قیمت دستگاه پوست کن گردو

دستگاه گردو پوست کن هیمورا

گردو پوست کن هیمورا چگونه دستگاهی است؟

کشاورزی یکی از مهمترین بخش ها در صنعت هر کشوری بوده و به تجهیزاتی که در این حوزه کاربرد دارند، توجه بالایی می شود. در این راستا گروه های صنعتی و ماشین سازی زیادی برای طراحی و ساخت این گونه دستگاه ها وارد عمل شده اند. هیمورا از جمله سازندگان چنین دستگاه هایی می باشد و می توان گفت که فعالیت های مستمری در این زمینه دارد. از سری تولیدات هیمورا می توان به دستگاه گردو پوست کن اشاره کرد که در چندین ظرفیت متفاوت تولید شده اند. قیمت دستگاه پوست کن گردو براساس ظرفیت آن متفاوت می باشد.

در ساخت دستگاه گردو پوست کن از فلز بسیار بادوام و مرغوبی استفاده شده است. گروه صنعتی هیمورا در ساختار این تجهیزات فوق العاده کاربردی، از الکتروموتور پر قدرتی استفاده کرده که توان بالایی داشته و نیروی موردنیاز برای پوست گیری از گردوها را تامین می کند. یکی از مهم ترین مزیت های قابل ذکر در مورد این دستگاه ها، عدم نیاز به آب برای پوست گیری از گردوهاست که به راحتی در هر مکانی می توان از این سیستم های پوست کنی استفاده کرد. در واقع پوست گیرهای گردوی هیمورا از به صرفه ترین تجهیزاتی هستند که در کمترین زمان پوست گیری از گردو را انجام می دهند. پس شما با خرید دستگاه پوست کن گردو باعث رونق دادن به کسب و کارتان می شوید.

قیمت دستگاه پوست کن گردو
قیمت دستگاه پوست کن گردو

نگاهی به ساختار دستگاه پوست کن گردو

موتور

مهم ترین بخش دستگاه پوست گیر گردو، موتور آن است. الکتروموتور دستگاه، وسیله ای برای تبدیل انرژی الکتریکی به نیروی مکانیکی می باشد و در دستگاه های پوست کن گردو وظیفه به حرکت درآوردن سیستم برس داخل مخزن را بر عهده دارد و با توجه به قدرت 2 اسب بخار، باعث انجام هر چه بهتر عملیات پوست گیری از گردوها می شود. موتور قدرت خود را با استفاده از تسمه به این بخش منتقل و باعث چرخش و حرکت آن می شود. باید بدانید قیمت دستگاه پوست کن گردو، گاهاً متاثر از برند این دستگاه می باشد.

مخزن

دستگاه گردو پوست کن هیمورا، برای انجام عمل پوست گیری دارای یک مخزن با ظرفیت های مشخص شده ای است که گردوها به داخل آن ریخته می شوند؛ داخل این مخزن بصورت سیستم برسی طراحی شده که عملیات پوست گیری از گردوها با استفاده از آن انجام می گیرد. البته یک بخش از مخزن به حالت شیارهای رنده ای است که پوست های جدا شده از گردوها از این قسمت به بیرون ریخته می شوند.

چرخ ها

برای حمل راحت دستگاه، در زیر آن از پایه های چرخ دار استفاده شده است. وجود این چرخ ها به کاربر امکان می دهد تا بتواند دستگاه را به هر نقطه ای انتقال دهد. البته تنها دو چرخ در زیر این گردو پوست کن برقی وجود دارد و بخش جلویی آن دارای پایه های فلزی است؛ این پایه ها باعث استقرار راحت و عدم حرکت دستگاه در حین انجام پوست گیری می شود. وجود چنین امکانات کاربردی در این دستگاه ها در قیمت دستگاه پوست کن گردو بی تاثیر نیست.

دستگیره ها

دو عدد دستگیره نیز بر روی این دستگاه ها وجود دارد که قابلیت جداشوندگی دارند و کاربر در زمان حمل می تواند براحتی آنها را وصل و جدا کند. دلیل اینکه چرا این دستگیره ها بدین صورت طراحی شده، این است که کاربر تنها در زمان نیاز آنها را وصل می کند و فضای کمی توسط دستگاه اشغال می شود.

کلید روشن و خاموش

شروع کار این دستگاه ها با فشردن کلید روشن و خاموش انجام می گیرد که در بخش جلویی دستگاه تعبیه شده است. در کنار این کلید، پریزی قرار دارد که به منظور وصل کردن لامپ برای راحتی کار در شب استفاده شده است.

درب تخلیه

اگر به ساختار این دستگاه توجه داشته باشید، خواهید دید که دربی جهت تخلیه گردوهای پوست کنده شده وجود دارد. این درب به سمت بالا باز می شود و این عامل موجب تخلیه راحت گردوها از داخل مخزن می گردد.

قیمت دستگاه پوست کن گردو
قیمت دستگاه پوست کن گردو

نحوه پوست گیری از گردو در این دستگاه

شروع عملیات پوست گیری با وصل کردن دوشاخه دستگاه به برق آغاز می گردد. کلید روشن دستگاه را بزنید، با این کار موتور آغاز به کار می کند. چند ثانیه اجازه دهید تا موتور به دور نامی خود برسد. با توجه به ظرفیتی که مخزن دستگاه دارد، گردوهای پوست سبز را به داخل آن بریزید. شیارهای رنده ای و سیستم برسی که در کف مخزن وجود دارد باعث جدا شدن پوست سبز گردوها می شود. پوست های جدا شده از شیارهایی که در یک بخش مخزن وجود دارد به بیرون ریخته می شوند. با توجه به نوع گردو و رسیده بودن آن، حدود 5 الی 12 دقیقه زمان نیاز است تا پوست های سبز گردوها بصورت کامل جدا شوند.

با گذشت زمان ذکر شده و مشاهده اینکه تمامی گردوها پوست گیری شده اند، درب تخلیه مخزن را باز کرده و گردوهای پاک شده را به بیرون منتقل کنید. لازم به توضیح است که در زمان تخلیه گردوها نیاز نیست که دستگاه را خاموش کنید. این کار باعث می شود عمل خالی کردن گردوها راحت تر انجام گیرد؛ چرا که حرکات چرخشی که سیستم برس دارد، موجب می گردد تا کار خارج کردن گردوها به سادگی انجام شود. استفاده از این دستگاه ها بصورت قابل توجهی باعث افزایش راندمان کاری شده و در طول روز قابلیت این را دارند که حجم بالایی گردو را پوست گیری نماید.

معایب

  • بدون برق، کارآیی ندارند.

مزایای این دستگاه پوست کنی

  • وزن سبک، حمل و جابجایی آسان
  • سهولت استفاده و بدون نیاز به دانش قبلی
  • دارای صرفه اقتصادی بالا بدلیل عدم نیاز به نیروی انسانی
  • سرعت بالا در جداسازی پوست گردوها
  • مصرف انرژی الکتریکی کم
  • مجهز به درب تخلیه جهت خارج کردن راحت گردوها
  • دارای موتور با قدرت 2 اسب بخار
  • دستگاه پوست کن گردو مجهز به پریز جهت وصل کردن لامپ برای راحتی کار در شب
  • پوست گیری از گردو بدون نیاز به آب
  • قیمت مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی دستگاه پوست کن گردو
  • یک سال گارانتی بی قید و شرط تعویض موتور دستگاه در صورت خرابی

پوست گیری سریع و درآمدزایی بالا با پوست کن گردو هیمورا

اگر بخواهیم در مورد توجیه اقتصادی دستگاه پوست کن گردو توضیحاتی داشته باشیم، باید گفت که این پوست گیرها با مکانیزم ساده چرخشی و نیروی اصطکاک سبب جدا شدن پوست گردو شده و در این کار از سرعت عمل بالایی برخوردارند. این دستگاه ها توان خود را از الکتروموتوری دریافت می کنند که با برق تکفاز کار می کند و شما به راحتی می توانید با استفاده از برق کارگاه خود از آن استفاده کنید.

وجود برس های سیمی در کف مخزن این دستگاه ها که در زمان چرخش مخزن جریانی گردابی ایجاد می کنند، باعث می شوند سرعت پوست گیری از گردوها بالا رفته و در زمان صرفه جویی شود. البته این امر تنها باعث صرفه جویی در زمان نمی شود و موجب درآمدزایی نیز می شود؛ به این معنی که شما در طول روز می توانید مقدار قابل توجهی گردو پوست گیری و به بازار عرضه نمایید. ساخت این دستگاه ها در ظرفیت های متنوعی انجام گرفته و کاربر این امکان را دارد که با توجه به نیاز خود، پوست گیر گردوی مناسب را انتخاب کند. همچنین قیمت دستگاه پوست کن گردو سبز مناسب بوده و باغداران می توانند از آن استفاده کنند.

قیمت دستگاه پوست کن گردو
قیمت دستگاه پوست کن گردو

هدف از ساخت و طراحی دستگاه پوست کنی گردو

تسریع پوست گیری از گردو

در حالت عادی، یعنی بدون استفاده از دستگاه های پوست گیری، زمان زیادی برای جداسازی پوست گردو صرف می شود. با بکارگیری دستگاه های پوست گیری مدت زمان پوست کنی بصورت قابل توجهی کاهش پیدا می کند و در طول روز این امکان وجود دارد که حجم بالایی گردو از پوست سبز جدا شود.

عدم نیاز به نیروی کارگر

برای کار با دستگاه پوست کن گردو بدون آب دیگر نیازی به نیروی کارگر زیادی نیست و تنها به یک نفر نیاز است تا گردوها را داخل دستگاه بریزد. به یاد داشته باشید که در گذشته برای جدا کردن پوست گردو از تعداد نفرات بالایی استفاده می کردند و روزها صرف انجام این کار می شد. حتی گاها گردوها را در مقابل نور آفتاب قرار می دادند تا با گذشت زمان پوست ها پلاسیده شده و سپس توسط افراد از گردو جدا شوند. در این میان یک نفر هم باید گردوها را زیر و رو می کرد تا نور خورشید به همه بخش های گردو برسد.

امکان نگهداری راحت از گردوها در انبار

گردویی که پوست گیری شده را خیلی راحت تر می توان در انبار نگهداری کرد. چرا که در این حالت مقدار فضایی که اشغال می شود کم بوده و می توان مقدار زیادی گردو را انبار نمود.

افزایش درآمدزایی

همان گونه که گفته شد، با استفاده از گردو پوست کن برقی در طول روز می توان حجم بالایی گردو را پوست گیری نمود. این امر در فروش این محصولات نیز تاثیر گذار است؛ چراکه گردوی پوست کنده شده قیمتی به مراتب بالاتر از گردو با پوسته سبز دارد. علاوه بر این مورد عدم نیاز به نیروی کارگری نیز باعث کاهش در هزینه های اضافی و در نتیجه درآمدزایی می گردد. از نمونه دستگاه های پوست گیری دیگر که می تواند صرفه اقتصادی بالایی داشته باشد می توان به دستگاه پوست گیر کنجد تمام اتوماتیک اشاره کرد که تمام فرآیند بدون دخالت نیروی انسانی و بصورت کاملا بهداشتی انجام می گیرد.

جلوگیری از ایجاد آفت در محصول

گردویی که پوست دار باشد و به همین شکل انبار شود، امکان خرابی و ایجاد آفت در آن وجود دارد. پوست گیری کاملی که با استفاده از این دستگاه ها انجام می گیرد باعث می شود، انبار کردن محصول راحت بوده و مدت طولانی تری نگهداری گردد.

قیمت دستگاه پوست کن گردو
قیمت دستگاه پوست کن گردو

راهنمای خرید و چگونگی مشاوره برای خرید دستگاه گردو پوست کن هیمورا

اینجا می خوام یکم خودمونی تر با هم حرف بزنیم و راهنمایی های لازمی که برای خرید دستگاه های پوست گیری گردو نیاز دارید را براتون ذکر کنم. شما اولین کاری که تو خرید این دستگاه ها باید بهش توجه بکنین، این که چه ظرفیتی نیاز دارین؟ آیا این ظرفیت پاسخگوی نیازهاتون هست یا نه؟ شما با پاسخی که به این سوالا میدین، اولین قدم تو خرید این دستگاه ها رو برداشتین. اگه مصرف برق براتون خیلی اهمیت داره باید بگم که این دستگاه ها، انرژی الکتریکی چندان زیادی مصرف نمی کنن و قابلیت کارکرد با برق تک فاز رو دارن. شما با استفاده از این دستگاه ها خیلی راحت و با سرعت می تونین مقدار زیادی گردوی پوست کنده داشته باشین.

برای دونستن این موضوع هم که چطوری می تونین از هیمورا دستگاه پوست گیری گردو بخرین، باید بگم که خیلی کار راحتیه. شما اول از همه همینجا میرین پایین و یکی از شماره هایی که اونجا نوشته شده رو برمیدارین و با مشاورای ما تماس می گیرین. هر سوالی که در مورد این دستگاه ها داشته باشین رو خیلی راحت می تونین، بپرسین. استعلام قیمت گردو پوست کن رو هم به همین طریق می تونین انجام بدین. اگه تصمیمتون رو گرفتین و می خوایین یکی از این دستگاه ها رو بخرین، به دو طریق میشه عمل کنید. یکی اینکه به صورت آنلاین سفارش بدین و یا اینکه حضوری تشریف بیارین شرکت و دستگاه مورد نظرتون رو خریداری کنین.

قیمت دستگاه پوست کن گردو
قیمت دستگاه پوست کن گردو

جدول مشخصات فنی

انرژی مصرفی

برق تکفاز
null

قابلیت جابجایی

دارد
null

نیاز به آب برای پوست گیری

ندارد
null

گارانتی

یک سال
null

جنس بدنه

آهنی
null

قدرت الکتروموتور

استیل 304
null

ظرفیت پوست گیری در ساعت

300 الی 400 کیلوگرم
null

ابعاد دستگاه

45*115 سانتیمتر
null

سوالاتی که شما می پرسید

پوست گیرهای گردوی هیمورا با برق سه فاز کار می کنند؟

نخیر. تمام دستگاه های پوست کن گردو هیمورا تکفاز هستند و نیازی به برق سه فاز نیست.

(Visited 98 times, 1 visits today)

در پایان کار آیا نیاز به شستشوی محتویات داخل مخزن است؟

بله. در آخر کار برای تمیز کردن پوست گردوها از داخل مخزن می توانید از آب استفاده و سپس گردوها را تخلیه کنید.

(Visited 98 times, 1 visits today)

در طول کار نیاز است که گردوها در داخل مخزن زیر رو شود تا عمل پوست گیری به خوبی انجام گیرد؟

نه، هیچ نیازی نیست. گردوها داخل مخزن این دستگاه ها بصورت چرخشی حرکت می کنند و این امر باعث می شود تمامی گردوها در اثر تماس با رنده و برس فلزی در کف دستگاه پوست گیری شوند.

(Visited 98 times, 1 visits today)
(Visited 98 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *