرارداد ببندید تا عرقیات تولیدی شما را نیز در کنار سایر مواد غذایی قرار داده و به فروش برسانند.

فروش به خانم ها

مادران و یا به عبارت کلی تر اکثر خانم ها خود را مسئول حفظ سلامتی خانواده می دانند؛ به همین دلیل کافیست در اماکنی که چند خانم در کنار یکدیگر جمع شده اند، مانند آموزشگاه های بانوان، پارک ها و … حاضر شده و بانوان حاضر در آن مکان را متقاعد کنید که عرقیات تولیدی شما خالص و باکیفیت هستند. مسلماً تعدادی از آنها از عرقیات شما را خریداری خواهند کرد. سپس کافیست که آنها از کیفیت عرقی که خریداری کرده اند، راضی باشند تا عرقیات شما را به سایر دوستان هم معرفی کنند. در نهایت به زودی متوجه خواهید شد که تعداد مشتریان و در نتیجه سود تولید عرقیات گیاهی شما به سرعت و به صورت تصاعدی افزایش یافته است!

سود تولید عرقیات گیاهی
سود تولید عرقیات گیاهی

نکاتی که با رعایت آنها می توانید عرقیات گیاهی باکیفیت و خوش عطر تولید کنید!

جالب است بدانید که شما با رعایت برخی از اصول ساده در هنگام عرقگیری و یا جمع آوری گیاهان، می توانید کیفیت عطر و طعم عرق تولیدی خود را افزایش دهید؛ به عنوان مثال یادتان باشد ترکیبات معطر گیاهان خیلی زود تبخیر شده و از دسترس خارج می شوند. پس حتماً گیاهان را درون آب خنک ریخته، درب دستگاه را ببندید. سپس شعله را روشن کرده و کندانسور را نیز روشن کنید تا مبادا ترکیبات معطر از دسترستان خارج شود.

همچنین ته گرفتن محتویات درون دیگ پخت دستگاه نیز می تواند باعث طعم و عطر نامطبوع عرق گیاهی شود؛ به همین دلیل بهتر است در صورت امکان از عرق گیر استیل کندانسور آبی همزن دار برای عرق گیری استفاده کنید؛ چون همزن این دستگاه به شما این امکان را می دهد که با همزدن محتویات درون دیگ مانع ته گرفتن گیاهان شوید. جالب است که رعایت همین نکات ساده می تواند سود تولید عرقیات گیاهی شما را افزایش دهد. البته این دستگاه کلی ویژگی منحصربفرد دیگری هم دارد که دعوت می کنیم جهت آشنایی به لینک مربوطه مراجعه کنید.

از کوزه همان برون تراود که در اوست!

از گذشته های دور گفته اند که «از کوزه همان برون تراود که در اوست!» یا به عبارت دیگر اگر عرق گیاهی باکیفیت می خواهید باید گیاهان مرغوب و با کیفیت تهیه کنید؛ چون کیفیت عرق تولیدی شما ارتباط مستقیمی با کیفیت مواد اولیه دارد. پس باید از گیاهان تازه برای عرق گیری استفاده کنید. به عنوان مثال برخی از گیاهان را قبل از گل دادن باید چید تا کیفیت مطلوبی داشته باشند.

سحرخیز باش تا کامروا شوی!

در ضمن از قدیم گفته اند که «سحرخیز باش تا کامروا شوی!» جالب است بدانید که گل هایی که صبح زود و پیش از ظهر (گرم شدن هوا) چیده می شوند، کیفیت مناسب تری داشته و هنگام عرق گیری عطر و طعم بهتری از خود تراوش می کنند. همچنین بهتر است بدانید هنگام عرق گیری مهمترین قسمت گیاهان که عطر و طعم عرق را ایجاد می کند، بخش های سبز و نرم گیاه است. پس با حذف ریشه ها و قسمت های چوبی گیاهان می توانید شرایطی را فراهم کنید که عرق تولیدی شما عطر و طعم بیشتری داشته باشد. با رعایت همین چند نکته ساده و پیش پا افتاده می توانید عرقیات گیاهی باکیفیت بالا و عطر و طعم عالی تولید کنید.

آیا تولید عرقیات گیاهی واقعاً یک کار پرسود و تضمینی است؟

تا چند سال پیش مردم ما شیفته پیشرفت های علمی پزشکی مدرن بودند، در نتیجه افراد کمتری به طب سنتی مراجعه می کردند؛ با این وجود استفاده از برخی از عرقیات گیاهی مانند گلاب، بادرنجبویه، عرق نعناع و … همچنان در بین مردم رواج داشت. البته امروزه با افزایش اطلاعات مردم و انتشار مدارکی که مضرات داروهای شیمیایی را نشان می دهد، شاخه های طب سنتی دوباره مورد اقبال عموم مردم قرار گرفته است. با توجه به اینکه عرقیات گیاهی اصلی ترین داروهای طب سنتی هستند، میزان مصرف عرقیات مختلف در بین مردم نیز افزایش چشمگیری داشته است.

به نظر می رسد استفاده از عرقیات گیاهی بخشی از تار و پود فرهنگ مردم ایران شده باشد. در ضمن در حال حاضر صادرات عرق گیاهی به برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز افزایش یافته است. بنابراین با توجه به پتانسیل بالایی که کشور در زمینه تولید عرقیات معطر و دارویی دارد، هر کسی می تواند با خرید یک دستگاه عرق گیر اقدام به تولید انواع عرقیات گیاهی کرده و منبع درآمدی برای خود دست و پا کند. البته مسلماً اگر می خواهید بصورت حرفه ای وارد بازار تولید و عرضه عرقیات  گیاهی شوید، باید تجهیزات بیشتری برای تولید عرقیات متنوع در حجم بالا تهیه کنید.

در ضمن شرایط بازار فعلی بگونه ای است که اگر می خواهید درآمد بالا و مناسبی کسب کنید، باید عرقیات تولیدی خود را در بسته بندی های مناسب ارائه دهید. اما در حالت کلی می توان گفت عرق گیری، کسب و کاری است که با هر میزان سرمایه اولیه ای می توان آن را شروع کرد و خیلی راحت سود تولید عرقیات گیاهی چندین برابر هزینه هایی که پرداخته اید، خواهد بود.

سود تولید عرقیات گیاهی
سود تولید عرقیات گیاهی

دستگاه های صنعتی کارگاه عرق گیری را از کجا بخریم؟

طریقه شناسایی دستگاه های عرقگیری باکیفیت بسیار ساده و واضح است؛ به عنوان مثال تجهیزات عرق گیری باید از جنس استیل 304 و یا آلومینیوم باشند تا در مجاورت آب و حرارت تغییر نکرده و باعث زایل شدن عرق گرفته شده، نشوند. همچنین طراحی و طریقه مونتاژ دستگاه باید بگونه ای انجام گیرد که ضمن درزبندی درست، بتواند با صرف کمترین آب ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشد. یادتان باشد مصرف آب کمتر در هنگام تولید عرقیات گیاهی به معنای افزایش سود تولید عرقیات گیاهی است.

در نهایت بهتر است دستگاه موردنیاز خود را از یک برند معتبر و خوشنام خریداری کنید؛ زیرا تجهیزات تولیدی برندی که معتبر است، قبلاً امتحان خود را پس داده اند و شما هنگام خرید از برند معتبر می توانید، مطمئن باشید که تجهیزی که خریداری کرده اید، کیفیت و طراحی مناسبی دارد. همچنین بهتر است تجهیزات عرق گیری که خریداری می کنید دارای گارانتی و خدمات پس از فروش باشد، تا بتوانید با خیال راحت تری از دستگاه خود استفاده کنید.

ویدیو عملکرد دستگاه

عملکرد عرق گیری و اسانس گیری نوع اول و دوم

عملکرد عرق گیری غرق آبی

سخن آخر

امروزه انواع مختلف دستگاه های عرق گیری در طرح ها، مدل ها و ظرفیت های متنوع تولید و به بازار عرضه شده اند. این تنوع محصولی گاهی باعث سردرگم شدن مشتریان می شود؛ بطوریکه گاهی مشتری ها نمی دانند که کدام یک از دستگاه های موجود را خریداری کرده و به کدام تولید کننده تجهیزات عرق گیری اعتماد کنند؟ البته برخی از افراد هنگام خرید تجهیزات بیشتر به قیمت دستگاه تقطیر استیل دقت کرده، سپس تصمیم می گیرند که کدام دستگاه را بخرند!

اما دوست عزیز هرگز نباید در خرید تجهیزات کارگاه عرق گیری خود اهمال کاری کنید، زیرا این تجهیزات می توانند میزان درآمد شما را تا چندین دهه تعیین کنند. در واقع میزان سود تولید عرقیات گیاهی کارگاه شما را دو عاملِ کیفیت دستگاه های عرق گیری و مواد اولیه تعیین می کنند. پس بهتر است پیش از خرید هر دستگاهی حسابی در مورد کیفیت و اعتبار تولید کننده آن تحقیق کنید. همچنین می توانید از مشاوره رایگان کارشناسان گروه صنعتی هیمورا استفاده کنید تا راحت تر بتوانید از بین تجهیزات عرق گیری متنوعی که وجود دارد، بهترین و مناسب ترین دستگاه را با توجه به شرایط و اهداف خود شناسایی کنید.

(Visited 2,924 times, 2 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

نظر (1)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *