قیمت دستگاه بادام پوست کن

فراوری صفر تا 100 بادام ✅ پوستگیر-شکن-بوجاری+فیلم+راهنمای خرید

استفاده دستگاه پوست گیر بادام در صنعت باغبانی

بادام یکی از میوه های درختی و از دسته آجیل های مقوی است. مغز بادام مانند سایر میوه های درختی مانند پسته و گردو علاوه بر مصرف در آجیل ها بصورت خلال بادام در انواع غذاها نیز استفاده می شود. بسیاری از افراد متخصص حوزه تغذیه، از مغز بادام، به عنوان یکی از مواد مغذی ضروری رژیم غذایی، یاد می کنند؛ علاوه بر این، بادام دارای خاصیت ضد آلزایمری و خواص مفید دیگر برای بدن انسان می باشد. بنابراین قیمت بادام با توجه به خواص شگفت انگیزش کمی بالا است که این باعث شده باغداران از فروش این میوه درختی پرطرفدار بتوانند درآمد خوبی کسب کنند. بادام نیز همانند گردو و پسته در ابتدا که روی درخت می باشد، دارای پوستی سبز است، پس بایستی قبل از ارسال به بازار برای فروش، پوست گیری شود.

بعد از چیده شدن بادام ها، نوبت به مرحله پوست گیری آنها می رسد. اما فرآیند پوست گیری بادام ها با دست، کاری بس دشوار و زمان بر می باشد. بنابراین ما راهکاری برای شما داریم! گروه ماشین سازی هیمورا، دستگاه هایی را برای حل این مشکل تولید کرده است. اگر کشاورزی هستید که باغات شما دارای درخت بادام می باشد، به راحتی می توانید از این دستگاه ها استفاده نمایید و سرعت عمل کاری خود را بالاتر ببرید. در این متن شما را با این دستگاه آشنا خواهیم کرد تا بدانید که قیمت دستگاه بادام پوست کن نسبت به کارکردی که دارد به چه میزان مقرون به صرفه می باشد.

قیمت دستگاه بادام پوست کن
قیمت دستگاه بادام پوست کن

معرفی و قیمت دستگاه های فرآوری بادام هیمورا

دستگاه پوست کن بادام، یکی از بهترین محصولات کارآمد هیمورا برای حوزه باغبانی و صنعت خشکبار می باشد. هیمورا علاوه بر ساخت دستگاه پوست کن بادام درختی به عنوان اولین دستگاه مربوط به خط فرآوری بادام، دستگاه های هسته شکن و مغز خرد کن صنعتی را نیز با قیمت و کیفیت مناسب تولید کرده است. پوست کن بادام درختی از تجهیزات صنعتی مناسب برای جداسازی پوست های سبز انواع بادام درختی می باشد. بنابراین برای کشاورزان دارای درخت بادام و حتی خشکبار فروشی ها نیز بسته به نیازشان برای فروش می تواند، بسیار کارآمد باشد.

این دستگاه، بادام را صد در صد تمیز می کند و تمامی پوست های آن را بطور کامل از آن جدا می نماید. همچنین پوست ها بصورت جدا از بادام، از شیارهای محفظه پوست گیری به بیرون ریخته می شوند. شما در مدت زمان کمی می توانید با یک پوست کن بادام درختی، تمامی بادام های ریخته شده داخل محفظه دستگاه را تمیزکاری نمایید.

قیمت دستگاه بادام پوست کن
قیمت دستگاه بادام پوست کن

ظرفیت دستگاه های پوستگیر صنعتی هیمورا

ساخت دستگاه پوست کن بادام درختی توسط گروه صنعتی هیمورا می تواند در ظرفیت های 200 تا 300 کیلوگرم در هر ساعت باشد. این ظرفیت ها بسته به قدرت الکتروموتوری که روی دستگاه قرار می گیرد، می تواند مختلف باشد. این دستگاه با دقت و راندمان بسیار بالایی بادام ها را پوستگیری می نماید. این دستگاه علاوه بر پوست گیری کامل و با کیفیت بادام های سبز رنگ تازه چیده شده، سرعت پوست کنی بادام سبز درختی شما را به میزان قابل توجهی بالاتر می برد. بنابراین می توانید حجم بالایی از بادام های دارای پوست سبز را، در مدت زمان کوتاهی پوست گیری نمایید. با توجه به بصرفه بودن قیمت دستگاه پوست کن بادام هیمورا، این دستگاه می تواند راهکاری کاملاً ارزان قیمت در صنعت فرآوری بادام باشد.

لیست مزایا و تاثیرات آن در بصرفه بودن قیمت بادام پوست کن

طول عمر بالا

این دستگاه ها بدلیل داشتن ساختاری کاملاً ساده و قطعاتی باکیفیت، دارای عمر بالایی می باشند. شما با خرید این پوست گیر، به راحتی می توانید سالیان سال از آن استفاده نمایید.

برچیدن هزینه های اضافی پوست کنی بادام

همه ما می دانیم کاری که یک دستگاه صنعتی، می تواند انجام دهد را ممکن است حتی ده ها نفر هم به همان میزان و سرعت نتوانند، انجام دهند. شما با خرید این دستگاه کاملاً کارآمد، می توانید هزینه های مربوط به کارگری را کاهش دهید. علاوه بر این، قادر خواهید بود، در وقت خود نیز صرفه جویی نمایید.

قابلیت ساخت دستگاه پوست کن بادام بر اساس سفارش مشتری

این دستگاه ها در سه مدل با توجه به توان الکتروموتور طراحی شده اند. مدل تراکتوری که قابلیت اتصال به تراکتور را داشته و نیروی موردنیاز خود را از این وسیله دریافت می کند. دو نوع دیگر پوست گیرهای هیمورا دارای موتور 2 اسب یا 3 اسب بوده که هر دو با برق تکفاز کار می کنند و تفاوت آنها در مقدار پاکسازی پوست بادام می باشد.

شستشوی راحت دستگاه

از آنجایی که این دستگاه ها، مخصوص باغداران می باشند و در مکان های روباز و باغات مورد استفاده قرار می گیرند، هیمورا تمام بدنه دستگاه پوست کن بادام خود را با رنگ کوره ای الکترواستاتیک رنگ آمیزی نموده است، تا این مورد نیز در بصرفه بودن قیمت دستگاه پوست گیر بادام شما، دخیل باشد. بنابراین شما خیالتان از بابت شستشو و تمیز کاری این دستگاه راحت خواهد بود.

راه اندازی آسان دستگاه موثر در قیمت بادام پوست کن  

سیستم این دستگاه بگونه ای طراحی شده است که، شما به راحتی می توانید آن را از یک مکان به مکان دیگر جابجا نمایید. همچنین به راحتی هرچه تمام تر می توانید دستگاه خود را راه اندازی نمایید. شما کافیست که دوشاخه دستگاه خود را به پریز برق وصل نمایید و با فشار دادن کلید مربوطه آن را روشن و استفاده نمایید. بنابراین بعد از راه اندازی آسان دستگاه، شما سریعاً می توانید بادام هایتان را پوستگیری کرده و برای فروش به بازار ارسال کنید. پس این مورد نیز می تواند در دلیل مقرون به صرفه بودن قیمت دستگاه بادام پوست کن هیمورا اثرگذار باشد!

سرویس و نگهداری راحت دستگاه

به منظور سرویس و نگهداری آسان این دستگاه، در ساخت آن از قطعاتی با قابلیت کاملاً باز شدن استفاده شده است. از جمله این قسمت ها، محفظه پوست گیری آن است. شما به راحتی می توانید محفظه آن را باز کنید و آن را سرویس کنید. همچنین با توجه به ساده بودن ساختار این دستگاه هزینه تعمیر و نگهداری آن بسیار پایین خواهد بود.

قیمت دستگاه بادام پوست کن
قیمت دستگاه بادام پوست کن

راه اندازی یک شغل مستقل با خرید دستگاه بادام پوست کن

در مناطق روستایی و حتی حاشیه شهرها، شغل کشاورزی و باغداری بسیار رایج است. طوری که وقتی از آن مناطق، به صورت گذری عبور کرده باشید قطعاً با دیدن زمین های کشاورزی متوجه این موضوع می شوید. در این میان کشاورزانی هستند که محصولات باغی را که دارای پوست سخت و سبز هستند، مثل بادام، گردو، فندوق، پسته، خود پوست گیری نمی کنند. بنابراین ممکن است برای پوست کنی، تعداد زیادی کارگر بگیرند و یا اینکه این کار را به مراکز مخصوص پوست گیری میوه های درختی بسپارند.

هیمورا تولید کننده دستگاه های پوست گیر بادام با انواع ظرفیت می باشد. شما می توانید بدلیل اقتصادی بودن قیمت دستگاه بادام پوست کن هیمورا، با خرید این دستگاه ها برای خود یک کسب و کار مستقل و با درآمدزایی بالا راه انداری کنید. همچنین هیمورا علاوه بر ساخت بادام پوست کن، دستگاه پوست گیر کنجد نیز تولید می نماید، که در دو مدل اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طراحی می شوند. بنابراین اگر شما دارای مزرعه کنجد نیز هستید، می توانید از این دستگاه ها به منظور پوست کنی محصولات خود بهره ببرید. دستگاه گردو پوست کنی نیز از تجهیزات دیگری است که می تواند در صنعت باغبانی و فرآوری خشکبار بسیار کارآمد و مفید باشد.

مناسب برای صنعت خشکبار و آجیل فروشی

یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت دستگاه بادام پوست کن می تواند این گزینه باشد! همانگونه که گفته شد، بعضاً باغداران محصولات بادام و گردو خود را برای بازار ارسال می کنند. شما اگر دارای مراکز خشکبار و آجیل هستید با داشتن دستگاه های پوست گیر هیمورا، می توانید سود زیادی را از طریق پوست کنی میوه های درختی بادام و گردو و حتی کنجد کسب نمایید.

قطعات تشکیل دهنده دستگاه پوست گیر صنعتی بادام

شاسی یا اسکلت دستگاه

اسکلت دستگاه بادام پوست کن نقش خیلی اساسی در تحمل وزن آن دارد. با توجه به اینکه دستگاه پوست گیر بادام دارای پره های چرخشی می باشد، قطعاً دستگاه حین پوستگیری بادام ها فشار زیادی را به شاسی های خودش وارد می کند. بنابراین هیمورا در طراحی این شاسی که نقش تحمل وزن دستگاه بادام پوست کن را دارد، از پروفیل های آهنی با دوام استفاده کرده است. از طرفی به منظور پیش گیری از خوردگی شاسی ناشی از رطوبت و همچنین ضد خراش کردن آن، بدنه دستگاه با رنگ کوره ای الکترواستاتیک پوشش داده شده است؛ این ویژگی باعث شده تا دوام و نگهداری این دستگاه افزایش یابد. این خصیصه نیز می تواند در بصرفه بودن قیمت دستگاه بادام پوست کن هیمورا دخیل باشد!

چرخ های متحرک

به منظور جابجایی آسان دستگاه پوست گیر بادام، هیمورا آن را بصورت چرخدار تولید کرده است. بدین صورت که این پوست کن با 4 عدد پایه که دو عدد آن مجهز به چرخ بوده و دو پایه دیگر بصورت دستگیره دار، ساخته شده است. چرخ ها از جنس پلاستیک مقاوم انتخاب شده و بگونه ای هستند که به راحتی می توانید دستگاه را از یک مکان به مکان دیگری منتقل نمایید.

الکتروموتور

این دستگاه به منظور عملیات پوست کندن بادام ها در داخل گردونه، بایستی به یک قطعه محرک قوی مجهز شده باشد. موتور الکتریکی این دستگاه از نوع گیربکس دار بوده که با اتصالش به برق می تواند انرژی الکتریکی را به نیروی حرکتی یا مکانیکی تبدیل نماید و باعث شود تا گردونه پوست کنی به چرخش در بیاید. الکتروموتور این دستگاه در قسمت پایین آن واقع شده است و دارای سیم هایی است که به دکمه های روشن و خاموش دستگاه منتهی شده اند.

محفظه پوست گیر بادام هیمورا

این بخش یکی از اصلی ترین قسمت های دستگاه پوست گیری بادام است؛ زیرا کل عملیات پوست گیری بادام ها در داخل این محفظه صورت می گیرد. این محفظه دارای یک سری پره های مخصوص پوست گیری است. شما چنانچه محفظه را پر از بادام کرده و دستگاه را روشن نمایید، پره های داخل این محفظه شروع به چرخیدن می کنند و بادام ها کاملا پوستگیری می شوند.

این محفظه دارای یک عدد دریچه ورودی می باشد که با باز کردن آن بادام هایی که در قسمت ورودی دستگاه ریخته بودید به داخل محفظه پوستگیری می ریزند. همچنین دارای یک عدد خروجی است که بادام ها بعد از پوست گیری از این خروجی به بیرون منتقل می شوند. جنس این محفظه از فلز بادوام بوده و بدنه این محفظه بصورت شیار شیار می باشد؛ بنابراین بعد از پوست گیری بادام ها، پوست آنها از لابلای این شیارها به بیرون از محفظه می ریزد. این محفظه دارای درب باز شو می باشد و در صورت نیاز به سرویس دستگاه، به راحتی می توانید آن را باز کرده و دستگاهتان را تعمیر کنید.

قیمت دستگاه بادام پوست کن
قیمت دستگاه بادام پوست کن

عملکرد این دستگاه پوست کنی

نحوۀ کار با دستگاه پوست گیر بادام، ابتدا بادام هایی را که قصد پوست گیری آن را دارید در کنار دستگاه جمع آوری کنید. پریز دستگاه را به برق شهری متصل کرده، سپس بادام ها را در محفظه ورودی این دستگاه می ریزید. بعد از پر شدن کامل محفظه ورودی دستگاه از بادام، دریچه تخلیه این محفظه را باز کرده تا بادام ها به داخل محفظه ریخته شوند. با ورود بادام ها به محفظه پوست گیری، کلید روشن دستگاه را می فشارید؛ محفظه پوستگیری دستگاه شروع به چرخش می کند. بعد از این کار پوست بادام از شیارهای موجود روی بدنه محفظه به بیرون پرتاب می شوند. در پایان کار تنها چیزی که داخل محفظه پوستگیری باقی می ماند، بادام پوست گیری شده است. برای تخلیه بادام های پوست گیری شده از دریچه موجود در خروجی این محفظه استفاده کنید.

راهنمای خرید و مشاوره

شما قبل از خرید این محصول، بایستی کاملاً اطلاعاتی ذکر شده در این مطلب را مطالعه نموده باشید. در واقع با مطالعه این متن پی می برید که آیا این دستگاه مناسب کارتان است یا خیر؟ بعد از مطالعه مشخصات دستگاه و شرایط کار و راه اندازی آن، بایستی که از قیمت دستگاه بادام پوست کن باخبر شوید. قیمت قطعات صنعتی همه روزه در حال نوسان بوده و دارای تغییرات است؛ برای مثال یک روز قیمت آهن آلات پایین است و روز بعدی می بینیم که افزایش دارد و یا بالعکس. بنابراین ما نمی توانیم که برای یک محصول قیمت قطعی روی وبسایت درج نماییم. شما به منظور استعلام قیمت محصولات هیمورا می توانید با کارشناسان فروش هیمورا تماس حاصل فرمایید.

البته از قبل کارشناسان فروش ما از شما خواهند پرسید که چه نوع دستگاهی می تواند پاسخگوی نیازتان باشد؟ از طرفی با توجه به اینکه مدل برقی دستگاه با دو موتور الکتریکی با قدرت های تک اسب و سه اسب و همچنین مدل دیگر با کارکرد نیروی محرکه تراکتوری قابل تولید است، برای شما امکان سفارشی سازی دستگاه از این نظر نیز مهیا شده است.

قیمت دستگاه بادام پوست کن
قیمت دستگاه بادام پوست کن

جدول مشخصات فنی

امکان جابجایی

بله/ با چرخ
null

ظرفیتهای قابل تولید

200 تا 300 کیلوگرم در ساعت
null

گارانتی

دارد
null

مدل های تولیدی

پشت تراکتوری و برقی
null

قدرت موتور نوع برقی

1 اسب و 2 اسب
null

انرژی مصرفی نوع برقی

تکفاز
null

سوالات متداول

با سلام آیا دستگاه پوست گیر بادام شما دارای گارانتی نیز می باشد؟

سلام، بله این دستگاه دارای یک سال گارانتی طلایی هیمورا و ده سال خدمات پس از فروش می باشد؛ در صورت به وجود آمدن ایراد در هر یک از قطعات این دستگاه هیمورا آن قطعه را با قطعه ای کاملاً نو تعویض خواهد کرد.

(Visited 821 times, 1 visits today)

آیا می توان این دستگاه پوست گیر را به تراکتور مونتاژ کرد؟

بله در صورت سفارش و درخواست مشتری این دستگاه ها بصورت پشت تراکتوری نیز تولید می شوند.

(Visited 821 times, 1 visits today)

با سلام، آیا من می توانم از این دستگاه برای پوست گیری گردو نیز استفاده کنم؟

خیر، این دستگاه به منظور پوست گیری از بادام طراحی شده است. شما می توانید دستگاه پوست کن گردو را در وبسایت مشاهده کرده و تهیه کنید.

(Visited 821 times, 1 visits today)

من دستگاه پوستگیر بادام 300 کیلو در ساعت را پسند کرده ام، چگونه می توانم از قیمت این دستگاه شما با خبر شوم؟

شما می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید و از قیمت ها باخبر شوید.

(Visited 821 times, 1 visits today)
(Visited 821 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *