قیمت دستگاه بادام شکن

تجهیزات فراوری بادام ✅ شکن ، پوست گیر و بوجاری + فیلم تجهیزات

آشنایی با دستگاه بادام شکن صنعتی هیمورا

با افزایش تولید محصولات کشاورزی و تبدیل آن به یک شغل جهت تهیه مواد اولیه، طراحی بخشی از ماشین آلات صنعتی، به این حرفه اختصاص یافته است. دستگاه هسته شکن، مختص کشاورزانیست که محصول تولیدی آنها، دارای هسته ای با مغز خوراکی است. اگر حجم محصول تولیدی زیاد باشد، برای کشاورز با صرفه است که خود دستگاه های مربوط به خطوط فرآوری هسته را تهیه کند. ولی با کم بودن تولیدات این دستگاه ها، بهتر است از مراکز مربوطه، کمک بخواهد. قیمت دستگاه بادام شکن با توجه به بالابردن سرعت تولید محصول، بسیار مناسب و اقتصادی است. اگر تمام فرآیندهای تولید مغز بادام و یا سایر میوه ها، بصورت دستی انجام شود، زمان بر بوده و خستگی کشاورز را به همراه داشت؛ در نتیجه بازده پایین خواهد آمد.

سایز دستگاه بادام شکن همانند سایر دستگاه های صنعتی عظیم و گسترده نیست و در ابعاد کوچک تجاری ساخته شده است که به راحتی می توانید آن را در مغازه یا منزل خود جای دهید. دستگاه بادام شکن، در ارتفاع 1 متر و طول و عرض 50 در 40 سانتیمتر طراحی شده است؛ با این حجم، دستگاه حتی در اتاقک ها نیز جا داده می شود. برای آشنایی با نحوه اطلاع از قیمت دستگاه بادام شکن خانگی و صنعتی هیمورا و کارایی های دیگر آن، با ما همراه باشید.

قیمت دستگاه بادام شکن
قیمت دستگاه بادام شکن

چگونه یک دستگاه هسته شکن می تواند حریف شکستن انواع هسته ها شود؟

دستگاه بادام شکن صنعتی، برای شکستن هسته انواع میوه ها اعم از بادام، پسته، فندق، هلو، زردآلو، گردو و مغز هر نوع میوه دیگر استفاده می شود. هسته گردو و بادام می تواند روزانه به مقدار 300 کیلوگرم، توسط این دستگاه ها شکسته شود. اما ظرفیت دستگاه برای تولید مغز فندق و پسته که ریزتر هستند، 500 کیلوگرم بوده و برای هلو، زردآلو و بادام کوهی یک تن در طول روز است. از آنجایی که هسته میوه های مختلف اندازه های گوناگون دارند، دستگاه باید قابلیتی داشته باشد تا بتواند تمام مغزها را با هر سایزی، بشکند. این قابلیت از طریق کم و زیاد کردن فاصله بین غلطک های داخل سیستم، ایجاد می شود.

داخل سیستم دو عدد غلطک وجود دارد که بالا و پایین هم قرار دارند؛ با استفاده از پیچ هایی می توان فاصله بین آن ها و صفحات را تنظیم نمود. این فاصله برای هسته های بزرگ مثل گردو باید افزایش داده شده و برای هسته های کوچک مثل فندق، کاهش داده شود. توجه کنید که نباید از این دستگاه انتظار داشت که دو یا چند نوع هسته را بطور همزمان بشکند؛ زیرا علاوه بر اندازه متفاوت آن ها و تنظیم نبودن غلطک ها، دستگاه قابلیت جداسازی این مغزها را هم ندارد. قیمت دستگاه بادام شکن صنعتی با توجه به کاربردهای متعدد آن و محدود نبودن به هسته یک میوه خاص، بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

قیمت دستگاه بادام شکن
قیمت دستگاه بادام شکن

مکانیزم کارکرد دستگاه بادام شکن هیمورا

در ابتدا لایه نازک هسته هایی مثل هسته بادام، گردو، پسته و غیره که دارای پوسته سبز بیرونی نیز هستند، باید با دستگاه پوست گیر بادام جدا شده تا به پوسته سفت هسته برسیم. پوسته سفت، باید شکسته شود پس بادام از دریچه قیفی شکل بالای دستگاه، وارد آن می شود. این هسته ها در داخل دستگاه شکسته می شوند، بدون این که آسیبی به مغز درون آن وارد شود. به این صورت که هسته ها مابین غلطک های درحال چرخش قرار می گیرند و فشاری که به آن ها وارد می شود، پوسته را می شکند. اما دیگر فرصتی برای اعمال فشار به مغز نمی ماند؛ چون از غلطک خارج شده و به سمت محفظه خروجی هدایت می شود. قیمت دستگاه بادام شکن صنعتی همه کاره هیمورا با قیمت دستگاه بادام شکن تک کاره سایر برندها، متفاوت است.

از دریچه خروجی، تمام این پوسته ها و مغز با یکدیگر و بصورت مخلوط خارج می شوند. جدا کردن آن ها بصورت دستی از یکدیگر کار دشواری است. پس برای این کار، نیاز به یک دستگاه بوجاری که جدا کننده هسته و پوسته است، داریم. دستگاه بوجاری نیز از محصولات پرفروش هیموراست که معمولا همراه با دستگاه هسته شکن، خریداری می شود. مکانیزم دستگاه بادام شکن، قیمت دستگاه بادام شکن خانگی و صنعتی، بوجاری، پوست کن و تمام دستگاه های خط فرآوری بادام، از این سایت و طی تماس با کارشناسان فروش از طریق شماره های مندرج در پایین همین صفحه قابل استعلام است.

قیمت دستگاه بادام شکن
قیمت دستگاه بادام شکن

بوجاری و الک مکش، دو دستگاه وابسته به هسته شکن

به عملیات پاک کردن غلات از خاشاک و ذرات خاک، الک کردن آن ها، بوجاری می گویند. دستگاه صنعتی بوجاری نیز در صنعت کشاورزی برای جداسازی ترکیبات دو مخلوط ناهمسان و بدست آوردن محصول عاری از هر نوع ماده زاید و اضافی موردنظر، استفاده می شود. بوجاری روش های گوناگونی دارد؛ یکی از آن ها، الک کردن دستی است که در آن مواد ریزتر رد شده و مواد درشت تر، روی توری می مانند که برای جداسازی بادام از پوسته آن کاربرد ندارد. یکی دیگر از این روش ها، باد دادن است تا نیروی باد باعث شود، پوسته های خشک و سبک جدا شده و اقلام سنگین به جا بمانند. این نوع بوجاری نیز برای بادام مناسب نیست؛ زیرا پوسته و هسته آن تقریبا هم وزن هستند.

برای کاهش دخالت انسان و افزایش سرعت عملکرد پاک سازی محصولات همانند بادام، دستگاه های بوجاری طراحی شده اند که پوسته و هسته را بدون نقص و در کمترین زمان ممکن، از هم جدا کرده و در نهایت مغز خالص را تحویل می دهند. این دستگاه ها دارای الک مکش برقی هستند که حالت ویبره دارد. قیمت دستگاه بادام شکن فقط مختص آن دستگاه است و برای خرید دستگاه بوجاری، باید هزینه جداگانه ای بپردازید.

تمام اجزای مهم در دستگاه های هسته شکن صنعتی

الکتروموتور

الکتروموتور عضو جدانشدنی این دستگاه هاست. این موتور انرژی لازم جهت به گردش درآوردن غلطک ها را از طریق تبدیل نیروی الکتریکی به مکانیکی تامین می نماید. در واقع این موتور است که باعث می شود غلطک ها بچرخند و هسته را بشکنند. موتور این دستگاه از برند ایده آل، با قدرت 0/5 اسب بخار و 4 پل می باشد. همچنین قدرت این موتور 0/37 کیلووات 1400 دور می باشد.

شاسی دستگاه و بدنه

شاسی از بخش های خارجی دستگاه و از جنس آهن است که موجب می شود قطعات کنار هم قرار گیرند و چفت هم شوند. شاسی موجب می شود که قطعات دستگاه هنگام کار کردن و جابجایی، از هم گسیخته نشوند. این بخش از آلیاژ آهن بادوام و مقاوم ساخته شده است. بدنه نیز از همین جنس بوده و نوعی محافظ مقاوم در برابر اجزای درونی محسوب می شود.

مخزن ورودی و دریچه خروجی

در بالاترین قسمت دستگاه، یک بخش منشوری شکل وجود دارد که محل ورود هسته هاست. از این بخش هسته هایی که باید شکسته شوند، وارد می شوند و پس از شکسته شدن از طریق غلطک ها، از سمت دریچه خروجی به بیرون فرستاده می شوند.

غلطک و پیچ های تنظیم کننده

همانطور که در بخش نحوه کارکرد دستگاه هم توضیح داده شد، این دستگاه دارای دو غلطک است که با فاصله روی هم قرار گرفته اند. هسته ها به فاصله میان این دو غلطک فرستاده شده و با اعمال فشار، شکسته می شوند. این فاصله بین غلطکی، با توجه به اندازه هسته متغیر است و توسط پیچ ها تنظیم می شود. این فاصله، اگر زیاد باشد، هسته های ریز بدون شکسته شدن و برخورد با غلطک از آن عبور می کنند و اگر کم باشد، هسته های درشت تر، نمی توانند از آن عبور کنند و اصلا شکسته نمی شوند. پس تنظیم این فاصله باتوجه به نوع هسته ورودی، مهم است.

قیمت دستگاه بادام شکن
قیمت دستگاه بادام شکن

بادام شکن کارگاهی : هسته شکنی از مقدار کم بادام

شکستن پوست سخت بادام، فقط در حجم های انبوه انجام نمی شود؛ بلکه کارگاه هایی برای این کار احداث شده اند که ظرفیت گسترده ای ندارند و مختص هسته شکنی در مقادیر کم و محلی می‌باشند. این مراکز مجهز به دستگاه بادام شکن کارگاهی هستند که با دریافت بادام درسته کشاورزان، هسته آن را تحویل می دهند. وجود این کارگاه ها، برای کشاورزانی با صرفه است که حجم کمی بادام در مزارع آن ها کشت و دریافت می شود. دستگاه های بادام شکن کارگاهی نسبت به انواع صنعتی کوچکتر و ارزان قیمت تر می باشند؛ اما در مقابل ظرفیت کمتری نیز دارند.

برخلاف مدل صنعتی، پوست شکنی با گنجایش کم را هم می توان در باغ ها و مزارع بلافاصله پس از چیدن، و هم در کارگاه ها استفاده نمود که در شرایط اول برای کشاورز و در موقعیت دوم هم برای صاحب کارگاه و هم خود کشاورز سود آور می‌باشد. هزینه ای که صرف خرید این دستگاه می شود، توسط سفارش گیری ها تامین شده و سپس رو به سود آوری می آورد. پس می توان گفت با استفاده از دستگاه بادام شکن کارگاهی، در کنار ساده شدن کار، نیم نگاهی هم می‌توان به کسب درآمد کرد.

روزانه با دستگاه هسته شکن برقی، کلی درآمد داشته باشید!!!

قیمت بادام شکن برقی با توجه به کارایی، راندمان و سرعتی که دارد، بسیار مناسب است. با استفاده از این دستگاه، در زمان کم، مقدار زیادی از هسته میوه ها به راحتی هسته شکنی می‌شوند. باتوجه به افزایش آگاهی مردم درخصوص فواید زیاد مغز خشکبار و میوه ها، میزان مصرف آنها در سال های اخیر افزایش یافته؛ هرچند که مزه بی نظیر آنها در افزایش این تقاضا بی تاثیر نبوده است. بنابراین کشاورزان بیش از پیش راغب شده اند که این محصولات را عرضه نمایند و برای این کار، استفاده از تعداد نیروی کم، کارساز نبوده است؛ در این میان بکارگیری نیروی فراوان نیز، صرفه اقتصادی ندارد. باصرفه ترین و سریع ترین راه در این زمینه، استفاده از دستگاه های صنعتی هسته شکن است که امروزه در اکثر باغ های بزرگ و وسیع، کاربرد دارد.

همانطورکه گفته شد، این دستگاه در باغ های بزرگ که محصولات خود را در حجم زیاد و به قصد فروش کشت می‌کنند، بسیار کاربردی و اقتصادی است. اما برخی باغداران، محصولات را در حد مصرف کشت می‌کنند و یا اینکه محصول فروشی آنها بسیار ناچیز است. برای این افراد، زیاد به صرفه نیست که بخواهند دستگاه صنعتی بادام شکن خرید کنند. بنابراین با پرداخت مبلغی، این کار را به افرادی که شغل آنها همین کار است، محول می سازند. پس شما نیز می‌توانید یکی از این دستگاه ها را با صرف کم ترین قیمت دستگاه بادام شکن خریداری نمایید و از آن به عنوان شغل دوم خانگی، کسب درآمد نمایید.

البته گروه صنعتی هیمورا مفتخر است اعلام کند که تجهیزات کامل فرآوری بادام شامل دستگاههای پوست گیری، هسته شکنی، جداکننده هسته از پوسته و همچنین مغز خردکنی را تولید و به مشتریان عرضه می‌کند که جهت آشنایی با این تجهیزات شما را به خواندن قسمت « تجهیزات فرآوری بادام » دعوت می‌کنیم.

قیمت دستگاه بادام شکن
قیمت دستگاه بادام شکن

راهنمای خرید و مشاوره دستگاه بادام شکن برقی

هیمورا راه های زیادی را در باب شناخت محصول در اختیار مشتریان گذاشته است؛ زیرا شناخت اولین مرحله در خرید است. متقاضیان کالا، بخصوص افرادی که برای اولین بار می خواهند در این راه و استفاده از آن محصول قدم بگذارند، فقط اطلاعات کلی از دستگاه دارند؛ درحالیکه از یک محصول با هدف نهایی مشترک، چندین نوع وجود دارد که هر یک مصارف مخصوص به خود را دارند. ممکن است خریدار در صورت بی اطلاعی، مدلی را انتخاب کند که نسبت به نیازش، چندان کارآمد نباشد. به همین دلیل، راه های شناخت محصولات هیمورا شامل ویدیوهای سایت که محصول را بطور کامل معرفی می کنند، متن ها و محتواهایی که در همین سایت نوشته شده اند و در نهایت سومین مورد، کارشناسان باتجربه ای که بصورت روزانه آماده پاسخگویی به تماس های شما هستند، می باشد.

راه سوم در مورد شناخت دستگاه های هسته شکن، هم سوالات شما را در این مورد پاسخ می دهد، هم ویژگی ها و جزئیات دستگاه را معرفی می نماید و هم قیمت بادام شکن برقی تمام اتوماتیک را اطلاع می دهد. تمام محصولات ما، دارای یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش هستند. در این مدت، هرگونه مشکلی در قطعات پیش آید، ما قطعه معیوب را دریافت کرده و سالم آن را تحویل شما می دهیم یعنی، با قطعه نو تعویض می کنیم.

قیمت دستگاه بادام شکن
قیمت دستگاه بادام شکن

جدول مشخصات فنی

قابلیت هسته شکنی انواع هسته

دارد
null

انرژی مصرفی

برق تکفاز
null

تولید در ظرفیتهای مختلف

وجود دارد
null

گارانتی

یک سال
null

جنس شاسی دستگاه

آهنی
null

ابعاد دستگاه

100*40*50 سانتیمتر
null

قدرت موتور

0/5 اسب بخار
null

تعداد دور الکتروموتور

1400 دور
null

سوالاتی که پرسیده اید!

آیا با این وسیله می تونم پوست هر نوع بادامی را بشکنم؟

بله دوست عزیز، این وسیله طوری طراحی شده که شما را قادر می سازد انواع بادام ها همانند ربیع، منقا و بادام سنگی را بشکنید.

(Visited 844 times, 1 visits today)

نیروی لازم برای به کار انداختن دستگاه هسته شکن، برق است؟

بله. موتور این دستگاه با نیروی برق و الکتریسیته کار می کند.

(Visited 844 times, 1 visits today)

دستگاههای هسته شکن هیمورا تنوع ظرفیتی دارن؟ برق مصرفیشون چیه؟

بله. هسته شکن های هیمورا قابل تولید در ظرفیتهای هسته شکنی 100، 200، 300 و یک تن در روز هستن؛ برق مصرفی این دستگاه ها از نوع تکفازه.

(Visited 844 times, 1 visits today)

برای راه اندازی دستگاه نیاز به متخصص هست یا هر فردی میتونه این کارو انجام بده؟

کار با این دستگاه راحته. فقط کافیه دکمه فعال کننده رو روشن کنید و هسته ها رو تو مخزن بریزید. برای بار اول میتونید از یه فرد باتجربه تو این زمینه بخواهید که کمکتون کنه.

(Visited 844 times, 1 visits today)

آیا دستگاهی وجود ندارد که همه عملیات پوست گیری، هسته شکنی و جداسازی را باهم انجام دهد؟

خیر. هریک از عملیات، پروسه مخصوص به خود را دارند و فعلا دستگاهی که این همه فرآیند را یکجا انجام دهد تولید نشده است.

(Visited 844 times, 1 visits today)
(Visited 844 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *