دم گیر کشمش

دم گیر کشمش دستگاه فراوری خشکبار به صورت کارگاهی ✅+ فیلم دستگاه با عملکرد

فیلم تجهیزات مرتبط (روی تصاویر زیر کلیک کنید)

پلت سلز دام وطیور
ارده گیر صنعتی
فراوری بادام
پلت سلز دام وطیور ارده گیر صنعتی فراوری بادام

ارزش مطالعه

این مقاله به شما کمک خواهد کرد تا در مورد مبحث بوجاری و پاکسازی خشکبار مهمی مانند کشمش، اطلاعات بسیار ارزشمندی به دست آورید و  به رویکرد جدیدی در کسب و کار خود، دست پیدا کنید . این رویکرد کمک خواهد کرد بتوانید در وقت، هزینه و نیروی کار خود صرفه جویی کرده و محصولی باکیفیت تر با هزینه پایین تر روانه بازار مصرف کنید.

احساس نیاز به دستگاه دم گیر کشمش

ابتدا لازم است بدانیم ماهیت دستگاه بوجاری و عملکرد آن چیست؟ روند پیشرفت علم، باعث شده انسان روز به روز بیشتر شاهد نوآوری و پیشرفت علم در زمینه صنایع و ماشین سازی باشد. یکی از این پیشرفت های بسیار کاربرد تولید دستگاه های بوجاری برای خشکبار، غلات، گیاهان دارویی و … است. دستگاهی که به  یاری تولید کننده آمده تا در مبحث کاهش هزینه های تولید، کاهش نیروی کار و افزایش کارآمدی، مثمرثمر باشد. دستگاه های بوجاری و علی الخصوص دستگاه دم گیر کشمش که موضوع این مبحث است، ضریب بسیار زیاد خطای نیروی انسانی را در پوچ گیری و دم گیری کشمش به حداقل رسانده و باعث می شود که محصول شما با کیفیتی بالا و صادراتی بسته بندی و روانه بازار مصرف شود.

👇 برای راهنمای خرید و مشاوره تخصصی دمگیر کشمش با گروه هیمورا تماس بگیرید. 👇

معرفی دستگاه دم گیر کشمش

دستگاه دم گیر کشمش ساخت صنایع ماشین سازی هیمورا با کیفیتی صادراتی و مهندسی کاربردی، با توجه به خواسته ها و نیازهای تولید کننده از جمله توان مصرفی دستگاه، حجم دستگاه، قابلیت جابجایی و …. طراحی و ساخته شده است تا مشتری بتواند انتخابی معقول، دقیق، کاربردی و متناسب با نیاز خود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه، معرفی قطعات و ویژگی های آن را برای شما در اولویت کار شرکت هیمورا است.

دم گیر کشمش

بدنه مقاوم با رنگ کوره‌ای

دستگاه دم گیر کشمش که در اصطلاع عامیانه، به آن کشمش پاک کن هم گفته می شود دارای فلزی با مقاومت بالا است. دلیل مقاومت بالای بدنه این دستگاه، محافظت از قطعات داخلی در برابر عوامل مخرب بیرونی از جمله ضربه و رطوبت است که عامل اصلی تخریب و استهلاک دستگاه های تولیدی به شمار می‌رود.

از آنجا که دستگاه  کشمش پاک کن ممکن است در شرایط اقلیمی متفاوت مثل محیطی با رطوبت بالا یا دمای زیاد، و یا تابش مستقیم نور خورشید، مورد استفاده قرار گیرد، زنگ زدگی و از بین رفتن رنگ بدنه امری عادی خواهد بود. بنابراین صنایع ماشین سازی هیمورا با علم به این مسئله، در تمامی دستگاه خود از جمله دستگاه دم گیر کشمش از رنگ های الکترواستاتیک کوره ای برای بدنه استفاده می‌کند که هم مقاومت دستگاه را در مقابل سائیدگی و زنگ زدگی بیشتر کرده و هم از نظر ظاهری دستگاهی زیباتر و شکیل تر، پیش روی شما قرار می‌دهد.

هسته ی داخلی دستگاه کشمش پاک کن، مخزنی است که با انرژی جنبشی گرفته شده از الکتروموتور شروع به حرکت با دور سریع می‌کند و باعث می‌شود نیروی گریز از مرکز ایجاد شود که با گیر کردن دم کشمش این نیرو باعث گرفتن دم کشمش ها می‌شود.

الکتروموتور

همچنین الکتروموتور از مهم ترین قطعات موجود در سیستم است. به عبارتی دیگر می‌توان گفت که کارایی سایر قسمت های سیستم نیز به الکتروموتور بستگی دارد .یعنی اگر الکتروموتور دارای قدرت بالایی باشد راندمان کارکرد سایر قطعات سیستم نیز افزایش پیدا می‌کند. همین اهمیت بالای الکتروموتور باعث شده است که شرکت هیمورا الکترو موتور های خود را از برند موتوژن که یکی از بهترین برند های الکتروموتور در سطح کشور می‌باشد تهیه کند. وظیفه الکتروموتور در دستگاه دم گیر کشمش به حرکت دراوردن هسته ی داخلی سیستم است.

دم گیر کشمش

عملکرد و ظرفیت دستگاه دم گیر کشمش

ظرفیت این دستگاه به صورت تقریبی حدود یک تن در ساعت است و قابلیت دم گیری، پوچ گیری و واکس زنی و دو مرحله سرند را دارد. برای شروع کار دستگاه، ابتدا کشمش ها از ورودی دستگاه که شکلی قیف مانند دارد، وارد دستگاه می‌شود و بلافاصله بعد از ورود به دستگاه مرحله اول سرند یا الک شدن بر روی کشمش ها انجام شده و سپس، محصول وارد قسمت دم گیری دستگاه شده تا به طور کامل دم گیری انجام شود.

بعد از مرحله دم گیری، کشمش ها برای طی مرحله دوم سرند، وارد سرند دوم دستگاه دم گیر کشمش شده و بعد از اطمینان از سرند کشمش (با طی مرحله دوم سرند) وارد مرحله‌ای می‌شود که از سیستم بوجاری مکشی در این مرحله استفاده شده است برای اطمینان از حذف کشمش های پوچ و خراب.

از قابیلت های دیگر دستگاه دم گیر کشمش وجود مخزن روغن برای واکس زنی کشمش ها است. بدین منظور روغن خوراکی در مخزن مخصوص ریخته می‌شود و حین مرحله دم گیری، عملیات واکس زنی هم انجام خواهد شد. از پارافین خوراکی به عنوان روغن واکس زنی برای کشمش استفاده می‌شود.

همچنین دستگاه کشمش پاک کن تولیدی مجموعه ماشین سازی هیمورا، مصرف کننده را در باب برق مصرفی با جریان برق سه فاز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

ظرفیت تولیدی دستگاه دم گیر کشمش

دستگاه کشمش پاک کن هیمورا ظرفیت جداسازی یک تن کشمش را در یک ساعت با سرعت بالا داشته و در ظرفیت های قابل سفارشی سازی با توجه به نیاز مشتری تولید و عرضه می‌شود تا بتوانیم نیاز مشتریان را با توجه به ظرفیت های درخواستی تامین‌کنیم.

عملکرد و معرفی دستگاه دمگیر و پوچ گیر کشمش

راهنما و مشاوره تخصصی

صنایع ماشین سازی هیمورا در راستای تحقق اهداف بلند مدت خود و متعهد بودن به مشتریان خود، برای راهنمایی و مشاوره توسط مشاوران متخصص و کارشناسان فروش، مسیرها و بسترهای گوناگونی را پیش روی مشتری قرار می‌دهد.

شما می توانید از طریق مراجعه حضوری، تماس تلفنی، شبکه های اجتماعی و ارسال و دریافت ایمیل، با مشاوران و کارشناسان این مجموعه در ارتباط بوده و نسبت به دریافت راهنمایی، مشاوره و خرید دستگاه دم گیر کشمش اقدام فرمایید.

گارانتی و خدمات پس از فروش

مجموعه ماشین سازی هیمورا در راستای حفظ منافع مشتریان و بهبود شرایط خدمت رسانی و مشتری مداری، گارانتی یک ساله طلایی برای تمامی دستگاه های تولیدی این مجموعه، ارائه می‌دهد تا مشتریان با طیب خاطر و فراغ بال نسبت به خریدی مطمئن، اقدام نمایند. همچنین پشتیبانی و خدمات پس از فروش 10 ساله برای دستگاه های تولیدی ارائه می‌شود که برگ زرین دیگری است بر اثبات اولویت نیازها، خواسته ها و آرامش مشتری در مجموعه هیمورا.

👆 برای راهنمای تخصصی با گروه صنعتی هیمورا 👆

توجیه اقتصادی و جمع بندی

توجیه اقتصادی و چرایی استفاده از دستگاه دم گیر کشمش در کارخانه ها و کارگاه های تولید خشکبار، امری مبرهن و واضح است. مهم ترین دلیل استفاده ازین دستگاه این است که ضریب خطای این دستگاه برای باقی ماندن دم کشمش و کشمش های خراب در مقایسه با بوجاری دستی به میزان قابل ملاحظه ای کم بوده و محصول به دست آمده با کیفیتی مثال زدنی به دست مصرف کننده می‌رسد.

هم چنین در مرحله دم گیری احتمال له شدن کشمش، به صفر می رسد و ضرر و زیان وارد شده به محصول در روش دستی، با استفاده از دستگاه کشمش پاک کن، در واقع وجود نخواهد داشت.

مزیت بعدی صرفه جویی در زمان و نیروی کار است. بدین صورت که با صرف فقط یک ساعت، شما محصولی معادل یک تن دریافت خواهد کرد که به هیچ عنوان قابل مقایسه با روش دستی، نیست. نیروی کار در صورت استفاده از دستگاه دم گیری کشمش به حداقل رسیده و در واقع یک اپراتور دستگاه می تواند کار چندین نیروی کار را در زمانی بسیار کمتر انجام دهد.

سوالات متداول

اندازه کشمش ها یا نوع کشمش باید چگونه باشد؟

با توجه به اینورتر موجود در تابلو برق شما میتوانید متناسب با نوع و اندازه کشمش سرعت چرخش و کار دستگاه را تنظیم کنید.

(Visited 123 times, 1 visits today)

کشمش را در هر شرایط و دمایی دم گیری میکند؟

خیر باید دقت کنید کشمشی که در دستگاه میریزید باید یخ زده باشد تا عمل دم گیری به درستی انجام شود.

(Visited 123 times, 1 visits today)

ظرفیت های تولیدی قابل سفارش است؟

بله شما می‌توانید به اندازه مواد اولیه که دارید در سطح کارگاهی حداقل 500 کیلوگرم حجم مورد نیاز دم گیری کشمش را سفارش دهید.

(Visited 123 times, 1 visits today)
(Visited 123 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *