قیمت یخچال بشکه ای

یخچال بشکه ای چوبی

تعریف کلی از تجهیزات نگهداری بستنی

می دونین که بستنی از خوراکی های خوشمزه و محبوب بین مردم هست و طعم ها و رنگ های متنوعی از اون وجود داره. اگه به یه مغازه عرضه بستنی سر بزنید، دستگاه هایی می بینید که داخلشون بستنی هایی در رنگ های متفاوت و طعم های خوشمزه نگهداری می کنن. این دستگاه ها، تجهیزات نگهداری از بستنی هستن که توی هر مغازه بستنی فروشی نمونه ای از این تجهیزات تو مدلا و طرح های متفاوتی وجود دارن. هیمورا یه گروه صنعتی بزرگه که تو این زمینه فعالیت های زیادی داره و چندین مدل دستگاه طراحی و تولید کرده. از این سری تجهیزات می تونیم به تاپینگ بستنی و یخچال بشکه ای چوبی اشاره کنیم که کاربرد خیلی بالایی تو بستنی فروشی ها دارن.

شاید اسم تاپینگ براتون یکم عجیب باشه و ندونین منظور کدوم دستگاه ها هستش. همیشه داخل بستنی فروشی ها، یه ویترین شیشه ای بزرگ می بینید که توش بستنی های خوش رنگ و خوشمزه ای گذاشته شده و چندین بنماری یا ظرف لگن مانند داره که بستنی ها داخل اونا ریخته شدن. اسم این دستگاه، تاپینگ بستنی هست. از تجهیزات دیگه ای که بالا هم گفتیم، یخچال بشکه ای چوبیه، که از نظر ظاهری خیلی زیباست و باعث جلب توجه مشتری ها میشه. البته علاوه بر اینا تجهیزات دیگه ای هم وجود دارن که از اونا برای نگهداری از بستنی استفاده می کنن. حالا بریم تا با خمره چوبی خودمون بیشتر آشنا بشیم.

قیمت یخچال بشکه ای
قیمت یخچال بشکه ای

آشنایی با ساختار یخچال بشکه ای چوبی

بدنه

منظور از بدنه بخش بیرونی این بشکه های نگهداری بستنی است که از چوب روسی در ساخت آن استفاده شده است. دلیل استفاده از چوب روسی، مزایای فراوان آن از جمله دوام و استحکام بالا می باشد. همچنین این چوب زیبایی و جلوه خاصی به یخچال فریزر بشکه ای چوبی داده است. استفاده از چوب روسی در ساخت بدنه بر قیمت یخچال بشکه ای تاثیر مستقیمی می گذارد.

مخزن

بخش داخلی این بشکه ها، بدلیل نگهداری بستنی داخل آن از گرید استیل 304 ساخته شده است. این استیل، مناسب مواد غذایی و لبنی بوده و می تواند بدون نگرانی از زنگ زدگی شسته و تمیز شود.

تجهیزات برودتی

تامین سرمای لازم برای نگهداری از بستنی ها در یخچال بشکه ای میوه یخی بر عهده کندانسور و کمپرسور است. هیمورا قابلیت تولید این دستگاه ها را از یک بشکه تا 5 بشکه دارد که هر بشکه مجهز به سیستم برودتی جداگانه می باشد. موتور کمپرسور این دستگاه های نگهداری از بستنی از نوع پاناسونیک بوده و توان بسیار بالایی دارد. قابل ذکر است که دمای هر بشکه را می توان از منفی 4 تا منفی 18 درجه سانتیگراد کاهش داد.

ترموستات

کنترل و تنظیم دما در این تجهیزات را با استفاده از ترموستات انجام می گیرد. این ترموستات از نوع دیجیتالی بوده و دما بر روی آن قابل مشاهده می باشد.

پایه های چرخ دار

به منظور حمل و جابجایی راحت این فریزر خمره ای بستنی، از پایه های چرخ دار در زیر آن استفاده شده است. به واسطه این پایه ها کاربر به راحتی می تواند یخچال بشکه ای را به هر نقطه از مغازه جابجا کند.

شیلنگ تخلیه

همان طور که می دانید در تولید محصولات غذایی مهم ترین اصل رعایت بهداشت است که باید به بهترین شیوه انجام گیرد. بدین منظور در داخل مخزن این دستگاه های نگهداری از بستنی، شیلنگ تخلیه تعبیه شده است تا کاربر به راحتی بتواند داخل آن را شسته و آب اضافی را با استفاده از شیلنگ به بیرون انتقال دهد. وجود امکاناتی نظیر این شیلنگ تخلیه باعث تغییر در قیمت یخچال بشکه ای می شود.

نورپردازی

برای زیبایی ظاهری این دستگاه ها و جلب توجه مشتریان در اطراف و زیر بشکه ها از نورپردازی استفاده شده است. این نورها در شب زیبایی خاصی به فریزر بشکه ای می دهند.

قیمت یخچال بشکه ای
قیمت یخچال بشکه ای

چگونگی استفاده از یخچال بشکه ای چوبی

استفاده از این دستگاه در نگهداری از انواع بستنی کار چندان سختی نیست و شما به راحتی می توانید از آن در مغازه خود برای فروش بستنی استفاده کنید. اولین کار، استقرار آن در محل موردنظر است. بدلیل زیبایی ظاهری این بشکه ها، معمولا آنها را در معرض دید مشتریان قرار می دهند. شروع کار با وصل کردن برق بشکه ها آغاز می شود. این کار باعث روشن شدن سیستم های برودتی (کمپرسور و کندانسور) شده و بدین وسیله داخل مخزن فریزر خمره ای چوبی شروع به سرد شدن می کند. با استفاده از ترموستات می توانید دمای هر بشکه را بصورت جداگانه تنظیم کنید.

توجه داشته باشید که تجهیزات برودتی در هر بشکه مختص خود آن است و به راحتی می توانید تنظیمات لازم هر یک را انجام دهید. اکنون بشکه ها آماده استفاده می باشند و می توانید بستنی آماده و بسته شده را به داخل بشکه ها بریزید و درب آن را ببندید. حال زمان پذیرایی از مشتریان با بستنی های خوشمزه و متنوع می باشد.

معایب

  • عدم کارآیی در نبود برق
  • در مدل های 4 و 5 بشکه نیاز به فضای بزرگ برای قرار دادن یخچال بشکه ای

 مزایا

  • مجهز به ترموستات برای کنترل و تنظیم دما
  • ساخت بدنه با استفاده از چوب روسی مستحکم و مقاوم
  • نورپردازی در اطراف و زیر هر بشکه جهت تزئین و زیبایی آن
  • تولید شده در ابعاد مختلف از یک تا 5 بشکه
  • قابلیت نگهداری از انواع بستنی
  • دارای چرخ در زیر یخچال برای حمل و جابجایی آسان
  • استفاده از استیل 304 در ساخت مخزن دستگاه
  • مجهز به شیلنگ تخلیه با هدف شستشوی راحت داخل مخزن
  • وجود تجهیزات مجزای برودتی (کمپرسور و کندانسور) برای هر بشکه
  • قیمت مقرون به صرفه یخچال بستنی بشکه ای
  • یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش

چه عاملی باعث توجیه اقتصادی استفاده از یخچال بشکه میوه یخی شده؟

شاید در نگاه اول با خودتون بگید که این بشکه های چوبی، تجهیزات معمولی هستند که داخلشان، بستنی نگهداری می کنند. اما باید بگوییم که این گونه نیست. اول اینکه، این بشکه های چوبی زیبا از چوب با کیفیت عالی ساخته شده اند و دوم اینکه مخزن داخلی آنها که بستنی درون آن ریخته می شود، از استیل ساخته شده است. هر بشکه مجهز به سیستم برودتی بوده که سرمای لازم برای نگهداری بستنی را تامین می کند. این بشکه بستنی در ظرفیت های 1 تا 5 بشکه تولید شده و دست مشتری در انتخاب تعداد بشکه ای که نیاز دارد، کاملا باز است. بدین منظور که می تواند ظرفیت موردنیاز را به راحتی انتخاب و خریداری نماید (قیمت بشکه چوبی بستنی با توجه به تعداد بشکه ها مشخص می شود).

امکان تنظیم دما از دیگر مزیت هایی است که در مورد این یخچال بشکه ای می توان ذکر کرد. این ویژگی بدین معنی است که کاربر نیاز نیست هر دقیقه دمای دستگاه را کنترل کند و با توجه به هوای بیرون آن را کم و زیاد کند. تمامی موارد ذکر شده باعث بالا بودن توجیه اقتصادی این دستگاه شده و در قیمت یخچال بشکه ای تاثیرگذار است.

قیمت یخچال بشکه ای
قیمت یخچال بشکه ای

کاربردهای یخچال بستنی طرح بشکه

  • بستنی فروشی ها
  • قنادی ها
  • کافی شاپ ها
  • رستوران های بزرگ
  • آبمیوه فروشی ها

فقط در صورتیکه می خواهید درآمد بیشتری داشته باشید، این قسمت را بخوانید!

بسیاری از مغازه ها و کافه ها به امید سود بیشتر، در منوی خود بستنی نیز عرضه می کنند. اما بسیاری از این مشاغل با فرض اینکه تولید بستنی یک پروسه پیچیده و سخت است، بستنی موردنیاز خود را بصورت آماده از کارگاه های تولید بستنی خریداری می کنند. به این ترتیب مراکز تولید بستنی سود بیشتری می کنند! حال اگر شما هم می خواهید میزان سودآوری کسب و کار خود را از طریق عرضه بستنی بالا ببرید، باید بستنی مصرفیتان را خودتان تولید کنید. در ضمن یادتان باشد که مغازه عرضه بستنی شما زمانی پر رونق بوده و مشتریان وفادار خواهد داشت که بستنی عرضه شده در آن، ضمن خوشمزه بودن طعم منحصر به فردی داشته باشد. شما با افزودن کمی طعم دهنده یا مواد افزودنی به مایه بستنی می توانید بستنی منحصر به فرد خود را داشته باشید.

بهتر است بدانید که تولید مایه بستنی فرآیندی است که شما خیلی راحت با صرف کمی وقت می توانید مایه انواع بستنی ها را با طعم های مختلف تولید کنید. برای اینکار کافیست بسته به موقعیت و امکانات خود تجهیزات کافی اما بسیار کارآمد تولید بستنی را تهیه کرده و خط تولید مایه بستنی خود را راه اندازی کنید. جالب است که بدانید هیمورا طراحی و عرضه کننده مجموعه دستگاه های تولید مایه بستنی در 2 حالت پاستوریزه و یا پاستوریزه و هموژنیزه می باشد که در ادامه بیشتر توضیح داده می شود. نکته قابل توجه این که این گروه صنعتی دستگاه شوک فریزر را که امکان استفاده آن در تولید بستنی وجود دارد را نیز در ظرفیت های متنوع طراحی و ارائه کرده است. ما در این خصوص نیز توضیحاتی برای شما آورده ایم.

خط تولید بستنی پاستوریزه و هموژنیزه در حجم بالا و سرعت زیاد!

اگر می خواهید مقدار زیادی بستنی تولید کرده، بسته بندی کنید و از طریق فروش آنها بصورت عمده درآمد خوبی بدست آورید، این خط تولید، مخصوص شما طراحی و تولید شده است. تجهیزات لازم برای تولید بستنی بر روی یک پایه شاسی در کنار یکدیگر نصب شده و فقط کافیست که شما مواد اولیه برای تهیه مایه بستنی را درون پروسس تانک حرارتی (که در یک سمت خط تولید بستنی قرار دارد) بریزید و از سمت دیگر مایه بستنی با طعم مطلوب خود دریافت کنید.

تجهیزات خط تولید مایه بستنی پاستوریزه و هموژنیزه عبارتند از پکیج حرارتی، پروسس تانک حرارتی، هموژنایزر، پروسس تانک سرمایشی و شیرسردکن. از جمله مزایای استفاده از این خط تولید برای پخت مایه بستنی این است که شما می توانید با کمک این مجموعه تجهیزات حجم زیادی بستنی هموژنیزه را بصورت کاملاً بهداشتی و بدون دخالت دست و با سرعت نسبتاً زیاد تولید کنید. با توجه به تمام موارد گفته شده، این خط تولید برای پخت و فرآوری مایه بستنی در حجم بالا مناسب است.

تولید بستنی پاستوریزه با حداقل هزینه!

در صنعت لبنیات یک دستگاه جادویی وجود دارد که شما با کمک آن می توانید تقریباً هر فرآورده لبنی را تولید کنید! نام این سوپر دستگاه تولید لبنیات، پروسس تانک است. پروسس تانک ها انواع مختلفی دارند اما به جرات می توان گفت سوپر پروسس تانک عرصه صنعت، دستگاه پروسس مایه بستنی است؛ اما این دستگاه برای پروسه پخت و پاستوریزاسیون مایه بستنی نیازمند دو دستگاه دیگر یعنی کولینگ تاور و پکیج گرمایشی است. در شروع کار، ابتدا شیرخام را درون مخزن پروسس تانک می ریزید. پس از افزایش دمای شیر، مواد افزودنی لازم یعنی شکر و استابلایزر را به آن اضافه کرده و پس از طی مراحلی، مایه بستنی پاستوریزه مورد علاقه خود را تولید کنید. البته اطلاعات تکمیلی تر در متن مربوط به پروسس تانک پخت مایه بستنی قابل مشاهده است.

قیمت یخچال بشکه ای
قیمت یخچال بشکه ای

شوک فریزر چیست؟ آیا تولید کنندگان بستنی نیاز به شوک فریزر دارند؟

معرفی دستگاه شوک فریزر که گاها آن را شاک فریزر نیز می خوانند، به تولید کنندگان موجب می شود تا از آن در کسب و کار خود به بهترین نحوی استفاده کنند. این دستگاه همانگونه که مشخص است یک وسیله برودتی است که برای نگهداری و حفظ مواد غذایی وخوراکی های فسادپذیر از آن بهره برداری می کنند. تفاوت شوک فریزر با یخچال ها یا فریزرهای معمولی در برودت بسیار پایین این دستگاه می باشد. این دستگاه با تامین برودت خیلی زیاد، انواع مواد غذایی را با وارد کردن شوک سرمایی (بدون کریستالیزه شدن آب درون آنها) و در کمترین زمان منجمد می کند. این امر چنانچه می دانید در حفظ کیفیت اولیه و عدم تخریب ساختار سلولی مواد مورد نظر دارای حائز اهمیت بوده و مانع از دفرمه شدن و تغییر طعم ماده غذایی می شود.

با این اوصاف حتماً متوجه شده اید که می توان از دستگاه شوک فریزر برای منجمد کردن و نگهداری بستنی نیز استفاده کرد. البته باید گفت که این دستگاه برای کلیه تولید کنندگان و عرضه کنندگان این محصول بسیار کارآمد می باشد و هر کس متناسب با میزان تولید بستنی، می تواند انواع ظرفیت های شوک فریزر را خریداری نماید.

باید یادآور شویم که شوک فریزر صرفاً برای نگهداری بستنی نبوده و از آن می توان برای ذخیره و حفظ مواد غذایی قابل فریزشدن نیز استفاده کرد. بستنی در داخل شوک فریزرها به صورت فله ای که داخل بنماری یا ظرف های مخصوص قرار دارند، منجمد و نگهداری می گردد. گروه صنعتی هیمورا از طراحان شوک فریزرها بوده و محصولات خود را در ظرفیت های متنوع ( از لحاظ تعداد سینی) به بازار مصرف عرضه نموده است.

راهنمای خرید و مشاوره

خوب حالا که به اینجا رسیدیم، نشون دهنده اینه که شما مطالب بالا رو خوندین و با یخچال بشکه ای چوبی آشنا شدین و می دونین که چه ساختاری داره و چه استفاده هایی از اون میشه. اینجا و تو این مرحله لازمه که چند راهنمایی مهم در باب خرید این محصولات برای شما گفته بشه. زمانی که تصمیم به خرید این بشکه ها می گیرید، در ابتدا لازمه که به تمامی جزئیاتی که بالا به اونا اشاره شد توجه داشته باشین؛ که بدنه، نوع چوب، جنس مخزن داخل دستگاه، سیم کشی و تجهیزات برودتی از اون موارده. در شرایطی دستگاه را خریداری کنین که موارد ذکر شده، رعایت و از بهترین متریال ها در ساخت یخچال بشکه ای استفاده شده باشه.

اگه با وجود تمامی اطلاعات داده شده باز هم سوالی مبنی بر عملکرد و یا هر چیز دیگه ای در مورد دستگاه فریزر بشکه ای چوبی هیمورا داشتین، می تونین با شماره های درج شده در پایین همین صفحه تماس گرفته و راهنمایی های لازم را از مشاورین ما دریافت کنین. همکاران ما در هیمورا روزانه آماده ارائه کمک و راهنمایی به شما عزیزان هستن. استعلام قیمت یخچال بشکه ای را نیز می تونین به همین شیوه از مشاورین و کارشناسان ما جویا بشین.

قیمت یخچال بشکه ای
قیمت یخچال بشکه ای

جدول مشخصات فنی

برند موتور کمپرسور

پاناسونیک
null

تولید در انواع ظرفیتها

1 تا 5 بشکه
null

امکان سفارشی سازی

دارد
null

گارانتی

یک سال
null

جنس بدنه یخچال بشکه ای

چوب روسی
null

جنس مخزن

استیل 304
null

ترموستات دیجیتالی

دارد
null

نوع عایق بدنه

پلی یورتان
null

سوالاتی که شما می پرسید!

دلیل اینکه از چوب روسی برای ساخت بدنه بخچال بشکه ای بستنی استفاده شده چیه؟

این چوب علاوه بر اینکه زیبایی چشم نوازی دارد، استحکام و دوام بالایی داشته و باعث می شود شما به راحتی بتوانید از این بشکه ها در هر شرایط آب و هوایی استفاده کنید.

(Visited 385 times, 1 visits today)

برای جلوگیری از پرت حرارتی در این دستگاه چه تمهیداتی اندیشیده شده است؟

دوست گرامی، بدین منظور از عایق با کیفیت پلی یورتان در ساخت بدنه استفاده شده است.

(Visited 385 times, 1 visits today)

آیا محدودیتی در نگهداری از بستنی در طعم های متنوع در این بشکه های چوبی وجود دارد؟

خیر. شما آزادید بستنی با هر طعمی را داخل این بشکه ها نگهداری کنید و محدودیتی در این کار وجود ندارد.

(Visited 385 times, 1 visits today)
(Visited 385 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *