مغز خردکن صنعتی

دستگاه مغز خردکن صنعتی هیمورا

مغز خردکن صنعتی به عنوان یکی از دستگاه های خط فرآوری آجیل

آجیل ها، مغزیجات و خشکبار سرشار از انواع ویتامین ها هستند. پزشکان برای تاثیر هر چه بهتر آنها روی بدن و تامین مواد مغذی، پیشنهاد می کنند که آن ها را کامل بجوید و درسته قورت ندهید. مغزیجات خردشده، از نظر میزان جذب ویتامین در بدن نسبت به انواع درسته، مفیدتر هستند. همچنین این نوع آجیل های ریز، در قنادی ها و بستنی فروشی ها به عنوان افزودنی به کیک، شیرینی، بستنی و دسر استفاده می شوند. پس گاهی اوقات برحسب نیاز، هسته ها، علاوه بر پوست گیری، هسته شکنی و بوجاری، به مرحله خردکنی هم می رسند که این کار با دستگاه های مخصوص مغز خردکن صنعتی انجام می شود. مغزیجات علاوه بر استفاده بصورت درسته و گاهی پودری، کاربردهایی بصورت خلالی نیز دارند. مغزیجات پودری در داخل حلوا و انواع خلالی بصورت تزئینی، روی آنها استفاده می شوند.

خرد کردن حجم زیادی از مغز هسته میوه ها، کار بسیار طاقت فرسا و زمانبر است؛ به همین دلیل دستگاه مغز خرد کن صنعتی، با هدف کمک به کاربران و افزایش سرعت کار، پا به عرصه گذاشت. پس کارگاه های تولید محصولات غذایی مغزدار، دیگر لازم نیست برای ریز، له و خلالی کردن مغزها، همانند زمان های قدیم، کارگر استخدام کنند. خط فرآوری مغزیجات از جمله بادام، در صنایع غذایی مختلف کاربرد دارد. دستگاه مغز خرد کن به عنوان یکی از تجهیزات فرآوری بادام، بخشی از تجهیزات مربوط به باغ و محل چیده شدن نیست؛ بلکه از مهم ترین ماشین آلات صنایع قنادی و غذایی است. این مغز خرد کن قنادی، وظیفه تامین آجیل بصورت خرد و ریز موردنیاز را بر عهده دارد.

مغز خردکن صنعتی
مغز خردکن صنعتی

آموزش رایگان کار با دستگاه خرد کن مغز

مغزیجات درسته از بالاترین قسمت دستگاه مغز خردکن صنعتی که یک محفظه ورودی است، وارد سیستم می شوند. دستگاه دارای اهرم و ولوم های های تنظیم کننده فاصله تیغه هاست که بصورت دستی چرخانده می شوند و تیغه ها را جابجا کرده و فاصله بین آن ها را کم و زیاد می کنند. اندازه دانه های ورودی، تعیین کننده این فاصله است؛ هرچه دانه کوچکتر باشد، فاصله کمتری تنظیم می شود و هرچه بزرگتر باشد، فاصله تیغه ها زیاد خواهد بود.

طرز استفاده از این تجهیزات صنعتی بسیار ساده بوده و نیاز به متخصص ندارد. فقط کافی است برای شروع کار کلید روشن خاموش را زده و دستگاه را فعال نمایید و پس از خروج آجیل خرد شده از قسمت خروجی، دوباره دستگاه را خاموش کنید. غلطک های تیغه ای که وظیفه خرد کردن مغزیجات را بر عهده دارند، از محفظه ورودی کاملا مشخص هستند و بلافاصله پس از راه اندازی دستگاه، شروع به چرخش می کنند. مصرف کنندگان باید دقت کنند که قبل از شروع کار با دستگاه مغز خردکن صنعتی، ظرف مناسبی در مقابل خروجی آن قرار دهند تا آجیل خرده شده درون آن ریخته شود. در ادامه با قیمت دستگاه گردو خرد کن هیمورا نیز آشنا خواهید شد.

مغز خردکن صنعتی
مغز خردکن صنعتی

ماهیت این دستگاه ها و بخش هایی از آن که قابل تغییر هستند!

  • دستگاه مغز خردکن صنعتی ارتباط مستقیمی با مواد خوراکی دارد؛ پس در ساخت آن از متریال هایی استفاده شده که تاثیری روی این مواد نداشته باشند. همانطورکه گفته شد، جنس بدنه آن از استیل می باشد. استیل نوعی آلیاژ مورد تایید بوده و به هیچ عنوان زنگ نمی زند.
  • دستگاه خرد کن مغز نیز همانند بسیاری دیگر از سیستم های برقی، دارای الکتروموتور است. الکتروموتور این دستگاه ها، تک فاز و با قدرت یک اسب بخار می باشد. این موتور، از قدرت بالایی در خرد کردن مغزیجات برخوردار است.
  • دستگاه بادام خرد کن قابل سفارش در حجم های گوناگون از ظرفیت 150 تا 350 کیلوگرم در ساعت است؛ یعنی در یک ساعت می تواند این حجم از مغزیجات را دریافت نموده و بصورت خرد شده تحویل دهد.
  • این دستگاه برای حمل و نقل و جابجایی راحت تر، بصورت چرخدار ساخته شده است. البته چرخ این دستگاه ها، دارای قفل چرخ هم می باشند تا موقع روشن کردن و استفاده از دستگاه، حرکت نکند و ثابت بماند.
  • برای خردکردن همه انواع آجیل ها از قبیل پسته، فندق، گردو، بادام و غیره از همین دستگاه ها استفاده می شود. به همین سبب در این متن همه نام های مربوطه از قبیل دستگاه خرد کن مغز گردو، دستگاه بادام خرد کن، دستگاه خردکن مغز پسته و غیره را برای یک دستگاه مغز خردکن صنعتی بکار برده ایم.
مغز خردکن صنعتی
مغز خردکن صنعتی

خرید دستگاه مغز خردکن صنعتی برای چه اصنافی باصرفه است؟

مطابق مطالب ذکر شده، میزان تهیه و مصرف آجیل درسته، خلالی و پودری تقریبا به یک اندازه است. باغداران، مغز درسته و آماده را به مشتریان و تولید کنندگان آجیل تحویل می دهند؛ قنادی ها، این مغزها را یا مستقیم از خود باغدار و یا از آجیلی ها خریداری می کنند تا به شکل دلخواه دربیاورند. پس این صنف، یا باید دستگاه مغز خرد کن را تهیه کرده و در مغازه خود نگهداری کند و یا مغزیجات را به اماکنی که این کار را انجام می دهند، بسپارند و نوع ریزتر را تحویل بگیرند.

پس خرید دستگاه مغز خرد کن، چه برای قنادی و چه برای افراد دیگر، کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی است. این باصرفه بودن، برای صنف قنادها به این سبب است که محصول چند دست نمی چرخد و این کار زیر نظر خودشان انجام می شود. همچنین برای افراد دیگر نیز به سبب ایجاد شغل دوم و کسب درآمد، صرفه اقتصادی دارد. بسیاری از قنادان به سبب کمبود جا و نبود وقت کافی برای تهیه آجیل پودری، با این افراد قرارداد می بندند تا با دستگاهی که دارند، این کار را انجام دهند. همچنین به سبب راحتی کار با این دستگاه، معمولا زنان خانه دار برای کسب درآمد، آن را خریده و در منزل خود، بدون زحمت پول در می آورند.

خرید این دستگاه، برخلاف سایر دستگاه های صنعتی گران قیمت، نیاز به صرف هزینه کلان ندارد. با یک پس انداز اندک می توانید، آن را تهیه کنید. اصطلاحاً به این دستگاه ها “همه مغز حریف” می گویند؛ چراکه تک کاره نیستند و قابلیت خرد کردن تمام مغزها را دارند. پس شما هزینه یک دستگاه را می پردازید، اما چندین کار با آن انجام می دهید.

مغز خردکن صنعتی
مغز خردکن صنعتی

راهنمای خرید و مشاوره

تا به حال برای شما هم پیش اومده که یه کالایی رو بدون شناخت دقیق و درست، خرید کنید ولی بعدا بفهمید که چه اشتباه بزرگی کردید و این محصول همونی نیست که می خواستید؟ برای من که خیلی پیش اومده واسه همین الان دیگه تو خریدام خیلی دقت و تحقیق می کنم. اگه این کالای اشتباه خرید شده، چیز کوچک کم ارزشی باشه، راحت میشه اونو کنار گذاشت و نوع کاربردی تر رو خریداری کرد؛ اما برعکس اگه وسیله ای صنعتی یا گران قیمت باشه، هم پولتون رفته و دیگه برنمی گرده و هم اعصابتون.

مغز خردکن صنعتی هم از نوع دومه؛ یعنی باید تو خریدش خیلی وسواس به خرج بدید، درست حسابی تحقیق کنید و درنهایت بهترین محصول رو انتخاب کنید. برای آگاهی از نوع محصول، چند تا راه پیش روتون گذاشتیم؛ یکی اینکه این متن رو مطالعه کنید، دیگری این که ویدیو معرفی رو تماشا کنید و با افراد کاردان و خبره ما تماس بگیرید تا شمارو تو خریدتون راهنمایی کنند. هر خریدی نیاز به یک پیشینه داره که در محصولات هیمورا همین 3 موردی است که گفته شد. هیمورا همه راه های شناخت رو در اختیار خریدار قرار داده و این شمایین که باید از اونا استفاده کنین. متخصصین ما بصورت روزانه آماده خدمات رسانی و مشاوره دهی به خریداران عزیز هستن. قیمت دستگاه پسته خرد کن از طریق همین مشاوران، قابل استعلامه.

مغز خردکن صنعتی
مغز خردکن صنعتی

جدول مشخصات فنی

ظرفیت کاری دستگاه

150 تا 350 کیلوگرم در ساعت
null

امکان جابجایی

دارد/ با چرخ
null

گارانتی

یک سال
null

جنس بدنه

استیل 430
null

انرژی مصرفی

برق تکفاز
null

قدرت الکتروموتور

یک اسب بخار
null

سوالات متداول

این دستگاه ها در ابعاد بزرگ هم قابل سفارش هستند؟

خیر. این دستگاه فقط در یک ظرفیت تولید شده است.

(Visited 252 times, 1 visits today)

چطور میتونیم از خدمات گارانتی مغز خردکن صنعتی بهره مند بشیم؟

تمام محصولات ما، یک سال گارانتی طلایی و 10 سال خدمات پس از فروش بی قید و شرط دارند.

(Visited 252 times, 1 visits today)

با این دستگاه ها فقط برای خرد کردن مغزیجات ساخته شده اند یا مواد غذایی دیگه هم میشه باهاشون خرد کرد؟

این دستگاه ها صرفا برای خرد کردن مغز خشکبار در اندازه های ریز و درشت استفاده می شوند.

(Visited 252 times, 1 visits today)
(Visited 252 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *