دستگاه بادام شکن

دستگاه بادام شکن کارگاهی

دستگاه بادام شکن کارگاهی، پرسود و کم هزینه

شکستن پوسته سخت دو سه عدد بادام یا نهایتاً به تعداد انگشتان دست، شاید با چکش و سنگ برای همه خوشایند بنظر بیاید. اما فرض کنید حجم زیادی از بادام را ناگهان نزد کسی ببرند و بگویند که این بادام ها را بشکن و مغز آنها را آماده کن!! آیا واقعاً می توان حجم زیادی از بادام مثلاً یک یا چند گونی را بصورت یکسره با چکش در زمان کم شکست و مغزگیری کرد؟ قطعاً خیر. شکستن بادام با دست، علی رغم اینکه به انرژی بالا نیاز دارد، سرعت کار در تولیدی ها را شدیداً پایین خواهد آورد. به لطف ماشینی شدن تمامی کارها، پوست سخت بادام نیز می‌تواند بصورت کاملاً مکانیزه و با سرعت بالا شکسته شود. در صورت شکست پوست بادام ها با یک دستگاه بادام شکن، تعداد کارگرها و هزینه های مربوط به آنها بطرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

گروه صنعتی هیمورا با تکیه بر دانش مهندسین جوان توانسته دستگاه بادام شکن را در توان و ظرفیت های مختلف تولید نماید. بادام شکن می تواند خیلی راحت، تنها با مصرف انرژی برق، عمل شکستن بادام ها را با کیفیت و سرعت بالا انجام دهد. دستگاه بادام شکن کارگاهی هیمورا، برای مصارف کارگاهی و نیمه صنعتی فرآوری بادام ها مناسب است؛ ولی اگر قصد استفاده از بادام شکن ها را بصورت صنعتی و در حجم بالا دارید، می توانید از بادام شکن های صنعتی هیمورا استفاده کنید که دارای توان نسبتاً بالاتری برای شکست حجم زیاد بادام ها هستند.

دستگاه بادام شکن
دستگاه بادام شکن

عملکرد دستگاه بادام شکن کارگاهی هیمورا

همان گونه که می دانید، بادام های درختی دو نوع پوست دارند؛ یکی پوست سبز آنها هنگام چیدن از درخت است و دیگری پوست سخت آنهاست. بعد از جداسازی پوست سبز آنها به کمک دستگاه بادام پوست کن، نوبت به شکستن پوست سخت آنها خواهد رسید. برای کار با این دستگاه ابتدا کافیست بادام های دارای پوست سخت را درون قیف ورودی دستگاه بریزید. با اتصال بادام شکن به برق و روشن شدن آن، الکتروموتور شروع به چرخاندن غلتک های دستگاه می کند؛ در واقع الکتروموتورها نیروی محرکه چرخ دنده غلتک های شکننده بادام را تامین می کنند. هر چه قدرت بیشتری داشته باشند، قدرت بالاتری در شکستن بادام ها تولید خواهند کرد. این غلطک ها با حرکت دورانی تیغه ها روی هم، بادام های وارد شده به درون محفظه را می‌شکنند. در نهایت دو نوع خروجی از دستگاه خواهیم داشت، یکی پوسته های شکسته و دیگری مغز بادام!

مکانیزم دستگاه بادام شکن هیمورا بگونه ای است که می‌تواند مغز را بصورت کامل از پوسته بادام ها جدا کند. اما هم پوسته و هم مغز بادام به صورت در هم به بیرون هدایت می‌شود. برای اینکه بتوان مغز بادام ها را از پوسته های سخت شکسته شده جداسازی کرد، می توانید از مکمل این دستگاه یعنی بوجاری بادام استفاده نمایید.

مزیت ها و توجیه اقتصادی بادام شکن برقی کارگاهی هیمورا

  • این دستگاه می تواند در مدت کم و سرعت زیاد، پوست سخت حجم زیادی از بادام ها را بشکند و مغز گیری نماید؛ بالطبع راندمان فرآوری و فروش محصول بالا خواهد بود.
  • با خرید بادام شکن برقی هیمورا، در مدت کوتاهی با سود دهی حاصل از دستگاه، می توانید چندین برابر هزینه اولیه ای که بابت خرید آن صرف کرده اید، بدست خواهید آورد.
  • با توجه به مکانیزم دستگاه بادام شکن هیمورا، کیفیت شکستن پوست سخت بادام با آنها، مطلوب است؛ بطوریکه امکان پرت مغز بادام حین شکستن پوست آن، به حداقل میزان خود می رسد.
  • با بادام شکن های کارگاهی هیمورا، می توان یک کسب و کار عالی با درآمدزایی خوب راه اندازی کنید.
  • با خرید بادام شکن برقی هیمورا و بهره برداری از آنها، هزینه های اضافی کارگری جهت شکستن پوست سخت بادام ها را کاهش می دهید و تنها به یک نفر اپراتور جهت کار با دستگاه نیاز دارید.
  • برای راه اندازی دستگاه بادام شکن هیمورا، نیاز به متخصص نیست. به راحتی هر فردی می تواند آن را روشن و اقدام به بادام شکنی کند.
  • این بادام شکن، دارای یک سال گارانتی معتبر طلایی هیمورا و خدمات پس از فروش می‌باشد.
  • بدلیل رنگ آمیزی قیف ورودی، خروجی و بدنه این دستگاه با رنگ ضد زنگ کوره ای، کاملاً قابلیت شستشو بعد از استفاده را دارد.

مصارف دستگاه بادام شکن

بادام شکن های کارگاهی هیمورا، مناسب شغل های مختلفی هستند که برای هر کدام از آنها می‌تواند به نوعی سودآوری داشته باشد. در ادامه به اصلی ترین مشاغلی که از بادام شکن هیمورا، درآمد خوبی کسب می کنند، اشاره شده است.

باغداران و کشاورزان

باغداران بسیاری هستند که می‌خواهند محصولات بادام درختی خود را علاوه بر پوست گیری، شکسته و مغزگیری نیز کنند، تا ضمن افزایش تنوع فروش محصولات بادامی خود، سود آوری بیشتری نیز در این زمینه داشته باشند. برای اینکار می‌توانند از دستگاه پوست گیر بادام و بادام شکن هیمورا بهره ببرند.

مراکز فروش آجیل و خشکبار

بسیاری از این مراکز هستند که مایل به صرف هزینه های زیاد برای تهیه مغز بادام درختی نیستند. برای این منظور‌ می توانند از دستگاه های بادام شکن استفاده نمایند و بادام های پوست دار سخت خود را بشکنند. همچنین روی مغزهای بادام می توانند عملیاتی نظیر خلال کردن، آسیاب کردن و بو دادن انجام دهند. به این طریق می‌توانند تنوع محصولات خود را جهت فروش، بالا ببرند.

مراکز مخصوص فرآوری بادام

این مراکز یکی از راه های کسب درآمد آسان و بالا می‌باشند. عده ای که قصد راه اندازی چنین مراکزی را دارند می توانند به راحتی از تجهیزات فرآوری بادام استفاده نمایند. علی رغم آن از دستگاه های پوست گیر بادام و مغز خرد کن نیز جهت تنوع در سرویس دهی خود می توانند استفاده کنند. شما نیز با خرید بادام شکن برقی و سایر تجهیزات فرآوری بادام، می توانید درآمد مناسبی از این طریق داشته باشید.

دستگاه بادام شکن
دستگاه بادام شکن

فرآوری بادام را با تجهیزات هیمورا تجربه کنید و خودکفا شوید!

هیمورا یکی از تولیدکنندگان با سابقه در تولید انواع دستگاه های عمل آوری بادام می‌باشد. هر یک از تجهیزات فرآوری بادام هیمورا انتخابی بصرفه برای راه اندازی کسب و کاری مستقل یا تجهیز کردن شغل های ذکر شده در بالا هستند. با این تجهیزات، می توانید تمامی کارهای موردنیاز برای فرآوری بادام را کاملاً ماشینی انجام دهید. پوست گیری با دستگاه پوست گیر بادام، شکستن پوست سخت با بادام شکن ، مغزگیری با دستگاه بوجاری و خرد و خلال کردن با مغز خردکن قسمتی از مراحل فرآوری بادام هستند. این مراحل به ترتیب بعد از چیدن بادام ها از درخت و ارسال به کارگاه، شروع خواهد شد. برای آشنایی با این مراحل و دستگاه های هیمورا می‌توانید مقاله « تجهیزات فرآوری بادام » را مطالعه کنید.

دستگاه بادام شکن
دستگاه بادام شکن

چگونگی خرید تجهیزات فرآوری بادام هیمورا

برای اینکه بتوانید تجربه خرید عالی از سایت هیمورا داشته باشید، بایستی قبل از هر اقدامی نکاتی را مدنظر قرار دهید. اولا این که آیا متنی که برای دستگاه بادام شکن کارگاهی هیمورا نوشته شده، کامل مطالعه کردید یا خیر؟! اگر جوابتان خیر است، پس به ابتدای متن رجوع کنید و از ابتدا متن رو، کامل مطالعه بفرمایید. ولی اگر جوابتون بله هست، باید اقدامات دیگری انجام دهید که در ادامه اشاره می کنیم. باید این محصول رو با محصولات مشابه موجود در سایت، مثلاً دستگاه بادام شکن صنعتی هیمورا مقایسه کنید. بعد از مقایسه و کسب اطلاعات کامل در مورد نوع و نحوه کار این دستگاه، می‌توانید از طریق شماره های درج شده در پایین همین صفحه با کارشناسان فروش تماس بگیرید.

کارشناسان فروش ما، با سوالاتی در مورد بودجه شما، هدف و کارکرد مورد انتظارتان از خرید دستگاه، به شما خواهند گفت که آیا این دستگاه مناسب خرید شماست یا خیر. اگر تصمیمتان برای خرید کالا نهایی شد، کالای شما ثبت سفارش می‌شود. بلافاصله بعد از ثبت سفارشتان، کارکنان ما در کارگاههای صنعتی هیمورا اقدام به ساخت دستگاه شما خواهند کرد. زمان ساخت و تحویل تمامی محصولات هیمورا، از یک هفته تا یک ماه بسته به ساختار و نوع کالا است. در صورت نهایی شدن با شما تماس گرفته می‌شود و کالا برایتان ارسال خواهد شد.

قیمت بادام شکن برقی هیمورا

بطور کلی تعیین قیمت یک محصول، به موارد مختلفی بستگی دارد؛ از جمله زمان و نیروی انسانی صرف شده برای ساخت آن، کیفیت متریال بدنه، قطعات ریز و درشت بکار رفته در آن و سایر موارد دیگر. قیمت متریال، قطعات الکتریکی و تجهیز کننده دستگاه، همگام با نوسانات در قیمت بازار تغییرات دارد. به هر حال نمی‌توان قیمت ثابتی را برای یک کالا در سایت درج نمود. بادام شکن های برقی هیمورا نیز از این دسته کالاها به حساب می‌آیند. قیمت بادام شکن ها معمولاً متناسب با توان و ظرفیت شکستن بادام ها تعیین می‌شود. همانگونه که گفته شد، برخی از این دستگاهها برای مصارف صنعتی و شکستن پوست بادام در حجم زیاد تولید می‌شود. بنابراین دستگاه های صنعتی بادام شکن دارای قیمت نسبتاً بالاتری نسبت به نوع کارگاهی دارند. برای اطلاع از آخرین قیمت بادام شکن برقی کارگاهی یا صنعتی می‌توانید هم اکنون با کارشناسان فروش هیمورا تماس بگیرید.

جدول مشخصات فنی بادام شکن کارگاهی

قابلیت شکستن پوست سخت انواع بادام

دارد
null

گارانتی

یک سال
null

ظرفیت دستگاه

۱۵۰ کیلوگرم در ساعت
null

انرژی مصرفی

برق تکفاز
null

سوالات متداول

با سلام، آیا می تونیم پوسته های خرد شده رو از مغز بادام با دست جدا کنیم؟

سلام دوست عزیز برای این کار لازم نیست که شما با دست این کار رو انجام بدید! برای این کار می تونید از دستگاه بوجاری بادام هیمورا استفاده کنید. بوجاری مکمل بادام شکن هیمورا است و این دو دستگاه می‌توانند مغز بادام را برایتان با سرعت زیاد بشکنند و تفکیک کنند.

(Visited 809 times, 1 visits today)

همانطور که میدانید بادام ها انواع مختلفی دارند، آیا امکان تنظیم دستگاه برای هر نوع بادامی هست؟

بله شما با این دستگاه و اعمال تنظیمات می توانید پوست هر نوع بادام درختی را با آن بشکنید و از مغز جدا کنید.

(Visited 809 times, 1 visits today)

ما به برق سه فاز دسترسی نداریم ولی می خواهیم با برق خانگی، بادام شکنی را انجام بدهیم چه کار باید انجام دهیم؟

بادام شکن های کارگاهی هیمورا، با برق تک فاز خانگی کار می‌کنند. پس با خیال راحت بادام شکن کارگاهی را برای شکستن بادام های خود، می توانید تهیه کنید.

(Visited 809 times, 1 visits today)

با سلام، به نظر شما من برای کارخانه خودم که قصد انجام عملیات فرآوری بادام رو دارم، می تونم از این دستگاه بادام شکن استفاده کنم؟

سلام، این مدل از بادام شکن های هیمورا، مصارف کارگاهی دارند. در واقع ظرفیت و توان بادام شکنی آنها نسبتاً کمتر از بادام شکنهای صنعتی است. بنابراین می توانید از دستگاه های بادام شکن صنعتی هیمورا برای این منظور استفاده کنید.

(Visited 809 times, 1 visits today)

سلام من دارای یک مغازه آجیل فروشی هستم و قصد خرید بادام شکن برقی دارم، می‌خواستم ببینم ابعاد این دستگاه به چه اندازه هست و آیا می‌تونیم اون رو توی مغازه راه اندازی کنیم؟

سلام، بله. ابعاد این دستگاه کاملاً جمع و جور می باشد و دارای ارتفاعی تقریباً یک متر است. بنابراین به راحتی می توانید این دستگاه را در مغازه خود و در جایی که به برق دسترسی دارید راه اندازی و استفاده نمایید.

(Visited 809 times, 1 visits today)
(Visited 809 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *