انواع بستنی میوه ای تولید کنید و سودتان را افزایش دهید ✅+ فیلم بستنی ساز رولی

فیلم تجهیزات مرتبط (روی تصاویر زیر کلیک کنید)

👈 پاتیل پخت شیر صادراتی 👉

👈 پروسس تانک 👉

👈 پکیج دو گانه سوز 👉

بستنی میوه ای

بستنی میوه ای دارای میوه بوده و میتواند حاوی اسانس و رنگ میوه باشد و میتوان انواع بستنی را با انواع میوه ها تهیه نمود. میوه هایی مانند آناناس، زردآلو، توت فرنگی و غیره به صورت تازه منجمد و کمپوت شده میتواند در بستنی میوه ای به کـار بـرده شود.

مخلوطهای بستنی‌های معمولی را با ۱۵-۱۰ درصد میوه میتوان طعم دار نمود که نوع میوه و شدت طعم مورد نظر عواملی موثر در مقدار میوه مورد استفاده می‌باشند اگر از میوه منجمد در تهیه بستنی میوه ای استفاده گردد نسبت میوه به قند از 2.5:1 تا 4:1 متغیر است ضمن اینکه نوع میوه نیز عاملی تعیین کننده میباشد.

 

انواع بستنی میوه ای

بستنی توت فرنگی:

به ۳۰ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۷ لیتر توت فرنگی که به شکل اسپتیک فرآیند شده است اضافه می.شود در این نوع بستنی از میوه به صورت پوره و سفت استفاده میشود که برای رسیدن به یک رنگ زرد با شدت مطلوب مقداری رنگ قرمز نیز اضافه می‌شود.

بستنی هلویی:

به ۳۰ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی  7 لیتر میوه اضافه می‌شود.  برای افزایش شدت طعم و رنگ قسمتی از این میوه بایستی به صورت پوره باشد رنگ بستنی بایستی به رنگ زرد روشن باشد.بستنی هلویی به علت طعم ملایم جزو انواع بستنی های پرطرفدار است.

بستنی گیلاسی :

به ۳۴-۳۲ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۵ – ۳ لیتر گیلاس اضافه می‌شود. از کنسانتره گیلاس ترش برای بهبود طعم باید استفاده نمود. رنگ این بستنی بایستی به رنگ قرمز روشن باشد.

👇 برای خرید دستگاه های با کیفیت لبنیاتی با گروه هیمورا تماس بگیرید. 👇

بستنی زردآلویی:

به ۳۰ لیتر مخلوط بستنی معمولی ۷ لیتر زردآلو اضافه می شود. رنگ این بستنی بایستی به رنگ زرد روشن باشد.

بستنی سیب:

به ۳۰  لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۷  لیتر برش سیب اضافه می‌شود. سیب منجمد را بایستی 7:1 با قند بسته بندی کرد طعم سیب را با اضافه کردن ۳۲۰ میلی لیتر اسانس سیب به بستنی میتوان افزایش داد.  این بستنی نیز از انواع بستنی های بسیار خوشمزه و پرطرفدار است.

بستنی آناناس:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی معمولی ۳  لیتر آناناس رنده شده اضافه میشود.

بستنی موزی:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۳  لیتر موز رنده شده اضافه می‌شود. اگر از موز تازه استفاده شود بایستی کاملا رسیده .باشد اضافه کردن مقدار کمی اسید سیتریک یا آبلیمو از بد رنگ شدن میوه تازه جلوگیری کرده و طعم آن را بهتر میکند.

انواع بستنی

بستنی پرتقالی:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی معمولی ۳ لیتر آب پرتقال و  0.946  لیتر آب لیمو اضافه میشود. ضمن اینکه در ابتدا ۱۳۶۰ گرم قند آب میوه جات اضافه شده است. رنگ این بستنی باید به رنگ نارنجی روشن باشد.

در واقع از تمامی میوه ها می توان انواع بستنی را تهیه کرد.

بستنی مخلوط پرتقال و آناناس:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی، ۳ لیتر آناناس رنده مقدار کافی آب پرتقال تغلیظ شده اضافه می‌شود تا طعم پرتقال بوجود آید رنگ این بستنی باید به رنگ نارنجی روشن باشد.

بستنی لیمویی:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی معمولی ۳ لیتر آب لیموی تازه یا منجمد 0.946 لیتر آب پرتقال و ۱۳۶۰  گرم قند اضافه میشود که رنگ این بستنی باید به رنگ زرد لیمویی باشد.

بستنی تمشکی:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۳ لیتر پوره تمشک سیاه یا قرمز با قند به نسبت مساوی اضافه می‌شود برای افزایش طعم ضروری است که عصاره تمشک هم به آن اضافه شود. بستنی تمشک از انواع بستنی های پرطرفدار است.

بستنی انجیری با آجیل:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۳  لیتر انجیر کنسرو شده و ۹۰۷ گرم آجیل خرد شده اضافه می‌شود رنگ این بستنی باید به رنگ خرمایی روشن باشد.

بستنی انگوری:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی معمولی، ۳لیتر آب انگور تغلیظ شده اضافه میشود. این بستنی به دلیل طعم خاص از انواع بستنی های کم طرفدار است.

انواع بستنی

بستنی زغال اخته:

به ۳۰  لیتر مخلوط بستنی معمولی، ۷  لیتر پوره زغال اخته اضافه می‌شود.

بستنی گیلاسی وانیلی:

به ۳۰  لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۷  لیتر گیلاس سالم به صورتی که بدون آسیب دیدگی باشد و شیره آن خارج نشده باشد اضافه می‌شود. میوه با استفاده از تغذیه کننده مخصوص مواد اولیه به مخلوط اضافه می‌شود.

بستنی خرمایی:

به ۳۰ لیتر مخلوط بستنی معمولی ۷ لیتر خرمای خرد شده اضافه می شود. این بستنی از انواع بستنی های پرخاصیت و پرانرژی می باشد.

👆 معرفی دستگاه بستنی ساز گروه صنعتی هیمورا 👆

بستنی آجیلی از انواع بستنی های پرطرفدار

 این نوع بستنی دارای مغز ،بادام گردو پسته و غیره بوده و میتواند دارای رنگ و طعم دهنده نیز باشد. یک مخلوط بستنی معمولی را که ۱۴-۱۰ درصد چربی دارد با ۶-۳ درصد آجیل می توان طعم دار نمود. طعم کره ای و طعم کارامل جزء طعمهای متداول می‌باشند. انواع بستنی آجیلی شده است. در ادامه شرح داده شده است.

 بستنی آجیلی با طعم بادام سوخته:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی، ۲۲۶۸-  ۱۸۱۴گرم بادام سوخته یا بوداده اضافه می‌شود مواد طعمدار بادام و رنگ کارامل نیز استفاده می‌شود.

بستنی آجیلی با طعم پسته:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۱۸۱۴ گرم پسته خرد شده و عصاره ی پسته به مقداری که ایجاد طعم کرده و بستنی را به رنگ سبز روشن درآورد اضافه میشود که از انواع بستنی با خواهان بسیار زیاد است.

بستنی آجیلی با طعم گردویی کره دار:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستنی معمولی، ۱۳۶۰ گرم  شیرینی کره ای مخصوص که موقع جویدن صدا کند و ۹۰۷ گردوی خرد شده اضافه می‌شـود. ایــن نوع بستنی را با استفاده از ۳۴ لیتر مخلوط معمولی و ۴۵۳۶ گرم گردوی روغنی که به صورت زبر آسیاب شده و یا به نسبت مساوی از دانه های درسته و خرد شده تشکیل شده است نیز میتوان تهیه کرد. این بستنی به دلیل بالا بودن چربی از طرفداری کمتری در انواع بستنی در بین ورزشکاران برخوردار است.

بستنی آجیلی با طعم گردویی و شربت افرا:

به ۳۵  لیتر مخلوط بستنی معمولی، ۱۳۶۰ – ۹۰۷ گرم گردوی خرد شده و ۸۵ گرم عصاره خالص افرا اضافه می‌شود.

انواع بستنی

آجیلی با طعم گردو:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستن ، معمولی2268 – 1814 گرم گردوی بستنی خرد شده اضافه میشود.

بستنی آجیلی با طعم کارامل:

به ۳۵  لیتر مخلوط بستنی، معمولی ۱۳۶۰ گرم آجیل خرد شده، ۵۶ گرم قند سوخته برای ایجاد رنگ و مواد طعم دار کارامل اضافه می‌شود و بی شک از پرطرفدارترین انواع بستنی در بین عموم است.

بستنی آجیلی با طعم آناناس:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی، معمولی ۳ لیتر آناناس و ۱۳۶۰ گرم آجیل اضافه می‌شود.

بستنی کرانچی گردویی:

به ۳۵  لیتر مخلوط بستنی ، معمولی ۲۷۲۱ گرم آب نبات آسیاب شده به همراه گردوی خرد شده اضافه می‌شود.

بستنی آجیلی با طعم موز:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی 84/2 لیتر موز رنده شده و ۹۰۷/۲ گرم آجیل خرد شده اضافه می‌شود.

👆 معرفی دستگاه هموژنایزر گروه صنعتی هیمورا 👆

بستنی شکلاتی با بادام:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستنی شکلاتی ۱۸۱۴گرم بادام درسته یا خرد شده اضافه می‌شود.

بستنی تافیدار با بادام:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستنی معمولی ۱۸۱۴ گرم شیرینی کرمدار خرد شده و ۹۰۷ گرم بادام خرد شده اضافه می‌شود و در بین کودکان و نوجوانان از انواع بستنی های پرطرفدار است.

بستنی با طعم آناناس و نارگیل:

به ۳۴ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی ۲ لیتر آناناس رنده شده و ۱۸۱۴ گرم نارگیل خرد شده اضافه می‌شود.

بستنی آجیلی با طعم بادام زمینی:

به ۳۵ لیتر مخلوط بستنی ،معمولی2721-1814 گرم بادام زمینی خرد شده یا کره بادام زمینی اضافه می‌شود.

(Visited 142 times, 1 visits today)

شما ممکن است علاقه مند باشید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *